Molde - KuPS, tylyt loppulukemat. Tämä on Veikkausliigan todellinen taso. Ja Norja ei ole edes pohjolan ykkösmaa. Ja viime vuosina silloinen mestari HJK kävi tippumassa jollekin Viron/Balkanin jengeille. Suomessa ongelma lienee siinä, että joka tasolla herrat vetää isot palkat välistä ja sitten pelaajien kehittämiseen ei yksinkertaisesti jää rahaa. Eli omaan napaan tuijottaminen ja silkka ahneus estää menestyksen kansainvälisillä kentillä.
Norjan mestarit - Suomen mestarit 5-0 !!!
3
148
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä oiva esimerkki siitä,mikä ero on potkupallolla ja jalkapallolla. Kuopio voisi potkupallohuuhaan sijaan keskittyä älylliseen kehitykseen.
- Anonyymi
Jos ei katsojia käy peleissä, eikä seura saa hankittua tarpeeksi sponsoreita, helppo ratkaisu on hommata halpoja tusinapelaajia vaikkapa Afrikasta. Omien junnujen kehittäminen vie vuosia, eikä kaikista tule hyviä pelaajia, joten onhan se ymmärrettävää, että moni seura valitsee helpomman tien. Kupsin touhussa naurattaa se, että seura otti tietoisesti aivan hirveästi velkaa, tehden järkyttävät tappiot, jotta voittaisi pitkän tauon jälkeen Suomen mestaruuden. Voittihan se, mutta Euroopassa pelit loppuivat nololla tavalla. Saa nähdä, koska Kupsin velat kasvavat niin suureksi, että se pudotetaan pois Veikkausliigasta.
- Anonyymi
Ari Lahdelta ei rahat ihan tuossa tuokiossa lopu. Eräs Suomen rikkaimpia ukkoja on KuPS:n pääomistaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205