Poliisiin valikoituu kusipäitä!

Anonyymi

130

1181

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne on vissiin laittanut sinut useammankin kerran putkaan tekemiesi rikosten vuoksi. Ja se sua vähän viituttaa, vai kuinka...
      Milloin olet muuten ollut oikeissa töissä, muistatko enää !!!!!!!!!!

• Anonyymi

Mikroeritin kostaa sukunsa huonoa tuuria normi miehiin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006606323.html mikroeritin salaa osoitteensa, käy yilivoimalla yhtä vastaan, vetää pellekävelyä vaikka salattu osoite, Mikroeritin on paljastanut geeninsä jokaisessa tutkinassa, mikroeeritein ei lähede apuun elle kyse ole perseenuolennasta,,yms syntymä vammasta ei voi parantua eikä sitä voi salata tilasto kertoon 100€ vammaisuuden vakavuuden.

• Anonyymi

Oikein hyvä kommentti. Ja täyttä asiaa. Maalasit lyhyesti ja ytimekkäästi tyypillisen poliisinvihaajan profiilin.

Veikko Ennala joutui takavuosina riitoihin eräiden viranomaisten kanssa. Muistaakseni avioeroasia. kun aloittajamme esittää yhtä tapausta vakikäytännöksi pisti Ennala huumorin peliin: Tiedättekö mitä juutalaispoikien irtileikatuille esinahoille tehdään? Ne lähetetään Suomeen jossa ne istutetaan oikein muhevaan multaan. Kun niistä kasvaa oikein isoja k...rpiä, tehdään niistä poliiseja. Kaikkein suurimmista tulee ihan nimismiehiä.

• Anonyymi

Aloittajalle ohjeeksi, elä viitti hopöttää...

• Anonyymi

Me tavallinen kansa olemme niin harvoin poliisin kanssa tekemisissä, ettei sillä ole meille mitään väliä. Mutta rikolliset on varmaan kiinnostunut, kuten sinäkin.

• Anonyymi

Et voi tietää koska joudut poliisin kanssa tekemisiin ja putkaan, siihen riittää naapurin vttuuntuminen sinun naamaasi ja perätön ilmianto. Kiva kun sitten 7 poliisimiestä hakkaa sinut. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi tietää koska joudut poliisin kanssa tekemisiin ja putkaan, siihen riittää naapurin vttuuntuminen sinun naamaasi ja perätön ilmianto. Kiva kun sitten 7 poliisimiestä hakkaa sinut. :D

POLIISI KOULUSSA OPETETAAN KÄYTTÄMÄÄN YLIVOIMAA. Normaalit miehet ei tuollaiseen suostu housuissasi täytyy olla PENIKAN PUMPPU!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin tehtiin perätön ilmianto jonka johdosta poliisipartio oli yöllä yhden aikaan oven takana ryskämässä sisälle kysyin varmuuden vuoksi että mitä minä olen tehnyt ja vastaus kuului että minulla on kuulemma huumebileet olin kaksin kissan kanssa ja join kahvia kun en saanut nukutuksi olin silloin yli 50 vuotta ja yksinäinen nainen asuin siis yksin. Kun kysyin mistä tämä johtuu niin ilmoittivat naisen nimen joka ilmiannon oli tehnyt syynäsivät joka paikan eikä löytynyt muita koko asunnosta vielä lisäsivät että nyt soitat sille naiselle ja yöllä jouduin soittamaan itse kun kysyin syytä niin vastasi toivottaneensa poliiseille hyvää joulua. Eipä virkavalta yleensäkään herätä myönteisiä tuntemuksia ainakaan minussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

POLIISI KOULUSSA OPETETAAN KÄYTTÄMÄÄN YLIVOIMAA. Normaalit miehet ei tuollaiseen suostu housuissasi täytyy olla PENIKAN PUMPPU!

Tunnistus on helppo jos ositetta ja nimeä ei tule 5sek. Kyseessä on kolmas sukupuli sisäänkasvaneella ,, tälläisen tekijän mieHeHe ei riitä ottamaan vastuuta teoistaan! Takans on satoja rikoksia ylivoimankäyttöä ja voi kuulua vielä muuriveljiin jotka fyysistä syist tuovat orpolapsia venäjältä. 2016 ammutiin katriina itävalko 2 muut toimittajan kera ravintolan eteen ettei muurari KOK poliitikko paljasta suuntaamustaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No no. Oletkos monesti tapellut poloisin kanssa? Itse en ole kertaakaan, vaikka kerran sain sakot mielestäni syyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minustakin tehtiin perätön ilmianto jonka johdosta poliisipartio oli yöllä yhden aikaan oven takana ryskämässä sisälle kysyin varmuuden vuoksi että mitä minä olen tehnyt ja vastaus kuului että minulla on kuulemma huumebileet olin kaksin kissan kanssa ja join kahvia kun en saanut nukutuksi olin silloin yli 50 vuotta ja yksinäinen nainen asuin siis yksin. Kun kysyin mistä tämä johtuu niin ilmoittivat naisen nimen joka ilmiannon oli tehnyt syynäsivät joka paikan eikä löytynyt muita koko asunnosta vielä lisäsivät että nyt soitat sille naiselle ja yöllä jouduin soittamaan itse kun kysyin syytä niin vastasi toivottaneensa poliiseille hyvää joulua. Eipä virkavalta yleensäkään herätä myönteisiä tuntemuksia ainakaan minussa.

Miksi et allanut satukirjailijaksi?

• Anonyymi

Tavallisena kansalaisena ei silti tarvitse olla valtiovallan mielivallan ylivallan palvoja, niin kuin sinä taidat olla, ja vielä sortovallan perseennuolijakin olet ja varmaan todennäköisesti hyötyisit ja olisit kunnolla palkattu ja lahjottu jos maassamme olisi sortovalta, ja itse olisit mukana hakkaamassa aivan älyttömän raivohullun sortovallan koiran tavoin. Ja valtiolle ja laille kuuluu sinun mielestäsi suuri ja ehdoton kunnia, ja mielivallan ja sortovallan persettä sinä suutelet ja nuolet, sanoipa se ja määräsipä se vaikka mitä tahansa. Ja vaikka vieläpä tekisi mitä tahansa.

Minä en palvo valtiovallan mielivallan ylivaltaa ja ylivaltiasta enkä varsinkaan sortovaltaa.

Itse asiassa suunnittelen ja pohdiskelen sellaista asiaa, ja aattelin kirjoitella enemmän semmoisesta asiasta ja suunnitelmasta että josko vaikka pyydettäisiin venäläisiä räjäyttämään helsinki tai miksei vaikka koko suomi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvitelkaapa itsenne poliisin työhön nyky-Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän nuo suomen poliisin voimankäyttökeinot ole opittu ruotsin poliisista, siksihän suomen poliisissa on niitä univormuhomoja kun saa leikkiä käsiraudoilla ja pampulla seksileikkiä. tiiä vaikka ne pojat harrastaa suikkarien ottoa partioautossakin..

Poliisipääliköille vinkki, tarkistakaapa ne partiomaijat että kuin isot mälliläntit sinne on kovettunu etupenkkeihin :D :D :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa, hyvä ystävä, miksi minä en ole koskaan tullut hakatuksi poliisin toimesta. En sen enempää yhden kuin seitsemänkään?

Oletko tehnyt koskaan sukututkimusta? Meinaan sieltä saattaisi löytyä muuan maailmankuulu kirjailija H.C.Andersen. Kertomuksesi viittaa siihen suuntaan. Kerrot, että naapurin soitolla seitsemän poliisia hakkasi sinut? Ymmärrät kai, ettei kuulosta uskottavalta. Ei tullut mieleesi soittaa, josko he ottaisivat naapurisi käsittelyyn olethan sinäkin kyrpiintynyt naapurisi naamaan. Ja sehän kertomasi mukaan riittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vain selkeyden vuoksi: mikä' olisi se kriteeri, jolla poliisi kulloinkin hylkäisi ilmiannon perättömänä? Jäisi varmaan melkoinen määrä tapauksia paljastumatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallisena kansalaisena ei silti tarvitse olla valtiovallan mielivallan ylivallan palvoja, niin kuin sinä taidat olla, ja vielä sortovallan perseennuolijakin olet ja varmaan todennäköisesti hyötyisit ja olisit kunnolla palkattu ja lahjottu jos maassamme olisi sortovalta, ja itse olisit mukana hakkaamassa aivan älyttömän raivohullun sortovallan koiran tavoin. Ja valtiolle ja laille kuuluu sinun mielestäsi suuri ja ehdoton kunnia, ja mielivallan ja sortovallan persettä sinä suutelet ja nuolet, sanoipa se ja määräsipä se vaikka mitä tahansa. Ja vaikka vieläpä tekisi mitä tahansa.

Minä en palvo valtiovallan mielivallan ylivaltaa ja ylivaltiasta enkä varsinkaan sortovaltaa.

Itse asiassa suunnittelen ja pohdiskelen sellaista asiaa, ja aattelin kirjoitella enemmän semmoisesta asiasta ja suunnitelmasta että josko vaikka pyydettäisiin venäläisiä räjäyttämään helsinki tai miksei vaikka koko suomi.

Maailmankuvasi on toivoton, joten suosittelen lämpimästi omaehtoista ratkaisua. Olet mitä ilmeisemmin persu.

Kerroppa miten valtiovallan ylivalta ja sortovalta käytännön tasolla arkielämässä toimii? Millaisin toimenpitein sinua on sorrettu? Jotenkin tulee mieleen muuan kirjoitus, jossa silloinkin ilmiselvä persu ilmoitti kaikkien aikojen huonoimmaksi työvoimaministeriksi Lauri Ihalaise. Lypsämälle selvisi syykin: kyseisen persun työttöyystukea oli leikattu. Kaikki muut kriteerit jäivät taka-alalle.

Kerrataan: miten em sorto toimii? Ja voisit lyhyesti verrata vaikka nyt pohjoismaita tässä sortokysymyksessä.

• Anonyymi

Se siitä pitkän koulutuksen myytistä että muka Suomessa sen takia parempi poliisi kuin esim. jenkeissä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Poliisiväkivalta on erittäin tuomittavaa heidän asemansa takia.

• Anonyymi

Kyllä minäkin löisin turpiin jos joku minuakin muksisi...

• Anonyymi

Miks hoitsuiks ja skoudeiks hakeutuu ja pääsee just sadistit ja psykopaatit?
      Rehellinen poliisi on satuolento!

• Anonyymi

Rehellinen suositukseni; Lopeta rikoksien tekeminen niin elämä on paljon parempaa ja voit saada akankin kun olet fiskumpi. Olen sen verran reilu etten laita laskua tästä hyvästä ohjeesta. Pyri samaan.

• Anonyymi

Ei hoitsuis mitään vikaa ole vaan se vika on asiakkaassa,poliisien kohdalla en kommentoi ettei tule seuraamuksia mutta kysynkin (kun tällä palstalla riittää asiantuntemusta ja elämänkokemusta) seuraavasti :

Onko poliisin ja ulosottomiehen virkaa himoitsevilla jotain yhteistä kuten luonteenpiirteessä,koulumenestyksessä,perhetaustoissa tai parisuhteen muodostamisen epäonnistumisia ym ?

Itse en pysty vastaamaan aloittajana muuta kuin sen että molemmista ammattikunnista tunsin ja olivat ainakin tehokkaita viinan kuluttajia,nuoruusiässä molemmilla mahdoton hinku olla " se johtaja" ja viimeisen sanan sanoja,toinen muuten ajeli kännissä eikä tietääkseni koskaan narahtanut.

Poliisin virkaan on valmistava koulutus ulosottomiehen virkaan ei,palkka lähes kaksinkertainen uo:n eduksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hoitsuis mitään vikaa ole vaan se vika on asiakkaassa,poliisien kohdalla en kommentoi ettei tule seuraamuksia mutta kysynkin (kun tällä palstalla riittää asiantuntemusta ja elämänkokemusta) seuraavasti :

Onko poliisin ja ulosottomiehen virkaa himoitsevilla jotain yhteistä kuten luonteenpiirteessä,koulumenestyksessä,perhetaustoissa tai parisuhteen muodostamisen epäonnistumisia ym ?

Itse en pysty vastaamaan aloittajana muuta kuin sen että molemmista ammattikunnista tunsin ja olivat ainakin tehokkaita viinan kuluttajia,nuoruusiässä molemmilla mahdoton hinku olla " se johtaja" ja viimeisen sanan sanoja,toinen muuten ajeli kännissä eikä tietääkseni koskaan narahtanut.

Poliisin virkaan on valmistava koulutus ulosottomiehen virkaan ei,palkka lähes kaksinkertainen uo:n eduksi.

Poliisiksi pyrkii suurinosa niistä jotka on olleet kiusaajia peruskoulussa, jatkavat poliisin uralla sitten sitä kiusaamista kun on pilattu ensin nuoruudessa herkimpien itsetunto.

Suomen poliisisssa pitäisi tehdä totaalinen lakaisu, joka ikinen turpattava huonokäytöksinen poliisi pitäisi oikeasti, ikävä kyllä viedä saunan taakse...

• Anonyymi

Onko ihme itelläki ala asteella oli aina 2-3 kiusaaja jotka oli moraalittomia ja pahoja. Sitten joku 4-5 jotka hyöty kiusaajien luomasta uhkasta, sitten 9-10 puuttumatonta ehkä naureskelijoita jotka ei koskaa puolusta viatonta kiusaajaa, sekä 1 kiusattu ja yksi neutraali yhteyshenkilö kiusaajam ja muiden välille joka saattoi vähän ymmärtää kiusattua muttei silti ollu valmis taistelemaan sen puolesta.
      Siinä oli yhteiskunta mikrokoossa.

Kenet luulet olevan valittuna poliiseiksi tuosta jakaumasta?

• Anonyymi

Piti kirjoittaa ettei puolusta viatonta kiusattua, ei kiusaajaa.

• Anonyymi

Ymmärrän sinun katkeruutesi, mutta oikeudenmukaisuus kehittyy usein vasta aikuisiällä.
        Turhaan vihaat poliisia, ei ne enää ole niitä lapsia kouluissa.

Meillä on paikkakunnalla koulukiusattu baarinpitäjä joka on nyt n. 2-metriä pitkä ja kostaa asiakkaille hakkaamalla pienenpiään., taustat tiedetään.

Ei sekään oikein ole. Henkisesti kaveri ihan rikki.

• Anonyymi

Poliisille tehdään psykologiset testit ja siellä karsiutuu koulukiusaajat.

• Anonyymi

Niin että poliisit pois kaduilta, sekö on ideasi?
      Kyllä suuri osa poliiseista on motivoituneita ja rehellisen ihmisen puolesta.
      Yhteiskunta ei vaan toimi ilman lakia ja järjestystä, vai mitä meinaat?
      Suomessa on poliisille psykologiset testit nykyään, ei sinne kaikki pääse jotka haluaa.

• Anonyymi

Ja ne poliisin käyttämät psykologit taitavat olla just niitä joiden pää on täynnä lääkehöyryjä, valitsevat juuri sen takia huonokäytöksisimmät kusipäät poliisiin.

Paras olisi et perustetaan itte katujengejä lisää ja ruetaan moukaroimaan jo naaman takia poliiseja....

• Anonyymi

Ei kai, sinne täytyy hinguta kaikesta mielestään.

• Anonyymi

Ketä huudat apuun kun kotiisi, autoosi murtauduttu rikottu ikkuna.
        Polliisii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä huudat apuun kun kotiisi, autoosi murtauduttu rikottu ikkuna.
        Polliisii

Silloin poliisi on viimeinen asia mitä tarvitaan. Toivoa sopii ettei retku ole kertonut kavereilleen ennen murtokeikkaa, mihin taloon aikoo mennä. Ilman poliisia tällaiset asiat sovitellaan.

• Anonyymi

Poliisissa on samanmoisia työntekijöitä kuten yhteiskunnassa yleensäkin. Vaikka ehkä yritetään löytää testeillä epäkelvot, niin kyllä poliisiksi valmistuu sinne sopimattomia yksilöitä.
      Tämän asian kanssa pitää elää, ei tälle mitään voi.
      Toivottavasti ei satu kuitenkaan vielä pahempaa.

• Anonyymi

Kerro kokemuksesi, muuten ei voi ottaa kantaa, oletko kokenut vääryyttä?
        Kiinnostaisi tietää, voiko kertoa ns. yleisesti asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro kokemuksesi, muuten ei voi ottaa kantaa, oletko kokenut vääryyttä?
        Kiinnostaisi tietää, voiko kertoa ns. yleisesti asiasta?

Onhan selvää, ettei testeillä voi valikoida ihmisiä täysin varmasti. Tämä on nähty esimerkiksi hoitoalalla. Sinnekin on päässyt opiskelemaan sellaisia henkilöitä, joilla ei ole soveltuvuutta alalle. Eivät poliisit ole sen kummempia.
        Järjestelmää ei pysty rakentamaan aukottomaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan selvää, ettei testeillä voi valikoida ihmisiä täysin varmasti. Tämä on nähty esimerkiksi hoitoalalla. Sinnekin on päässyt opiskelemaan sellaisia henkilöitä, joilla ei ole soveltuvuutta alalle. Eivät poliisit ole sen kummempia.

Tiedetään poliisiksi päässeen sellaisia henkilöitä, että heidän suhteensa yhteiskunnan ja muihin sääntöihin on sellainen, että kaikkea saa tehdä kunhan siitä ei jää kiinni. Mitään korkeampaa moraalia ei heidän toimissaan ole. Heillä on vain esittää vakuuttava CV, joka ei kerro mitään heidän moraalistaan. Toisaalta ihmiset pitävät kaltaisistaan, niin herää kysymys millaisia ovat nämä valitsijat, jotka uusia poliiseja poliiseiksi valitsevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, eräskin taisi hiljattain tappaa lapsensa ja itsensä. saatuaan ensin nilkan paskaksi, masentui varmaan kun ei nilkkavikaisena enää töihin päässyt..

• Anonyymi

Poliisien oikeudet on viety, nehän ovat kuin lastentarhan ohjaajia. Rikollisiakin täytyy silittää päästä ettei loukkaannu ja tee valitusta. Rikollisilla on ilmaiset oikeudenkäynnit ja avustajat. Uhrit ovat jääneet täysin heitteille.

• Anonyymi

Olisi mielenkiintoista jos tehtäisiin tutkimus poliisien työtaakasta ja mistä se johtuu. Vantaan vankilasta tuli kerran dokumentti tv:ssä jossa vanginvartijat pääsivät ääneen.
        Ei tullut yllätyksenä, mutta ilmeisesti on vajakkeja (vihreitä/vassareita) jotka eivät sitä nähneet tai usko.
        Vartijoiden kielitaito ei riitä, arvatkaako montako suomalaista oli prosenteissa vankeina?
        No entäs poliisin työ Uudella-maalla, joo poliisi tv:t on tullu katottua jo 90-luvulla.

Onko rasisti kun sanoo mitä on nähnyt? Ei haittaa, kulunut sanonta jo.

• Anonyymi

Valta on päihde

• Anonyymi

Kysy tuota Marinerilta joka antoi köyhän kansan rahat Italiaan...

• Anonyymi

Kaljupäiden syyhyävä liipaisinsormi.

• Anonyymi

Pikkurikolliset möykkäävät täällä. Etälaumauntinta kiitos.

• Anonyymi

Täsmalleen näin. Poliiseihin negatiivisesti suhtautuvat ovat nimenomaan pikkurikollisia, joiden ahtaaseen kaaliin ei mahdu se, että poliisi puuttuu heidän "liiketoimiinsa" Tuskin yksikään huumehörhö polkupyörävaras kehuu poliisia paikallisessa keskikaljabaarissa viettäessään ansaittua vapaa-aikaansa. Ja sitten voimapihdit laukkuun ja töihin.

Rivoimillaan tuo synnynnnäinen poliisiviha tulee esiin kun huumehörhö tai perinteinen rattijuoppo teloo itsensä tai sivyullisialiikenteessä, etenkin paetessaan virkavaltaa. Asenne-vammaiset ryntäävät someen kertomaan syylliset. Lähes aina näkemys on se, että pakenijaa ei tulisi yrittää kiinni., vaan antaa pojan huristaa. Jos joku jää alle, syyllinen on allejäänyt ei suinkaan rattijuoppomme.

Satuin kerran paikalle, kun nuori mies makasi asfaltilla verissään pahoinpitelyn jäljiltä. Hiukan lämpenin kun kuuntelin parin örisevän katsojan keskustelua . Kaikki muut, paitsi
        pahoinpitelijät haukuttiin. Kerroinkin urheille sivustaseuraajille, että ambulanssi saattaa viipyä, koska heidän harrasteveljiään joudutaan kärräämään ensiapuun etteivät raukat tukehdu omaan oksennukseensa.

• Anonyymi

Poliisit ovat väkivallan ja pahoinpitelyn ammattilaisia. Jos vielä kalju pää ja luonnevika, niin siinähän on tyypillinen suomalainen ylikonstaapeli!
      Ravintolan ovimiehenä olen nähnyt lukemattomia poliisimiehiä, joille väkivalta näyttää olevan normaali tapa kohdata asiakkaita.

• Anonyymi

Asiakkaita? Poliisin tehtävä ei ole palvella rikollisia, vaan antaa heille pitkään kaivattua kuria. On hyvä, että poliiseilla on selkärankaa suojella kansalaisia. Jotta poliisilaitos henkilökuntineen olisi tehokas, sen tulee aina osoittaa olevansa vanhempi kuin rikolliset eikä missään tapauksessa lässytellä tai silitellä päätä. Se on sosiaalitanttojen, ei poliisien työ.

• Anonyymi

Ai, luulin että toisinpäin. en usko sinun olevan ovimies?

• Anonyymi

Ei minulla ole ainakaan ollut mitään ongelmia sisään menossa kapakkaan tai sieltä ulos tullessa.Oli ovella kuka tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, luulin että toisinpäin. en usko sinun olevan ovimies?

Voi kun tietäisit millaisia koiruuksia poliisit keksivätkään.
        Eräs nainen oli jäänyt kiinni näpistelystä ja poliisi kutsuttiin paikalle. Tuli vain yksi poliisimies maijansa kanssa. Tämä yritti puristella naisesta jotakin tapaukseen liittyvää. Ei kuitenkaan ilmeisesti onnistunut. Poliisi heitti naisen maijan takakonttiin, pamautti oven kiinni ja hyppäsi kuskin pukille. Maija käyntiin ja kaasu pohjaan, kytkin nopeasti ylös ja nainen lensi päin maijan takaovia kolinasta ja huudosta päätellen. Samassa maijan jarrut taas pohjaan ja nainen lensi maijan takaosassa päin rakenteita.
        Poliisi hyppäsi ulos maijasta ja meni jututtamaan naista uudelleen. Nyt sai ilmeisesti haluamansa vastaukset, sillä nainen pääsi ontuen poistumaan paikalta ja poliisi ajoi matkoihinsa.

