Olis helpompi metsästää.
Voisko hirville laittaa gps pannat niinkuin susille?
9
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ei voi ja eikä niitä saa Susille eikä muillekaan pedoille laittaa se on eläin rääkkäystä . Nåille pannottajille vois laittaa pannan kaulaan ja pakkaseen seisomaan ja kysyä viikon päästä miltä tuntuu .
- Anonyymi
Minun mielestä itse hirvenmetsästäjille tulisi pistää GPS pannat.
Jos nyt helpompaa hirvien metsästystä havittelee niin eikö GPS pantojen sijaan olisi helpompi metsästää helikopterista, avoimeen oveen vaan joku kevyt konekivääri...kaikkea sitä onkin, nyky uuvateille kaikki pitää olla helppoa ja sitten poseerataan naama punaisena kaadetun hirven vieressä.- Anonyymi
Miksi pannoittaa metsästäjiä kun viranomaiset seuraavat jo nyt niitä jotka lataavat koronavilkun. Sillä se on ratkaistu.
- Anonyymi
Nyky passimiehellä on jo paikannin kännyköissä,nähdään kyllä passimiehen liikuminen,
sekä koiramiehen toiminta,koiramiehenä.Helpottaa kummasti Voutien toimintaa,
saadaan vireimmät kiini ja keskeytettyä metsästys,ilman lataavaa koronavilkkua.
- Anonyymi
Voithan sinä itse kokeilla, kuinka sen pannan laittaminen hirven kaulaan onnitui. Kerro sitten kokeilusi jälkeen, kuinka hommassa kävi. Tuliko kavion kuva otsaluuhun, tai puraisiko hirvi tai söhäsikö sarvella, niinku simpauttajassa Kuunon emäntää lehmä sarvella söhäsi kaulaan.
- Anonyymi
Merkkaa ne lapissakin poroja.
- Anonyymi
Metsästäjille pannat että voi seurata missä kyttäävät. Pilaavat ulkoilun ja retkeilyn. Ja aseisiin lähettimet niin salametsästäjät paljastuu.
- Anonyymi
Miksi yksinkertaisesti aloiteta tarhaamaan hirviä niin pienissä metsätarhoissa joista olisi helppo ampua hirvi aidan yli, nämä tarhat vielä paikkoihin missä olisi vieressä lämmin taukotupa ja asfaltoidut tiet ja asfaltoidut parkkipaikat.
- Anonyymi
itse olen laittanut Hirven selkään ,Aurinko paneelin , sieltä johdot korviin ja sinne erin värisiä ledi lammpuja ,. kiva katella pimiässä kun Hirvi korvia heiluttelee ja lamput siellä vilkkuu , helppo homma posauttaa Hirvi pois päiviltä,pimiässä että tämmönen tappaus .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276