Homoille tarjottavat seksilelut

Anonyymi

Homoille suunnatuissa nettikaupoissa on ihan käsittämättömiä seksivälineitä. Kän aina välillä tsekkaamassa, löytyisikö mitään kivaa vaihtelua heteron seksielämään. Mutta sitten silmiin iskee nuo kummajaiset, kuten esim. 45 senttiä pitkä anustappi tai 57 senttiä pitkä metallinen, nahkalla päällystetty lyöntitanko (pamppu). Tai 45 senttiä pitkä ja 10 senttiä paksu tekopenis, paino 4 kg. Huh huh.

16

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siitä vaan tilaamaan ja työnnät kaikki kerralla perseesees

      • Anonyymi

        Palsta kyylä jaksaa vaan eikö sulla ole muuta tekemistä.Anna meidän olla rauhassa.Niinkö sinä teit sulla on niitä riittänyt korvien väliinkin.Tuulitunnelisi on työnnetty täyteen dildoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palsta kyylä jaksaa vaan eikö sulla ole muuta tekemistä.Anna meidän olla rauhassa.Niinkö sinä teit sulla on niitä riittänyt korvien väliinkin.Tuulitunnelisi on työnnetty täyteen dildoja.

        Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

        Kiva kun jaksat kertoo ja toistaa tekemisiäsi.Taidat olla varsinainen uuvatti.Millainen sää savossa tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

        Oho nyt palsta kyyläri on seonnut totaalisesti sillä tuntuu kuuluvan outoja ääniä päästä.Laittaa ne vielä tännekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

        itsepähän aloitit kertomalla tilaamistasi leluista ja mitä niillä teit.Hassu savolais mummo olet.Kukaan ei olis tiennyt ellet olis tullu kertoo.Taidat olla aktiivinen tilaaja kun tuut tännekin opastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

        Etkö luumun kokoisilla aivoillasi pysty muuhun.kun tota samaa lausettasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho nyt palsta kyyläri on seonnut totaalisesti sillä tuntuu kuuluvan outoja ääniä päästä.Laittaa ne vielä tännekin.

        Näin kertoo itse palsta kyyläri skitsofreenikon päiväkirjasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itsepähän aloitit kertomalla tilaamistasi leluista ja mitä niillä teit.Hassu savolais mummo olet.Kukaan ei olis tiennyt ellet olis tullu kertoo.Taidat olla aktiivinen tilaaja kun tuut tännekin opastaa.

        Ooh taas tämä yes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse palsta kyyläri skitsofreenikon päiväkirjasta

        Vittu oikeesti eikö sua kukaan voi toimittaa hoitoon,Sulla tuntuu olevan pahoja ongelmia päässäsi.Ei se auta kun täällä niistä kerrot.Vie se päiväkirja mukanasi vois helpotta lääkäriä diagnoosin tekemisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse palsta kyyläri skitsofreenikon päiväkirjasta

        No jos päästä tulee diu diu juttuja hulluhan olet,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚

        Sulla on paha luumu addiktio teitä varten on oma palsta.Siellä addikitioista kärsivät kuulemma auttavat toisiaan.


    • Anonyymi

      Aika vähän seksiliikkeiden tuotteista on tarkoitettu homoille.

      Fleshlightista löytyy Fleshjack joka siis on miehistä tykkääville miehille suunnattu. Mutta nuo muut dildot, anaalitapit ja vimpaimet ovat kyllä kelvollista tavaraa ihan heteroillekin. Kannattaa kokeilla, voi nimittäin yllättyä iloisesti jos ei ole taipumusta eturauhasen tulehduksiin eli ei kestä sen stimulointia.

      Extreme - leluille on sitten ihan oma käyttäjäkuntansa. Kun dildon tai anaalitapin halkaisija on selvästi yli 5 cm tai vekotin venyttää tai on painava tai tarkoituksellisesti aiheuttaa kipua tai ... niin se on pienen harrastajajoukon kamaa. Sama koskee BDSM - leluja, nahkaa ja kumia tms fetissituotteita.

    • Anonyymi

      Miksi muuten vastailette tuolle sääliölle joka käy häiriköimässä? Se kerjää huomiota ja te käytte ottamassa siltä suikkiin ihan vaan kiitokseksi siitä että se kävi keskustelussa. Oudot ilot teilläkin.

    • Anonyymi

      Aloitukseni pointti oli, että eihän tuollaisia "leluja" voi oikeesti mihinkään käyttää, mihin sellaisia tarvitaan? Mutta sitten palstalle tuli joku turhake länkyttämään jotain asiatonta ja keskustelu lähti laukalle.

      • Anonyymi

        Voihan niitä käyttää. Se, että sinä et kykene niitä käyttämään, ei tarkoita sitä etteikö muut voisi niitä käyttää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe