Ketipinor lopetus.

Anonyymi

Aamu 100 mg.Lopetus menossa.Olen vähentänyt lääkkeen ottoa varovasti.
4.päivä eikä ole ongelmaa ollut.Ensiviikolla en aamulääkettä enää ota.
Iltalääke on 200 mg.Tavoite on saada siitä pois 100 mg.
100 mg kun vain riittäisi siihen että saan nukuttua.

16

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketipinor on erittäin paha myrkky.
      Sitä ei pidä ottaa jos ei ole aivan pakko.

      • Anonyymi

        Saisko taas lähteitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisko taas lähteitä?

        Älä kysy. Taas tulee kauhea copypaste ja joku mad sivusto mihin kaikki täällä on kyllästyneet.


    • Anonyymi

      6.päivä ei ole mitään ongelmaa ollut.(ap).

    • Anonyymi

      Kuukausi ilman aamulääkettä meni.
      Sitten tuli ongelmaa.Nyt otan taas aamulla 100mg,(ap).

      • Anonyymi

        Itse olen saanut tiputettua ketiapiinin 300mg:sta 75mg:aan,jolla saan nukuttua. Pari vuotta ollut ajanjakso lääkkeen vähentämiseen. Olen melko vakuuttunut siitä, että vuosien ketiapiinin käyttö tuolla 300mg:n annoksella on vaurioittanut aivoja nimenomaan unen saannin osalta. Onneksi aivot korjautuvat vielä aikuisenakin, joten neurolepteistä vieroittautuminen vain pitää tehdä hitaasti. Tsemppiä muillekin!


    • Anonyymi

      Minulle onneksi riittää vain 25mg annos ja vaikuttaa jo. Joskus harvoin käytän 50mg päivässä. Onnea yritykseen!

    • Anonyymi

      Mulla meni 2 kuukautta ilman mitään unta tukevia. Väliin sattui vielä loma. Olen myös saanut pudotettua 7 kiloa painoa kolmessa kuukaudessa.
      Nyt en tiedä millä lääkkeellä jatkaisin, kun mirtazapin tekee hiilihydraattinälän ja sillä en jaksa työpäivän jälkeen kuin maata sohvalla. Atarax ei tällä hetkellä tehoa. Levozinia määrättiin joskus kokeeksi tuon mirtazapinin tilalle, mutta pidempään käytettynä se vie työkyvyn ja alan mokailemaan. Levozinilla on myös mulle sama vaikutus kuin benzoilla eli yksi sillä nukuttu yö tarkoittaa täysin unetonta seuraavaa yöt, jos ei ota lääkettä. Benzoja en välitä enää alottaa. Mut potkaistiin myös polilta pois liian hyväkuntoisena ja odotan nyt terveyskeskuslääkärille pääsyä. Työterveys ei ota kantaa, vaikka unettomuus vaikuttaa arjessa selvitymiseen ja työssä jaksamiseen. Työterveyslääkärin ohje oli syödä d-vitamiinia, kun väsyttää. Nyt hajoo pää huonoihin uniin ja pakko kai alottaa taas mirtazapin :( ja tietää valmiiksi että talven aikana tulee taas 10 kiloa painoa.

      • Anonyymi

        Mua kiinostaa miten noi lääkkeet lihottaa,kun mulla on ketipinor 400 mg unettomuuteen ja mä oon laihtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinostaa miten noi lääkkeet lihottaa,kun mulla on ketipinor 400 mg unettomuuteen ja mä oon laihtunut.

        Kylhän sitä lihoo, kun ei jaksa lääkkeitä syödessä kuin maata sohvalla. Ja mirtazapiniini tekee nälän on ihan lääkärinkin tunnustanut. Mä olen sitä syödessä ihan raivon partaalla, jos en saa ruokaa ja lisäksi makeeta. Mutta vaikutukset on yksilöllisiä ja voit kokeilla miten vaikuttaa sinuun, jos et usko. Ketipinor teki aggressiiviseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylhän sitä lihoo, kun ei jaksa lääkkeitä syödessä kuin maata sohvalla. Ja mirtazapiniini tekee nälän on ihan lääkärinkin tunnustanut. Mä olen sitä syödessä ihan raivon partaalla, jos en saa ruokaa ja lisäksi makeeta. Mutta vaikutukset on yksilöllisiä ja voit kokeilla miten vaikuttaa sinuun, jos et usko. Ketipinor teki aggressiiviseksi.

        Eli lääkkeet ei lihota vaan se ruoka mitä syöt.Ei mulla kyllä ketipinor tee agressiiviseksi eli ihan levollisesti kyllä aina olen yöni nukkunut.Mutta miksi mä en ole lihonut kun emmä kuitenkaa nukkuessa liiku niin paljon että se liikunnasta kävisi.Enemmän istuminen kuluttaa kaloreita kuin nukkuminen.ja nukun noin 9 tuntia yössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli lääkkeet ei lihota vaan se ruoka mitä syöt.Ei mulla kyllä ketipinor tee agressiiviseksi eli ihan levollisesti kyllä aina olen yöni nukkunut.Mutta miksi mä en ole lihonut kun emmä kuitenkaa nukkuessa liiku niin paljon että se liikunnasta kävisi.Enemmän istuminen kuluttaa kaloreita kuin nukkuminen.ja nukun noin 9 tuntia yössä.

        "Eli lääkkeet ei lihota vaan se ruoka mitä syöt."

        Mikäli lääke lisää ruokahalua ja tästä seuraa lihominen, eikö lääke silloin ole se lihomisen juurisyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eli lääkkeet ei lihota vaan se ruoka mitä syöt."

        Mikäli lääke lisää ruokahalua ja tästä seuraa lihominen, eikö lääke silloin ole se lihomisen juurisyy?

        Joo lääkkeet voi lisätä ruokahalua mutta lääkkeet ei itsessään lihota.Vai meinaatko että lääkkeet lisää rasvamassa osuutta elimistössä? Myös psyykkiset syyt voi aiheuttaa ylensyömistä ja ei osaa lopettaa.Suosittelen syömään proteiinipitoista ruokaa.Proteiini pitää kylläisenä.Jos lääkkeet lihottaa niin lopettaa niiden syömisen niin loppuu se ylensyöminen. Mutta lääkeet eivät itse lihota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo lääkkeet voi lisätä ruokahalua mutta lääkkeet ei itsessään lihota.Vai meinaatko että lääkkeet lisää rasvamassa osuutta elimistössä? Myös psyykkiset syyt voi aiheuttaa ylensyömistä ja ei osaa lopettaa.Suosittelen syömään proteiinipitoista ruokaa.Proteiini pitää kylläisenä.Jos lääkkeet lihottaa niin lopettaa niiden syömisen niin loppuu se ylensyöminen. Mutta lääkeet eivät itse lihota.

        "Mutta lääkeet eivät itse lihota."

        Haluat siis tehdä selväksi, että lääke voi aiheuttaa lihomista, muttei itsessään lihota.En usko, että kyseessä on mikään suuri uutinen kenellekään.



        Muita mirtatsapiinin mahdollisia haittavaikutuksia ovat:

        Hyvin yleiset (voi esiintyä yli 1 käyttäjällä 10:stä):

        ruokahalun lisääntyminen ja painon nousu
        väsymys ja uneliaisuus
        päänsärky
        suun kuivuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta lääkeet eivät itse lihota."

        Haluat siis tehdä selväksi, että lääke voi aiheuttaa lihomista, muttei itsessään lihota.En usko, että kyseessä on mikään suuri uutinen kenellekään.



        Muita mirtatsapiinin mahdollisia haittavaikutuksia ovat:

        Hyvin yleiset (voi esiintyä yli 1 käyttäjällä 10:stä):

        ruokahalun lisääntyminen ja painon nousu
        väsymys ja uneliaisuus
        päänsärky
        suun kuivuminen.

        Kyllä ketipinorissakin yleisinä haittavaikutuksen on lisääntynyt ruokahalu,mutta ei se tarkoita että pitää syödä ittensä ähkyksi kun tietää syövänsä monipuolisesti ja terveellisesti. Mä olen syönyt ketipinoria 12 vuotta ja en ole lihonut. Jos tiedät lihovasi talven aikana 10 kiloa niin ei kannattais syödä sellasta lääkettä. Mä itse syön ihan tavallista kotiruokaa ja mun ei tartte itteeni syödä ähkyksi vaan tiedän saavani kaikki vitamiinit siitä ruuan määrästä jonka syön. Mutta vaihda lääkitys kun kerta lääke lihottaa.Mä oon onnekas ettei mulla ketipinor lihota.


    • Anonyymi

      On se vaikeeaa uskon sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe