Mistä suoratoistopalvelusta voi katsoa Lost TV-sarjan?

Anonyymi

Mistä suoratoistopalvelusta voi katsoa Lost TV-sarjan?

6

2300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos olet kuullut semmoisesta palvelusta kuin kirjasto niin kyllä löytyy ; )

    • Anonyymi

      Ei tarvitse kirjastoa eikä suoratoistopalveluja. BD-boxi hyllystä kätöseen ja levy pyörimään. Sarjan hahmoihin tykästyy kyllä niin, että kestää uusintakatselutkin, on juonenkäänteistä sitten mitä mieltä tahansa.

      Muita Damon Lindelofin ideoimia sarjoja, jotka kannattaa katsoa ovat The Leftovers (3 seasonia) ja Watchmen (1 season). Käsikirjoittamistaan elokuvista ehdottomasti paras on väkivalta- ja nettikulttuuria ja punaniskat vs liberaalit -asetelmaa parodioiva The Hunt.

      📼

    • Anonyymi

      Minäkin etsin tänään Lostia, mutta ei näytä olevan laillisesti saatavissa Suomessa.

      Jos joku kysyy, mistä löytyisi suoratoistona, niin täällä neropatit neuvoo kirjastoon. Hohhoijaa.

      • Anonyymi

        Neuvoisin lisäksi kirppareille. Ainakin viime vuonna näin monissa paikoissa ympäri Suomen dvd-boxeja myynnissä 4-5 euroa season. Tietty pitää olla myös soitin ja tv, joilla toistaa. 10" puhelinnäyttö ei ole paras toistokanava tällekään sarjalle.

        Itse olen ostanut kirpparilta 10-15 eurolla/setti kokonaiset sarjat Breaking Bad (BD), Mad Men (dvd) ja X-Files boxi seasonit 1-9 kaksi leffaa (dvd), Alias (dvd), Mullan alla (dvd), The Shield (dvd), 24 (dvd), Buffy (dvd), Angel (dvd), Rome (dvd), Deadwood (dvd), True Blood (BD), Dexter (BD), Sopranos (dvd), Silta/Bron/Broen (BD) jne. jne.

        Lisäbonuksena kommenttiraidat ja making of -extrat, joita ei suoratoistoista löydy. Ymmärrän kyllä sitäkin, että joillekin fyysinen media on kirosana, mutta itse ainakin hankin sen oman kappaleen hyllyyn, jos jostakin pidän, niin kauan kun fyysistä formaattia ja toistolaitteita vielä on olemassa. Korona saattaa kyllä muuttaa tämänkin elokuvien jakelutavan pysyvästi suoratoiston suuntaan ja fyysiset levyt jäävät sitten tyystin pois. Disneyn ostettua Foxin mentiin ilmeisesti jopa siihen, ettei 4K BD-julkaisuja enää Foxin leffakirjastosta harkita, näin muistan lukeneeni.

        Jos jotain ei ole laillisesti suoratoistossa --- niin sitten ei ole. Se on itse asiassa riemullinen asia aikana, jolloin millenniaalit ovat oppineet "valmiiseen pöytään", että kaikki löytyy parilla klikkauksella tavalla tai toisella netistä, eikä mitään tarvitse omistaa. Eikä tämä ole pottuilua, vaan erilaisen kulutustottumuksen aikana syntyneenä ei aina viitsi olla netin orjana tai palveluntarjoajan koekaniinina tai seurannassa siihen, että haluaa katsoa jotain.

        LOST on kuitenkin sen verran suosittu sarja, että jos ei sitä just tällä hetkellä mistään löydy, niin voin lohduttaa, kyllä se ennemmin tai myöhemmin valikoimiin tulee.

        📼


    • Anonyymi

      Kiitos paljon neuvoista

    • Anonyymi

      Minusta se metsä-rymistelijän paljastuminen joksikin hemmetin jättiläis-siittiöksi oli melkoinen pettymys, mutta kun löysivät sen luukun maasta, se oli mielenkiintoinen tapahtumasarja siitä eteenpäin. Lost oli ensimmäinen tasokas sarja, jota seurasin. Sitten niitä alkoi tulla paljonkin, kuten Prison Break, jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe