Eiköhän tää ollut nyt tässä

Anonyymi

Meillä oli kiinnostava yhteys hetken ja toiveita. Mä lähden nyt, kun uusi tehtävä pohjoisessa vie vuosia, niin sanon sen nyt tässä reilusti, että sun pitää nyt löytää uusi ihastus.

31

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kovin reilua tuollainen. Keneltä ja kenelle? Oletko mies, varmaan kun keikkatyötä teet.

Sitäpaisti. Mun ei pidä löytää uutta ihastusta, tuollainen loukkaa. Minä en ihastunut häneen, koska mulla pitää olla ihastus vaan koska MINÄ IHASTUIN HÄNEEN.

• Anonyymi

Haista oikeasti vit.u jos tämä on sulta mulle. Reilusti, voi vit.tu.

• Anonyymi

Olet vetäny pään täyteen lapsi

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on oletko pohjoisessa vai etelässä. Tässähän me ollaan nettipalstalla, joka on yhtä lähellä olit missä tahansa. Eipä ole muualla näkynyt aikoihin. Mistä mä sen tiedän missä päin maata vaikutat. Mutta hyvästi nyt. Tämän viestin jälkeen jään siihen uskoon, että olet narsistipaska, joka ihastui siihen kun joku ihastui häneen. Hyvästi.

• Anonyymi

Menin kuselle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin kuselle

Miksi ihmeessä, sullahan on vielä vaipat, kuse sinne. Sitä varten ne vaipat sulla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin kuselle

Kerro kun tulet takaisin.

• Anonyymi

Ei tää ole sulle. Ihan erilainen tapaus mulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tää ole sulle. Ihan erilainen tapaus mulla.

Kiitos tiedosta. Säikähdin jo että hän vaihtaa maisemaa ja katoaa täältä kulmilta kokonaan.

• Anonyymi

Nopeasti sä luovuit samanmielisen kanssa haaveista. Wau! Eikö se mennytkään niin että jos ei nyt ole oikea aika niin katsotaan missä tilanteessa ollaan muutaman vuoden päästä.

• Anonyymi

Samanmielisestä on kyllä vaikeaa erota. Tuli vaan tästä mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä mulla on elektrolux eikä miele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitää sitten tehdä niin?

• Anonyymi

Mä en vaan ymmärrä miten kukaan voi olla niin vähäpätöinen ja mitätön, että hänelle riittää nimetön hyvästijättö siten, ettei hän tiedä sen olevan hänelle. Onko hän vajaamielinen vai dementiassa, ettei hän ansaitse oikeasti tietää tuota mitä aloittaja kirjoittaa hänelle. Sääliksi käy naista joka tuollaiseen mieheen ihastui. Onneksi edes häivyt, hän varmaan tajuaa sen sitten parin vuoden päästä tai viiden viimeistään. Ehditkö sä tulla takaisin nin ettei akka huomaa mitään?

• Anonyymi

Jospa ap on nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ap on nainen?

Olisiko nainen noin tunnekylmä. Jotenkin en usko. Tuohan puhuu, että sun pitää löytää uusi ihastus, ei siis aloittajan, koska ei ole ihastunut ollenkaan. Mies hän on ihan satavarmasti.

• Anonyymi

Ei se akka edes ole täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se akka edes ole täällä.

No sano joku tunniste. Mä ainakin haluan tietää, jos ihastukseni lähtee jonnekin pohjoiseen. Se olisi reilua. Toisen ihmisen elämä voi mennä pilalla vuosiksi, jos hän ei tiedä toisen lähteneen ja odottaa näkevänsä jatkuvasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sano joku tunniste. Mä ainakin haluan tietää, jos ihastukseni lähtee jonnekin pohjoiseen. Se olisi reilua. Toisen ihmisen elämä voi mennä pilalla vuosiksi, jos hän ei tiedä toisen lähteneen ja odottaa näkevänsä jatkuvasti.

Eikö ihmisten osoitteet, olinpaikat saa selville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö ihmisten osoitteet, olinpaikat saa selville.

Ei saa enää. Ihmiset alkaa olla aika tarkkoja siitä, että yhteystietoja ei anneta. Salaiset numerot, väestörekkarissa ja akella luovutuskiellot jne. Mullakin on kaikki mahdolliset. Tietoni saa ne, joille ne itse annan. Ja tietysti on huijarifirmoja, jotka jakavat niitä rahasta.

• Anonyymi

Kiitostako nyt odotat?
      Kiittääkö tuosta viestistä pitäisi?
      Et taida ihan fiksu olla sinäkään.

• Anonyymi

Miten reilusti? Kenen pitää etsiä uusi ihastus? Kaikkien täällä palstalla vai jonkun tietyn vaan? Olepa nyt reilu ja kerro joku tunniste. Aika epäreilu tuo aloitukses on.

• Anonyymi

Joku trollailee näitä 'tämä oli tässä' aloituksia. Jo toinen lyhyen ajan sisään. Ne mainostulot...

• Anonyymi

Okei, voi hyvin.

• Anonyymi

On täällä ihmisillä erikoinen käsitys reiluudesta. Onneksi ette ole elämässäni millään tapaa osallisena. Sydänhän tuollaisten "reilujen" kanssa särkyisi.

• Anonyymi

Hän puhui pohjoiseen lähdöstä. Mieltänyt olen sen syksyyn. Aloitus saattoi olla trolli hyvinkin. Joka tapauksessa täällä ei pitäisi käydä kurkkimassa vanhasta tottumuksesta. Olen menettänyt kaiken kauan sitten jo, eli ei mulle.

• Anonyymi

Missä mättää ei seisota?

• Anonyymi

menet tartuttamaan ebolaasi sinnekin, osakkeita hävinnyt, iskä paskassa kunnossa,

olet varmaan helvetin ylpeä itsestäsi, ja kiitoksia tyhjästä kun en pitkään aikaan tehnytkään mitään.

mutta, jos kaipuu nousee kovaksi, 5 vuoden päästä, kun isäkin menee nurin, on tämä netti taas kirjoituksia täynnä loistavia.

• Anonyymi

Hanki nyt hoitoa itsellesi. Käyt joka aloituksessa hokemassa samaa paskaa.

• Anonyymi

tuollaiset ihmiset pitäisi varrastaa kuin siat, ja laittaa grilliin paistumaan ja antaa maatilan sikojen syödä ne. =)

• Anonyymi

Eikö siellä toimi netti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      171
      2496
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      55
      2051
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      104
      1967
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      56
      1958
    5. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      31
      1950
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      60
      1274
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      122
      1146
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      993
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      55
      938
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      877
    Aihe