Geurt de Witin rikokset

Anonyymi

Saattaa suuri pouluejohtaja saada vihdoinkin ihan oikean linnatuomion. Poliisi on kerännyt 15 törkeän kunnianloukkauksen ja 5 kunnianloukkauksen muut rikokset-käsittämän paketin Geurtille nieltäväksi. Viimeinkin passitetaan Kylmäkoskelle!

23

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mano palaatko vielä hevosten pariin?

    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa

    • Anonyymi

      Paluu hevosten pariin tekisi varmaan hyvää Manolle. Helpottaisi varmaan myös väkivaltaiseen käytökseen taipuvaista luonnetta.

    • Anonyymi

      Koronan takia rikosten käsittelyt ovat ruuhkauttaneet tuomioistuimia. Onneksi Mano pääsee oikeuteen nyt viimeinkin. Ei ole pelloa siitä, että edellisen ehdonalaisen vankeustuomion koeaika ehtisi kulua loppuun. Saadaan siis yhdistettyä tulevaan vankeusrangaistukseen.

    • Anonyymi

      Kyllä hevonpaska-tilliäinen saa kantaa hevosista huolta, ei siihen MdW :ä tarvita.

      • Anonyymi

        Mutta Mano oli romaanipiireissä arvostettu nuori raviohjastaja nuoruudessaan. Onhan hän jo liuan vanha kärkeen, mutta jotkut verkkaisemmat lähdöt vois olla kivaa puuhastelua.


    • Anonyymi

      Piääkö paikkansa, että Manolle on tehty koronatesti, jonka yhteydessä Manon nenänieluun on asennettu mikrosiru? Tällöinhän Manon ajatuksia pystytään 5G-verkon avulla vakoilemaan ja jopa ohjaamaan. Mano on siis nyt täysin ulkopuolelta ohjattu robotti.

      • Anonyymi

        Vahvasti näyttää siltä. Luultavasti siru on sitä kestävämpää mallia.


      • Anonyymi

        Marco puheiden kuuntelu onnistuu tuon sirun kautta vaivattomasti.


      • Anonyymi

        Skenaario: Mano sai kutsun koronatestiin. Kutsu ei kuitenkaan ollut terveysviranomaisilta, vaan aivan muulta taholta. Tämä taho asensi vain sirun Manon nenänieluun ja oli tekevinään koronatestin. Mikä tämä taho oli? Oliko se vihamielinen? Todennäköistä on, että taho teki bisnestä. Luovutti sirua ja Manoa hallitsevan avainkoodin eniten maksavalle. Kenellä avainkoodi nyt on? Onko se vain määräaikainen ja koodi kaupataan määräajan jälkeen jälleen eniten maksavalle? Siis kuka hallitsee Manoa kulloinkin, on tosi vaikea sanoa.


    • Anonyymi

      Onko Manokin sirutettu? Oli odotettavissa että näin tapahtuu

    • Anonyymi

      PolPon signaaliauton GPS-karttaan voidaan sirutuksen johdosta saada Manon reaaliaikainen sijainti 2 metrin tarkkuudella.

    • Anonyymi

      Signaaliauto siis peri lopulta voiton Manosta.

      • Anonyymi

        Manosta tuli Mano Marionetti


    • Anonyymi

      Geurt Marco De Wit ja Miki Sileoni vastaajina pahoinpitelyä koskevassa asiassa Helsingissä 9.9.2020.

      • Anonyymi

        "Geurt Marco De Wit Teidät on hyväksytty 8.9.2020 Toimittajaliiton jäseneksi. Tervetuloa kunnia-arvoiseen seuraamme, ohessa on passisi sekä toimittajien eettinen ohjeistus."


        Ooh, valtavasti onnea!


      • Anonyymi

        Tämä oikeudenkäynti jatkuu marraskuussa.


    • Anonyymi

      Mano oli eilen 16.9. Tampereella käräjäoikeudesssa syytettynä pahoinpielystä. Asianomistajia on kaksi. Miksi ei tullut striimiä eikä Manon blogikaan kerro mitään?

      • Anonyymi

        Kansliatuomio annetaan 25.9.2020 klo 13


    • Anonyymi

      Manon rikollisuus pohjautuu hänen haittaisänmaallisuuteensa.

      • Anonyymi

        Mä huusin Höyt sika
        Sä huusit Vauva
        Mä huusin Höyt sika
        Sä huusit Vauva


    • Anonyymi

      Joutuukohan Mano loppujen lopuksi pakkohoitoon?

      • Anonyymi

        Parempi kun hakeutuisi vapaaehtoisesti hoitoon.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      258
      2386
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2085
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      100
      1805
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      175
      1203
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      117
      1048
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      65
      1042
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1036
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1033
    Aihe