Voi Rakas siellä

Anonyymi-ap

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei ole nyt aikaa vaipua unelmiin, oli sen verran v”ttumainen päivä että palautumiseen menee aikaa. Haluaisin että voisit piristää minua jotenkin😉🫂🐦‍⬛

31

1658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hali ja suukko <3

• Anonyymi

Kiitän ja lähetän takaisin.

• Anonyymi

Huomenna sit parempi päivä.hyvät yöt ❤️

• Anonyymi

Öitä!

• Anonyymi

Enkö piristänyt jo tänään? 🥺

• Anonyymi

Kerros miten sinä sen teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viestillä

Meni ohi sitten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan nusauttelivat palstasedän mielikuvituksessa- kelaatko sinäkin paljon tätä tematiikkaa myös suuren ahdistuksen vallassa ja ikäänkuin pyrit vahtimaan ympäristöäsi? Voimia veli vireeni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan nusauttelivat palstasedän mielikuvituksessa- kelaatko sinäkin paljon tätä tematiikkaa myös suuren ahdistuksen vallassa ja ikäänkuin pyrit vahtimaan ympäristöäsi? Voimia veli vireeni

Vieläkö te muut btw tuette yhden freenikon harhaista ajattelua? Aikapommi on ja siitä lie indikaatioita ja vivahteita myös röhkijöihin päin. No mutta onneva

• Anonyymi

Minkä takia arvostat? ?
      Jos haluat piristyä niin ajattele sitä miten minä arvostan sinua.
      Olen ajatellut niitä asioita mitä teet ja arvostan sellaisiakin juttuja joista en ole ilmaissut❤️

• Anonyymi

Koska saat minut tuntemaan näin…

• Anonyymi

Nyt pitää mennä nukkumaan. Mene sinäkin, mennään?<3

• Anonyymi

Joo mennään vaan, kaivaudun peittosi alle. Silitän hellästi rintakehääsi.

Nukahdan hymyillen, ja niin sinäkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo mennään vaan, kaivaudun peittosi alle. Silitän hellästi rintakehääsi.

Nukahdan hymyillen, ja niin sinäkin

Onko palstaäijä ja aloittaja niin, että jopa sinun fantasiat jää tälle sylihalitasolle? Sinun unelmissa sulla vois ottaa eteen esimerkiksi, miten ei selvästi ole esimerkiksi näiden naisperformaatioiden perusteella t se Tyly

• Anonyymi

Juu olenhan Suomen Burt Reynolds ollut jo kauan aikaa hmmmmm.

• Anonyymi

Tuli niin huono olo juuri että nyt on pakko mennä oksentamaan. Jos se vanha mies luulee olevansa burt niin ei ikinä. Eihän sillä ole edes hiuksia🫢🤢🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli niin huono olo juuri että nyt on pakko mennä oksentamaan. Jos se vanha mies luulee olevansa burt niin ei ikinä. Eihän sillä ole edes hiuksia🫢🤢🤮

Nyt on aloittajasetä ja emojien suurlähettiläs rankkaa itsereflektiota, johon misogyynit epäilemättä yrittää tarttua. Yhyy ”hän” haukku mies tuli itku tuli sota

• Anonyymi

Kiitos kävä jäi onneksi voit kirjoittaa täällä
      Valtava panostus ei mennyt hukkaan.

• Anonyymi

Mikä painostus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä painostus?

Se kirjoitti panostus, palstasetä on varmaan ammatiltaan panostaja, mitä enemmän TNT sen parempi

• Anonyymi

Vastaavaa ei tulla kokemaan

• Anonyymi

Voi olla

• Anonyymi

Ei voi ohittaa kuittaamalla

• Anonyymi

👍👍😌

• Anonyymi

Joka voi on suljetulla hyvin pian. Vankimielisairaalassa kiven sisällä.

• Anonyymi

Kyseinen keskustelu on aiheuttanut hengenvaaraa keskustelussa mukana olleille henkilöille. Kyse ei ole harhoista; vaara on todellinen.olisi turvallisinta valvonan poistaa palstasetää koskevat keskustelut ja keskustelut jotka liittyvät tähän keksittyyn hahmoon.itse sivusta seurannut ja vaaran kokenut ulkopuolinen on asian vahvistanut.kyseessä on todellinen uhka.

• Anonyymi

No joko sinä olet palstasetä konsultoinut poliisia tällä välittömällä uhalla? Kyllä kannattais

• Anonyymi

Saako kysyä mikä merkitys on 🐦‍⬛??

• Anonyymi

Mietin samaa, tahdomme vastauksia 🐦‍⬛

• Anonyymi

Kahvihan on ominaisuudeltaan piristävä juoma. Voi hyvin ajaa autoakin vaikka joisi PANNULLISEN ! kahvia tai kaksikin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4466
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      84
      4346
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3709
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1933
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1228
    Aihe