Etsin seksiseuraa 20-60v naisesta pääkaupunkiseudulta. Tarkoituksena on löytää
niin sanottu vakipano ilman mitään pysyviä sitoumuksia puolin tai toisin. Haluan että järjestelystä tulisi pidempiaikainen jos yhteistyö pelaa seksin suhteen.'
Itsestäni sen verran, että olen 44v, 180cm, 72kg, kalju ja hyvässä kunnossa oleva viriili mies. Olen koulutettu, fiksu ja omaan hyvät käytöstavat. Vaitiolo ja luottamus on taattu. Kaipaan seksiä säännöllisesti, mutta en ole tällä hetkellä parisuhteessa eikä sellainen ole tällä hetkellä ajankohtainen. Tämän vuoksi siis haen seksiseuraa tätä kautta.
Mitään erityisiä ulkonäköön tai -muotoon liittyviä vaatimuksia minulla ei ole kunhan
vain täytät edellä mainitun ikäkriteerin. Valmius tavata ainakin kerran viikossa olisi suotavaa. Seksin suhteen ei mitään erityisiä vaatimuksia. Haluan vain ihan tavallista seksiä ilman mitään erikoisuuksia. Ainakin aluksi kondomin käyttö on ehdotonta ja jos järjestelystä tulee pidempiaikainen, niin sitten voidaan siirtyä pois kondomin käytöstä.
Yhteydenotto ensin sähköpostilla
[email protected]
Laatuseuraa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799