Ei ole väärin olla maksullinen nainen

Anonyymi

Koska rumat miehet ei saisi muuten koskaan pillua koska normi naiset ei antaisi.

14

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se ole ollenkaan väärin ☺️

• Anonyymi

"Sairas pipipää", "idiootti".... mietipä vähän omaa käytöstäsi.

• Joo joidenkin mieli on vähän ahdas. Tai sitten minä olen niin vapaamielinen että mielestäni seksin harrastaminen kuuluu kaikille ketkä sitä haluavat mutta jotkut eivät sitä saa.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole väärin.

• Anonyymi
        Hippie_girl kirjoitti:

Joo joidenkin mieli on vähän ahdas. Tai sitten minä olen niin vapaamielinen että mielestäni seksin harrastaminen kuuluu kaikille ketkä sitä haluavat mutta jotkut eivät sitä saa.

Hei, Hippie Girl, saanko kysyä, oletko vakisuhteessa noin itse

• Anonyymi kirjoitti:

Hei, Hippie Girl, saanko kysyä, oletko vakisuhteessa noin itse

En seurustele kenenkään kanssa tällä hetkellä ☺️

• Anonyymi

Minulla käy varattu mies. Kertoi itse,että vaimo ei vaan halua enää häntä. Heillä on yhteisiä bisneksiä,joiden takia pysyy vaimon kanssa. Minulle tämä ok ja meillä on diili. Jo kaksi vuotta!

• Anonyymi

Miehen velvollisuus on maksaa naiselle, muuten se on raiskaus. Mies maksaa tavalla tai toisella.

• Anonyymi

Nimenomaan näin on elämä.

• Anonyymi

näinhän se menee

• Anonyymi

50 ekee on ihan sopiva summa perustouhusta. Itse maksan vähän ekstraa, kun pääsen nuolemaan, kun en pienenä saanut tarpeeksi imeä pillua.

• Anonyymi

Eikö äiti tarjonnut sitä iloa ;-)?

• Anonyymi

On oikein että tälläinen ruma vanha äijä panee nuoria kauniita naisia parilla satasella. Halvemmaksi se tulee kun seurustelu naisen kanssa joka pihtaa kuitenkin.

• Anonyymi

Noh noh, parisuhdetta ei nykyään saa koska naiset haluaa miljonääri miehen. Sitten pitää vaan ostaa seksiä että saa naisen kosketusta niin se vaan on. Naiset nirsoja ja treffeille ei pääse edes tavis naisen kanssa koska naiset haluaa jonkun komean julkkiksen. Mutta rahalla tälläinen rumilus saa 20 v kaunis kroppaista naista. 9 v sitten ostin seksiä ekan kerran ja voi että kun oli helppoa. Ostin sitten lisää samalta naiselta ja välillä vaan katselin naista ja kosketin sen vartaloa enkä pannut ollenkaan ja se tuntui hyvältä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1791
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1488
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      173
      1320
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      160
      1290
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1265
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      63
      1078
    Aihe