• Anonyymi

Tuohon voisi vielä lisätäkin, että kukapa se täysijärkinen lähtisikään humalaisia rahtaamaan.
        Mutta eikös se juuri näin täydy ollakin, silloin kun noutaja tulee niin ei siinä kitinät ja nitinät auta, eikä armoja tunneta, lennossa viedään ja nyrkillä lojautetaan, niinhän se kirveellä puukin halkaistaan, eikä hellästi persettä hieromalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon voisi vielä lisätäkin, että kukapa se täysijärkinen lähtisikään humalaisia rahtaamaan.
        Mutta eikös se juuri näin täydy ollakin, silloin kun noutaja tulee niin ei siinä kitinät ja nitinät auta, eikä armoja tunneta, lennossa viedään ja nyrkillä lojautetaan, niinhän se kirveellä puukin halkaistaan, eikä hellästi persettä hieromalla.

pakkokos se on mennä sinne ja olla väärässä paikassa väärään aikaan, niin ja jos on vielä väärällä tavallakin paikalla

• Anonyymi

Jos joutuu tekemisiin poliisin kanssa on kaiken väkivallan ja halveksunnan ansainnut. Kunnollinen kansalainen ei joudu, muuten kuin lupa-asioissa.

• Anonyymi

Poliisiksi ryhtyminen vaatii jonkinlaista omituista mielenlaatua

• Anonyymi

Väkivaltaa ihannoiva narsistinen luonne katsotaan eduksi poliisin tehtävien hoidossa.

• Anonyymi

Miksi purkaatte jonkun mitättömän jutun takia Poliiseihin vihaa? Taitaa olla taas rattijuopot ja kortittomat täällä äänessä? Eikö ihminen joka suorittaa työtehtäviään saa pitää puoliaan jos joku rupeaa riehumaan?

• Anonyymi

Se ei ole mikään rikos ajaa ilman korttia

• Anonyymi

Ei se ole vihaa, mutta normaali ihmenen ei hakeutuisi poliisin ammattiin, kyllä siihen jotain erikoista persoonallisuutta vaaditaan

• Anonyymi

Varmaan kosto elää hänellä jollain tavalla

• Anonyymi

Poliisin ammattiin ei nykyään ole halukkaita lisääntyneen väkivallan ja suhteellisen huonon palkan takia ja yhä lisääntyneen työtaakan vuoksi. Ne harvat jotka hakevat poliisiksi on heillä ammatti kulkenut joko suvussa tai kotoa painostettu ammattiin tai hakijan kotona ollut kova kuri, joka johtanut uravalintaan.
      Joka ammattiin on varmasti kulkeutunut joku sekopää riippuen koulutuksesta ja rekrytoinnista.
      Tällaiseen työhön ei saisikaan ottaa jokaista halukasta vaan ehdot ja normit täyttävä henkilö. Taustat selvitettävä muutenkin kuin rikosrekisteriin tuijottamalla.
      Keneen voimme luottaa, jos ei poliisiin? Tukipilarimme on murentumassa.

• Anonyymi

Poliisiin en nyt suuremmin luottaisi. Lähinnä pysyisin erossa, sillä en kaipaa ikävyyksiä.

• Anonyymi

No ei se kyllä noin mene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se kyllä noin mene.

Mikä ei mene noin?

• Anonyymi

Se voi olla joillekkin unelma-ammatti, mutta jokaisessa ammatissa on myös ne kurjat puolet. Tuossa ammatissa niitä kurjia puolia riittää. Työn lisääntynyt vaarallisuus, suht huono palkkaus, pitkät työvuorot, jatkuva henkilökuntavaje, huono johtaminen jne.. Aika iso osa ainakin nuoremmista poliiseista miettii ammatin vaihtoa.

• Anonyymi

Harmi, että jokunen pääsee seulasta läpi. Suurimmalla osalla on kyllä kummat hermot. Itse en tuohon hommaan voisi ryhtyä, koska en jaksaisi känniääliöiden jokellusta katsella.

Toistaiseksi rikollisiksi valikoituu vielä huomattavasti enemmän kusipäitä kuin poliiseiksi.

• Anonyymi

Uutisen tilanne on todella törkeä jota ei kuulu katsoa sormien välistä. Tuomio heille siitä kuuluu ehdotomasti.

Mutta mitä oli tapahtunut aikaisemmin? Henkilö ollut niin kännissä ettei muista itse mitään. Eivät ne poliisit ole ihan turhanpäiten sitä lähteneet alunperinkään hakemaan. Olisikohan peiliinkatsomisen paikka myös hänellä?

Aloittajan asennetta kuvaa lähinnä elämäm koulu liittämällä kaikki poliisit tähän. Taitaa olla se rikollinen elämä ja tapaamiset poliisin kanssa yleinen harrastus. Jos poliisit häiritsevät niin lopeta rötöstely. Meitä rehellisiä kansalaisia ne eivät häiritse, vaan jos sattuu kohtaamaan niin mukavaa rupattelua lähinnä ollut.

• Anonyymi

Turha hakea syytä tai syitä kiinniotetun saamaan kohteluun pidätettynä ollessaan. Poliisi ei voi toimia pyövelinä, vaikka ympärillä kuohuu. Poliiseilla oli tilannetaju pettänyt ja hommat karannet käsistä.
        Riehuvan tai humalaisen tai huumausaineissa ym. lääkkeissä olevan kiinniotetun rauhoittamiseen soveltuisi parhaiten pehmyt koppi tai nukutusnuoli.

Toimivat ajattelemattomasti ja nyt useita syytteitä ja paperitöitä tiedossa, lisäksi korvaussummat valtion kassasta. Tästä seuraa Poliisien maineen mustaamista (aiheesta) ja mahdollisten koulutukseenhakeutuvien määrän laskua.

• Anonyymi

Valitettavasti tämä on totta Suomessakin.
      Osa poliiseista harrastaa väkivalta. Tuskin tälläkään lahtelaisella lyöjällä oli ensimmäinen ja ainoa kerta tämä pahoinpitely. Hän tekee sitä Lahdessa työkseen ja saa siitä vielä säännöllistä palkkaa.

Pahinta vastaavissa tapauksissa on ollut se, että esimiehet ovat lähtevät mukaan puolustamaan tällaista toimintaa erilaisilla järjestelyillä, jotta jopa täysin ulkopuolisesta uhrista tulisi poliisi väkivaltainen vastustaja.

Valkovenäjällä vietiin poliisiasemalle hakattavaksi täysin sivullinenkin, joka ei edes osallistunut mielenosoitukseen. Valitettavasti vastaavaa tapahtuu Suomessakin. Ihminen kulkee kadulla, jossa on jokin tappelu. Siviiliasuinen poliisi käy päälle, viedään vastustelevana laitokselle ja hakataan siellä.
      Yöllä klo 2 todetaan virhe ja heitetään ulos pakkaseen vieraspaikkakuntalainen. Ei anneta edes pyynnöstä jäädä putkaan yöksi vaikka juna meni jo, johon oli lippu. Akateemisesti koulutettu, sivistynyt ihminen joutuu moukkien pahoinpitelemäksi.

Miten yksin vaadit oikeutta? Poliisit todistavat, että oli kolhinut itsensä jossain muualla ja ensimmäisen kerran eläessään nyt keski-iässä päätti ohikulkiessaan alkaa vastustamaan väkivaltaisesti poliisia. Syyttäjä on samaa mieltä, sillä poliisia uskotaan. Uskotaan silloinkin, jos poliisilaitoksella pahoinpidekty kuolee aivoverenvuotoon.

Nämä vielä vaativat pääsyä lukemaan potilaiden sairaskertomuksia. Onneksi ei mennyt läpi, mutta lähellä oli.
      Misdä muussa ammatissa voidaan hakata syyttömiä sivullisia. Juopuneet ovat helppo kohde. N. 20 kuolee vuosittain putkassa ja osa ei taatusti sairaskohtauksiin, koska tällaisia pahoinpitelytapauksia on tullut jatkuvasti ilmi useita.
      Paljonko jää piiloon?

• Anonyymi

Varokaa varsinkin putkaan joutumista . Suvakki Ämmää ja Pitkäpartaista ylipitkää mustapartaalyhyenläntää vihaista todella muslimia putkavahteina. ( kielimuuri ) olin lumikkina suomen hullujenhuoneessa syyttä !sairas kohtaukseni vuoksi . Josta paskat vielä sakot laittoivat .

• Anonyymi

Eli en auta viranomaisia ikinä. Liian tärkeitä paskoja suomessa. Kun täysin ammattitaidottomia verraten Norjaan ja Sweitsiin . Elossa ohjelma täyttä hölmöilyä !

• Anonyymi

Olisi minimivaatimus, että väkivaltarikollisen ja poliisiin erottaisi muukin kuin uniformu.

• Anonyymi

Eipä ole tarvinut poliisien kanssa olla tekemissä tässä elämässä muutakun puhallutuksen merkeissä. Kyllä se vika löytyy peilistä jos polliisin kanssa on ongelmia.

• Anonyymi

Jos poliisin kanssa tulee ongelmia ja joutuu poliisin pahoinpitelemäksi, niin vika on itsessä...
        Mutta ongelmahan on siinä, että osa poliiseista pahoinpitelee.

Jotain outoa on, että jos joutuu tekemisiin poliisin kanssa, voi joutua poliisin pahoinpitelemäksi, jopa alaikäisenä.

Vielä oudommaksi sen tekee, että johto on valmis epärehellisin keinoin peittelemään alaistensa väkivaltaa.

Pahoinpitelevä ja nyrkillä tms. lyövä poliisi on itse osa väkivaltarikollisuutta kuten Aarnio oli osa huumerikollisuutta.
        Se on ongelman ydin.

• Anonyymi

Valittaa ei pitäisi, mutta mitä enemmän poliiseja niin jne...

• Anonyymi

Poliisit ovat vihaisia, pomotkin vankilassa.

• Anonyymi

Paitsi että vangeilla on parempi palkka ja virkahuoneet -ja omat loma-ajatkin vielä.

• Anonyymi

Rikollisiksi asiallisia kansalaisia... Lahden tapaus kyllä syö uskottavuutta ja luottamusta. Ei silti voi yleistää että joka paikassa on sama meininki.

• Anonyymi

Jää niitä kusipäitä tännekin tekemään alotuksia.

• Anonyymi

Etälamautinta aloittajalle.

• Anonyymi

Tottakai poliisiin valikoituu kusipäitä ja muita kirjaamattomia rikollisia. Kyllähän te kaikki tunnutte Jari Aarnion, hänhän uhkasi todistajiakin.
      Poliisit ovat yleisesti valehtelijoita, tottahan ne eivät puhu ollenkaa, vaan kiistävät kaikki rikoksesa. Sillä taidolla pärjää poliisissa.
      Rettelo porukkaa, todellakin, ei voi luottaa sen emempää, kuin palaneeseen hapanneeseen puupenniin. Rikokosissa ovat mukana ja todistamassa rikollisten puolesta, virallisissa asia kirjoissa todistajina. Kun kuulema poliisin päätehtävä on muka ennaltaehkäistä rikoksia.
      Poliisin tehtävähän on muutenkin muuttumassa enempi tulitaisteluiksi ja yhteenotoiksi. Pakolaiset terroristijärjestöt ja huumeparonit varustavat aseellisiksi, myös räjähteet lisääntyvät, islamilaisuuden myötä.
      Poliisi suojelee rikollisia ja salaa heidän tietonsa ja tekemisensä, se on poliisin tehtävä. Eikä yksittäistapaukset ole muutenkaan puhuttelevia.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kun poliisia ja kahta poliisiputkan vartijaa syytetään rautoihin kytketyn asiakkaan törkeästä pahoinpitelystä, on se omiaan murentamaan kansalaisten luottamusta poliisiin.

Vähintään yhtä suurta epäluottamusta herättää se, että poliisirikoksen tutkinnanjohto on salannut kaikki putkatilojen valvontakameratallenteet, joissa näkyy tuo julma tapahtumasarja kokonaisuudessaan.

Esitutkintamateriaali on muutoinkin laajasti salattu. Esimerkiksi putkalta hätäkeskukseen soitetut puhelut ja niiden litteroinnit on salattu kokonaan. Samoin kuvaliitteet kahta putkatilan verijälkeä lukuun ottamatta.

Myös uhrin, epäiltyjen sekä todistajien kuulusteluista on salattu lukuisia kohtia niin, että useista – mahdollisesti hyvinkin tärkeistä –- yksityiskohdista ei saa mitään selvää.

Käsittämätöntä on sekin, ettei edes asianomistaja eli uhri ole saanut itselleen tuota videota, jossa hänet pahoinpidellään henkihieveriin. Mies on saanut nähdä sen vain kerran, noin vuosi sitten Espoon poliisissa. Pyynnöistä huolimatta hän ei ole päässyt katsomaan sitä toistamiseen.

Syytetyt virkamiehet samoin kuin paikalla olleet muut poliisit ovat vakuuttaneet kaikkien toimineen asianmukaisesti. Uhrin avustaja ei kuitenkaan ymmärrä, miksi videota ei voi saada, jos kerran toiminta on ollut asiallista.

Tutkinnanjohtaja perustelee esitutkintamateriaalin salaamista viranomaistoiminnan julkisuutta koskevilla lakipykälillä.

Niissä salattavaksi määrätään tiedot, jotka koskevat muun muassa henkilön mahdollisia sosiaalitukia, terveydentilaa ja seksuaalista suuntausta, elintapoja ja perhe-elämää. On kuitenkin mahdoton käsittää, kuinka pitkälle laintulkintaa onnistutaan venyttämään asioita salattaessa.

Kun kyse on näinkin raskaasta rikossyytöksestä poliisia ja sen toimintaa kohtaan, voisi kuvitella, että kaikki siihen liittyvä materiaali pyrittäisiin antamaan mahdollisimman laajasti ja nopeasti julkisuuteen. Nyt kuitenkin tutkinnanjohto lukee ja tulkitsee lakia kuin piru Raamattua salatessaan ja pyrkiessään salaamaan tapahtunutta.

Suomi oli saada oman George Floydinsa, kiinniottotilanteessa poliisin väkivaltaiseen käsittelyyn kuolleen uhrinsa. Nopeat elvytystoimet kuitenkin pelastivat kolmekymppisen lahtelaismiehen.

Väkivaltaisen putkatapahtumasarjan jälkipuinnin mahdollisimman suuri avoimuus antaisi kansalaisille mahdollisuuden arvioida tapahtunutta sekä omaa suhtautumistaan poliisiin. Läpinäkyvyys olisi paras keino epäluulojen hälventämiseksi.

Tuoreimman poliisibarometrin mukaan kansalaisten luottamus poliisiin on laskenut viimeisten kahden viime vuoden aikana. Salailu on omiaan heikentämään sitä entisestään.
      Risto Kunnas IL.fi

• Anonyymi

Se oli siinä.

Poliisiin ei ole mitään luottamista.

Jos poliisin toimesta tapaus olisi tutkittu ja selvitetty mahdollisimman avoimesti ja luotettavasti, niin ongelmaksi olisi jäänyt vain kysymys siitä, miten omenakoriin on päässyt mätiä omenoita?

Nyt kysymys kuuluukin jo: Kuinka mätä on omenakori?

• Anonyymi

Jaahas, eiköhän poppikoneesta kohta sylkäistä "tutkimus": suomi-sopuli luottaa poliisiin, enemmän kuin koskaan ennen'

se on sitä - muistatko - TAJUNNANMUOKKAUSTA. Milloin julkaisevat "tutkimuksen": luotatko lääkäriin ?

• Anonyymi

Ai henkivakuutus ja hammaslääkäriin...

• Anonyymi

Poliisi pamputtaa

• Anonyymi

Poliisikoulutukseen varmasti valikoituu ihan kelpo yksilöitä.

Totuus työelämässä on sitten toinen.
      Siellä ovat vastassa kaikkeen kyllästyneet poliisit, jotka muokkaa nuoren päätä, niin että tästä tulee kusipää.

Nuo läpeensä kyllästyneet poliisit tulee laittaa uudelleen koulutukseen.

• Anonyymi

Suomessa on nykyään niin paljon Ö-luokan kansalaisia, että poliisin valtuuksia sekä syytesuojaa tulisi lisätä merkittäväksi ja antaa kumipampun heilua kunnolla rattikännipäitä ja muita hörhöjä laittaessa ojennukseen. Mielestäni olisi ideaali, että poliisilla olisi oikeus antaa pikaoikeudenkäynti virka-aseellaan heti tapahtumapaikalla, jos teko on ollut erityisen törkeä.

• Anonyymi

Tässäkin ketjussa on useita nakkivarkaita poliin kimpussa.

• Anonyymi

Heh tavallisille kansalaisille. Joku juoppo sai selkäänsä ja hyvä niin. Pois vaan muonavahvuudesta moiset loiset. Poliiseille pitäisi maksaa ylimääräinen bonus veronmaksajan rahojen suojelemisesta aina kun hävittävät moisen loiseläjän.

• Anonyymi

Mistäs sinä tiedät taustoista? Jos vaimo tai lapsi kuolee niin pitäisi olla sieluton robotti eikä prosessoida asiaa millään tavalla?

• Anonyymi

Poliiseissa on paljon persuja kuulemma. Johtuisikohan siitä?

• Anonyymi

Persut on suurin puolue ja näin ollen siellä on varmaan myös poliiseja.

• Anonyymi

Hyvä malliesimerkki vihervasemmistolaisesta poliisista löytyy heti länsinaapuristamme. On vain hieno asia, että poliiseista suurin osa on perussuomalaisten kannattajia, koska poliisin päätyö on turvata suomalaisten kansalaisten elämä, eikä levittää monikulttuurista aivopesua. Vaikkakin hyvällä mallilla myös poliisin mädätysprosessi on tällä hetkellä, kiitos siitä tiedätte kyllä keiden

• Anonyymi

Turha urputtaa jos kriminaalia sattuu. Oma moka jos ryhtyy rötöstelijäksi.

• Anonyymi

Tosiasiassa kukaan tavallinen kansalainen ei haluaisi olla tekemisissä millään tavalla tuon putkaan joutuneen kanssa, sillä niin huonoa hänen käytöksensä on ollut. Poliisi joutuu kestämään tuollaista käytöstä päivästä toiseen.

