Tää on kyllä niin tämmöinen paikka! Pari viikkoa sitten autosta vietiin bensat, talossa pidetään hirveetä möykkää, tuulilasit rikotaan 36 autosta ja mitä mainioin piste i:n päälle: viime viikonloppuna mun pihasta varastettiin TALIPALLOT -siis mitä helv*ttiä? Talipallot?
Onko tämä mielenosoitus Suomen hallitukselle opintotuen riittämättömyydestä kunnolliseen ruokaan vai onko ihmisten elämä täällä vaan yksinkertaisesti noin köyhää että kun ei enää muuta saa pöllittyä niin "viedään nyt edes noi TALIPALLOT sa*tana"?
Yo-kylä: Turun ghetto
4
3644
Vastaukset
- Opiskelijatar
Mä asuin siellä itäpuolella 2001-2003, ja silloin Yo-kylä oli mun mielestä mainettaan parempi. Kerran tai kaksi oli kuului naapurista biletystä, mikä ei mua ainakaan häiritse. Välillä tuntui siltä, että asun autiokaupungissa, kun ei ketään näkynyt, eikä kuulunut. Kummatkin kämpät oli tosi kivoja (kaksi 50m2 ja yksiö 36m2), hyväkuntoisia ja nettiyhteys toimi kuin unelma. Ei mitään moittimista.
- Yo-kylä loyals
Omastakin mielestäni yo-kylä on mainettaan parempi. Täällä olen asunut jo monta vuotta enkä oikein malttaisi pois lähteä. No kyllä toki mielelläni lähden, mutta ikävä tulee nopeaa nettiyhteyttä, halpaa vuokraa, miltei aina auki olevaa kauppaa ja opiskelijalle sopivaa ympäristöä muutenkin.
Asun tosin länsipuolella, jossa häiriöitä ei taida olla läheskään niin paljon kuin suljetummalla itäpuolella.
Ikävä juttu tuo tallipallojen menetys.
- Pilkunviilaaja
että olet opiskelija, koska et edes osaa kirjoittaa sanaa oikein.
- opiskelia
Mutta minä uskon, että olet yliopisto-opiskelija sillä et ymmärrä opiskelijahuumoria.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840