Homoille suunnatuissa nettikaupoissa on ihan käsittämättömiä seksivälineitä. Kän aina välillä tsekkaamassa, löytyisikö mitään kivaa vaihtelua heteron seksielämään. Mutta sitten silmiin iskee nuo kummajaiset, kuten esim. 45 senttiä pitkä anustappi tai 57 senttiä pitkä metallinen, nahkalla päällystetty lyöntitanko (pamppu). Tai 45 senttiä pitkä ja 10 senttiä paksu tekopenis, paino 4 kg. Huh huh.
Homoille tarjottavat seksilelut
16
164
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan tilaamaan ja työnnät kaikki kerralla perseesees
- Anonyymi
Palsta kyylä jaksaa vaan eikö sulla ole muuta tekemistä.Anna meidän olla rauhassa.Niinkö sinä teit sulla on niitä riittänyt korvien väliinkin.Tuulitunnelisi on työnnetty täyteen dildoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta kyylä jaksaa vaan eikö sulla ole muuta tekemistä.Anna meidän olla rauhassa.Niinkö sinä teit sulla on niitä riittänyt korvien väliinkin.Tuulitunnelisi on työnnetty täyteen dildoja.
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
Kiva kun jaksat kertoo ja toistaa tekemisiäsi.Taidat olla varsinainen uuvatti.Millainen sää savossa tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho nyt palsta kyyläri on seonnut totaalisesti sillä tuntuu kuuluvan outoja ääniä päästä.Laittaa ne vielä tännekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsepähän aloitit kertomalla tilaamistasi leluista ja mitä niillä teit.Hassu savolais mummo olet.Kukaan ei olis tiennyt ellet olis tullu kertoo.Taidat olla aktiivinen tilaaja kun tuut tännekin opastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö luumun kokoisilla aivoillasi pysty muuhun.kun tota samaa lausettasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho nyt palsta kyyläri on seonnut totaalisesti sillä tuntuu kuuluvan outoja ääniä päästä.Laittaa ne vielä tännekin.
Näin kertoo itse palsta kyyläri skitsofreenikon päiväkirjasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsepähän aloitit kertomalla tilaamistasi leluista ja mitä niillä teit.Hassu savolais mummo olet.Kukaan ei olis tiennyt ellet olis tullu kertoo.Taidat olla aktiivinen tilaaja kun tuut tännekin opastaa.
Ooh taas tämä yes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu oikeesti eikö sua kukaan voi toimittaa hoitoon,Sulla tuntuu olevan pahoja ongelmia päässäsi.Ei se auta kun täällä niistä kerrot.Vie se päiväkirja mukanasi vois helpotta lääkäriä diagnoosin tekemisessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos päästä tulee diu diu juttuja hulluhan olet,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on paha luumu addiktio teitä varten on oma palsta.Siellä addikitioista kärsivät kuulemma auttavat toisiaan.
- Anonyymi
Aika vähän seksiliikkeiden tuotteista on tarkoitettu homoille.
Fleshlightista löytyy Fleshjack joka siis on miehistä tykkääville miehille suunnattu. Mutta nuo muut dildot, anaalitapit ja vimpaimet ovat kyllä kelvollista tavaraa ihan heteroillekin. Kannattaa kokeilla, voi nimittäin yllättyä iloisesti jos ei ole taipumusta eturauhasen tulehduksiin eli ei kestä sen stimulointia.
Extreme - leluille on sitten ihan oma käyttäjäkuntansa. Kun dildon tai anaalitapin halkaisija on selvästi yli 5 cm tai vekotin venyttää tai on painava tai tarkoituksellisesti aiheuttaa kipua tai ... niin se on pienen harrastajajoukon kamaa. Sama koskee BDSM - leluja, nahkaa ja kumia tms fetissituotteita. - Anonyymi
Miksi muuten vastailette tuolle sääliölle joka käy häiriköimässä? Se kerjää huomiota ja te käytte ottamassa siltä suikkiin ihan vaan kiitokseksi siitä että se kävi keskustelussa. Oudot ilot teilläkin.
- Anonyymi
Aloitukseni pointti oli, että eihän tuollaisia "leluja" voi oikeesti mihinkään käyttää, mihin sellaisia tarvitaan? Mutta sitten palstalle tuli joku turhake länkyttämään jotain asiatonta ja keskustelu lähti laukalle.
- Anonyymi
Voihan niitä käyttää. Se, että sinä et kykene niitä käyttämään, ei tarkoita sitä etteikö muut voisi niitä käyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959