Taas koronarajoituksia säädetään tiukemmiksi kuin veroruuvia.
Kevät oli minulle tosi raskasta aikaa ja mieleni heilui kahden vaiheilla.
Meinasin jakomielistyä ja koronakevät jätti minuun jäljen. Jos syksy on samanlainen, saatan pimahtaa lopullisesti. Moni Haapavedellä voi huonosti ja muissakin pikkukunnissa voidaan erityisen huonosti. Pään sisäset äänet heilutti mieltäni entisestään. En halua, että mieleni menee yhtä vieterille, kuin viime keväänä, joka oli yhtä järkytystä. Hullunpaperitkaan eivät olleet kaukana. Mielenterveysongelmat tulevat räjähtämään käsiin, jos syksystä tulee samanlainen, mitä keväästä.
Minua huolettaa tällä hetkellä erityisen paljon toimeentulo, riittääkö rahat. Toisena minua pelottaa todella paljon, että jos korona tarttuu minuun ja joudun teholle tai menetän muuten kuntoni. Kolmanneksi eniten minua pelottaa se, että mielenterveyteni voi mennä ja saatan sairastusa lopullisesti henkisesti sekä fyysisesti. Eikä Visalaakaan enää ole, joten minusta tulisi avohoitopotilas ilman mitään hoitoa :(
Koronatiukennukset saavat mieleni turruttumaan!
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan niin minuakin masentaa kun tulee nuo rajoitukset ja korona lähestyy Haapavettä kaikki menee hankalaksi ja poistuu viimeisetkin virikkeet jos täällä niitä edes hiukan on,Haapavedellä kun noita virikkeitä ei ole liiaksi muutenkaan,no syksy on muutenkin kesän kuolemisen aikaa ja tämä tauti niin kyllä sietokyky on lujilla.
- Anonyymi
Tämähän on maailmanlaajuinen tappavatauti että eiköhän
kuunnella vaan viranomaisten ohjeita ja määräyksiä
kylläkait sitä nyt täysipäinen aika ihminen on vaikka
tynnyrin tappina Vuojen pari- Anonyymi
Marjuskaan kaikki,ilo irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marjuskaan kaikki,ilo irti.
Marjuska menee kii jos rajoituksia taas kiristetään. Ja sen jälkeen sitä tuskin enää avataan, ku menee konkkaan koko paikka. Moni muukimfirma tulee kaatuu. Niitähän kaatu jo koronan eka aallossa. Perse vie, jos rajoituksia taas lisätään.
- Anonyymi
Minä olen introvertti ja viihdyn omissa oloissa , ei pahemin haittaa mutta minuakin pelottaa tuo korona sillä ei huvittas olla hengityskoneessa muitten armoila niinkun se yksi aikuinen mies josta oli dokumentti talvella oli muuten ollut yli kymmenijä vuosia ! löytyy ehkä vielä yle areenasta.
- Anonyymi
Elä hyvä ihminen murehi, kerro nyt ihmeessä mitenkä se
korona on sun elämään niin paljon vaikutanut että ihan
viisalaa kaipaat.- Anonyymi
Syvä talouslama tai sen uhka vaikuttaa ihan kaikkiin. Emme yksinkertasesti kestä koronakevään kaltaista koettelemusta uudelleen. Myös tapahtumien puute vaikuttaa ihmisiin. Tänä kesänä ei ollu mm. festareita, herättäjäjuhlia, suviseuroja eikä muitakaan suurempia rientoja. Syksyllä jos kapakat ja rukoushuoneet yms menee taas kii, ni ihmisillä ei oo mitään kohtaamispaikkoja. Mielenterveysongelmat lisääntyy väistämättä!
- Anonyymi
Mitä tuosta vouhkaat, höpsis kaikkiaan ................ ajatteleppas, jos syttyis sota, mitä sitten tekisit ? Suomi on ollut sodissa , nälkävuosissa ja vaikka missä ja aina on selvinnyt.
Miksi sinä alat panikoimaan turhaan, pysyt vain massatapahtumista, joukkoliikenteista ja sen semmosista poissa, aina kun käyt esim. kaupassakin, kun tulet kotiin, älä koske mihinkään, pese ensin huolellisesti saippualla kädet, omalla käyttäytymisellä voi asiaa auttaa pitkälti.
Ei tämä tähän varmaankaan lopu, vaan voi tulla tiukempaakin aikaa, jotenka olkaa valppaina, mutta panikoimiseen ei ole missään vaiheessa aihetta....... valitettavasti tämä on nykyaikaa, kun ihmiset matkustavat ja tuovat erilaisia tauteja ulkomailta, jollaisia meillä ei aikaisemmin ole ollut !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651473Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia113931- 58781
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48764- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41677Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662