• Anonyymi

" Tosiasiassa kukaan tavallinen kansalainen ei haluaisi olla tekemisissä millään tavalla tuon putkaan joutuneen kanssa, sillä niin huonoa hänen käytöksensä on ollut. Poliisi joutuu kestämään tuollaista käytöstä päivästä toiseen."

Paistaa läpi,kirjoititko värssysi virkakoneella ?...vai peräti kotikoneella?

• Anonyymi

Liikenneratsiassa sattui tapaus, jossa poliisi kysyi ajokorttia ja tarjosi pillin suuhuni. Kaikki oli kunnossa, mutta sitten tuo kalju kaksimetrinen anaboli-sonni työnsi päänsä ja ylävartalonsa autoni sivuikkunasta sisään ja mulkoili hullun katse silmissään minua.
      Onneksi rauhoittui ja tajusi vetäytyä, jotta pääsin jatkamaan matkaani. Oli tavallisen pimee konstaapeli.

• Anonyymi

Mitä jäi kertomatta?

• Anonyymi

On yleinen käytäntö, että jos humalaisen tai muuten häiriköivän naama alkaa ottaa liikaa pattiin niin voidaan sopia että viedään se betonikoppiin ja opetetaan vähän tapoja. Pannaan juoksemaan pää edellä betoniseinään, jos ei muu auta. Monta kertaa. Tarpeeksi monta kertaa.

Amatöörit ei osaa laittaa kameraa ensin epäkuntoon.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei pelkästään poliisi soluttaudu rikollisjengeihin.

Myös rikollisjengit ovat soluttautuneet poliisiin, ja nauttivat kun voivat virkatehtävissä vaikka tappaa ihmisiä. Ja toiset poliisit peittelevät veritöiden todisteet parhaansa mukaan.

• Anonyymi

Olet katsellut liikaa sarjoja telkkarista. Koska viimeksi poliisi on tappanut ihmisiä Suomessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet katsellut liikaa sarjoja telkkarista. Koska viimeksi poliisi on tappanut ihmisiä Suomessa?

Tapahtuu tämän tästä. Toisinaan ihan itse-aiheutettua, mutta jäljelle jäävät pimeät tapaukset, putkakuolemat ja sellaiset.

• Anonyymi

Aloittajalla on vinksahtanut ja nurinkurinen näkemys. On muka poliisin vika jos ”roisto” joutuu rötösten vuoksi putkaan ja sitten sattuu, kun ei osata olla ihmisiksi.

• Anonyymi

Aloittajalla? Kyllähän tuo oikeislaitostakin näyttäisi kiinnostavan kun siitä käräjiä käydään. Sun mielestä varmaan ei pitäisi käydä?

• Anonyymi

Poliisien lähes hengiltä pahoinpitelemä ei ollut mustaihoinen vaan valkoinen. Siksi asialla ei ole mitään väliä.

Jos pahoinpidelty olisi ollut musta bodari kovissa huumeissa riehumassa, niin asian tiimoilta olisi järjestetty jo useampikin mielenosoitus.

Laulun sanat: "Ja ne eivät epäröi lyödä, ja ne eivät epäröi tappaa" pitävät nykyään hyvin paikkansa, kun löytyy sopiva kohde jonka ihmisoikeuksilla ei ole muutenkaan niin paljon väliä.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mano de Witillä itsellään on voimassaoleva vankeusrangaistus väkivallasta.

• Anonyymi

Sen puuttuminen ei lainkaan haittaa.

• Anonyymi

Jos ei muualle pääse opiskelemaan, niin poliiskouluun sitten, näin se menee...

• Anonyymi

Pidätetty oli se suurin kusipää. Vain kusipää yrittää hyökätä poliisin kimppuun vahingoittamistarkoituksessa. Turpakäräjäthän siitä seuraa. Sitä saa mitä tilaa.

• Anonyymi

Et sitten tainnut ymmärtää lukemaasi. Poliisi joka pahoinpitelee juopuneen elottomaksi on kyllä tapauksen ainoa kusipää. On hyvä, että ihmisillä on oikeaa tietoa siitä, millaisia elukoita poliisit saattavat pahimmillaan olla. Näitten kanssa ei kannata kaveerata.

• Anonyymi

Näyttäkää nyt mustillekin tämä video että voivat lopettaa nillittämisen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuten MdW on sanonut. Poliisi vainoaa rikollisia, törkeää.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Eikö noilla älypäillä ole mitään oikeita töitä, kun tuollainen lössi voi osallistua avuttoman piruparan pahoinpitelyyn?

• Anonyymi

Suomalaisuus ei sovi poliisiin.
      Suomalaisuus ei sovi syyttäjyyteen.
      Suomalaisuus ei sovi vallesmanniuteen.

Jeesus rakastaa suomalaisuutta. Sateista päivänjatkoa.

• Anonyymi

Naapuri on poliisi ja kova ryyppymies. Poliisissa ei liene ihan niin tarkkaa tuon 0-toleranssin kanssa?

• Anonyymi

Aina voi lopettaa heidänkin rahoittamisen lopettamalla työn teon.

Terveisin 40 vuotias eläkeläinen.

• Anonyymi

Kumuloitumisen ihme - siellä ei kaksisen akateemisia näy ja älyköitä ei.

• Anonyymi

Kuusamon poliisissa ole kuin kusipäitä, isolla K-kirjaimella varustettuna, vittuilevat kaikesta ja kääntävät jopa sakottaessa puukkoa haavassa.

Yksinkertaisesti, saisi muuttaa sitä poliisin väkivaltaista vastustamista sen verran et jos poliisi itse turpattaa, niin se olisi poliisin oma vika jos saa turpaansa ja oikeudessa semmoinen pahoinpitely katsottaisiin "Jokamiehen poliisin ojentamiseksi" tai "isän kädestä" antamiseksi.

• Anonyymi

Odotan, että joku muu aukaisee tämän tahran
      suomessa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      4096
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      92
      1956
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      31
      1658
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1422
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      25
      1346
    6. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      9
      1204
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      104
      1193
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      1180
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1162
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1125
    Aihe