Ei ole väärin olla maksullinen nainen

Anonyymi

Koska rumat miehet ei saisi muuten koskaan pillua koska normi naiset ei antaisi.

14

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ole ollenkaan väärin ☺️

      • Anonyymi

        "Sairas pipipää", "idiootti".... mietipä vähän omaa käytöstäsi.


      • Joo joidenkin mieli on vähän ahdas. Tai sitten minä olen niin vapaamielinen että mielestäni seksin harrastaminen kuuluu kaikille ketkä sitä haluavat mutta jotkut eivät sitä saa.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole väärin.


      • Anonyymi
        Hippie_girl kirjoitti:

        Joo joidenkin mieli on vähän ahdas. Tai sitten minä olen niin vapaamielinen että mielestäni seksin harrastaminen kuuluu kaikille ketkä sitä haluavat mutta jotkut eivät sitä saa.

        Hei, Hippie Girl, saanko kysyä, oletko vakisuhteessa noin itse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Hippie Girl, saanko kysyä, oletko vakisuhteessa noin itse

        En seurustele kenenkään kanssa tällä hetkellä ☺️


    • Anonyymi

      Minulla käy varattu mies. Kertoi itse,että vaimo ei vaan halua enää häntä. Heillä on yhteisiä bisneksiä,joiden takia pysyy vaimon kanssa. Minulle tämä ok ja meillä on diili. Jo kaksi vuotta!

    • Anonyymi

      Miehen velvollisuus on maksaa naiselle, muuten se on raiskaus. Mies maksaa tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        Nimenomaan näin on elämä.


      • Anonyymi

        näinhän se menee


    • Anonyymi

      50 ekee on ihan sopiva summa perustouhusta. Itse maksan vähän ekstraa, kun pääsen nuolemaan, kun en pienenä saanut tarpeeksi imeä pillua.

      • Anonyymi

        Eikö äiti tarjonnut sitä iloa ;-)?


    • Anonyymi

      On oikein että tälläinen ruma vanha äijä panee nuoria kauniita naisia parilla satasella. Halvemmaksi se tulee kun seurustelu naisen kanssa joka pihtaa kuitenkin.

    • Anonyymi

      Noh noh, parisuhdetta ei nykyään saa koska naiset haluaa miljonääri miehen. Sitten pitää vaan ostaa seksiä että saa naisen kosketusta niin se vaan on. Naiset nirsoja ja treffeille ei pääse edes tavis naisen kanssa koska naiset haluaa jonkun komean julkkiksen. Mutta rahalla tälläinen rumilus saa 20 v kaunis kroppaista naista. 9 v sitten ostin seksiä ekan kerran ja voi että kun oli helppoa. Ostin sitten lisää samalta naiselta ja välillä vaan katselin naista ja kosketin sen vartaloa enkä pannut ollenkaan ja se tuntui hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe