että osais kertoa missä järjestyksessä mun kannattas katsoa noi Star Warsit. Koska ensimmäiset kolme elokuvaa kerto Luke Skywalkerista, mutta sitte ne uuemmat kertoo Anakin Skywalkerista. Missä järjestyksessä ne kannattaa kattoa, että se tarina ois niinku tapahtumajärjestyksellisesti oikein????
OISKO JOKU NIIN FIKSU.....
7
7375
Vastaukset
- tr00fani
Kannattaa katsoa Star Wars (IV: A new hope), Imperiumin vastaisku ja Jedin paluu tuossa järjestyksessä. Mieluimmin originaaliversioina, jos saa jostain käsiinsä. Phantom menace ja Clone Wars kannattaa jättää kokonaan väliin. No pikku kännissä ne voi mennä jos haluaa nauraa typeryyksille. Revenge of sithistä on paha mennä sanomaan, ennakko-odotukset on aika matalalla.
- Mace.Will
Itse suosittelisin, että katsoisit ne oikeassa järjestyksessä, koska siten saisit paremmin kiinni tarinasta.
Eli:
1. Pimeä uhka (Phantom menace)
2. Kloonien hyökkäys (Clone Wars)
3. Sithin kosto (Revenge of the sith)
4. Uusi toivo (New hope)
5. Imperiumin vastaisku
6. Jedin paluu
Mutta päätä itse.- DarthVader
Minusta ne kannattaisi katsoa siinä järjestyksessä, kun ne on tarkoitettu katsottavaksi koska elokuvista menee hohto. Esimerkiksi ei ole enään yllätys että Darth Vader on Luke Skywalkerin isä. Ja jos katsoo Pimeän uhan ja Kloonien hyökkäyksen, ennen vanhempia star warseja, ei ymmärrä niissä oleviä vihjeitä Anakinin pimeään puoleen, sillä ei tiedä hänen kohtaloaan Palpatinen palvelijana...
- Anonyymi
DarthVader kirjoitti:
Minusta ne kannattaisi katsoa siinä järjestyksessä, kun ne on tarkoitettu katsottavaksi koska elokuvista menee hohto. Esimerkiksi ei ole enään yllätys että Darth Vader on Luke Skywalkerin isä. Ja jos katsoo Pimeän uhan ja Kloonien hyökkäyksen, ennen vanhempia star warseja, ei ymmärrä niissä oleviä vihjeitä Anakinin pimeään puoleen, sillä ei tiedä hänen kohtaloaan Palpatinen palvelijana...
Hyvät argumentit
- Vanha vani
Ensin Imperiumin vastaisku, sitten Jedin Paluu, sitten ensimmäinen Tähtien sota.. sitten Pimeä uhka, sitten Kloonien hyökkäys.
- the girl with golden hair
Jos haluat katsoa tapahtumajärjestyksessä, katso järjestyksessä
episode 1,2,(3),4,5,6
Jos haluat katsoa laatujärjestyksessä, katso vanha trilogia ensin (sillä niissä juoni ynnä muu eli toisin sanoen kaikki)
vanha trilogia eli episodet 4,5,6
ja jos haluat rakastua tähtien sotaan ja olet fani niistä uusista huolimatta; niin katso Imepriumin vastaisku. - Jabba...
jos mielipiteelläni on väliä niin ehottomasti Star Wars; A new hope, Empire strikes back ja Return of the Jedi, kokemuksen syvällä rinta-äänellä. Näin ensimmäisen SOTANI 9 vuotiaana teatterin eturivistä. Täytyi anella että pääsin katsomaan leffaa(k-12).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675650Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344244Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961856- 631425
- 2611127
- 471112
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126969Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39695