Olen menossa Iran gb bileisiin 19.9. Olisiko ketään ladya kiinnostunut seuraan? Maksan tietysti sisäänmaksun.
Gb bileisiin daamiseuraa
48
1901
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan paikkoja vielä. Haluisin kyl mennä kattoon meiningin ekaa kertaa. Minkä ikänen oot? Mitä meinaat seural, tai et eiks sinne voi yksinkin mennä? N-36. Onks sul kokemuksii ko. bileistä?
On tilaa. Pääsee yksinkin, mutta ainahan kivempi seurassa 😉 . Olen käynyt bileissä 2-4 krt/v. Huikeita bileitä. Olen 47v.
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
On tilaa. Pääsee yksinkin, mutta ainahan kivempi seurassa 😉 . Olen käynyt bileissä 2-4 krt/v. Huikeita bileitä. Olen 47v.
Oiskohan siellä mahollista sada useempaa miestä kerralla, se kiihottaa mua paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan siellä mahollista sada useempaa miestä kerralla, se kiihottaa mua paljon.
Ois tietenkin kerrothan itsestäsi enemmänkin
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin on. Daamin ehdoilla kaikki, mutta mitään ei tarvitse tehdä, mitä ei tahdo. Siellä on fiksua porukkaa, eikä pähteitä liikaa.
- Anonyymi
Joka paikkaa sinäkin olet ehtinyt olla itseäsi tyrkytymässä.Ja aina olet ilman jäänyt,Ottaahan se tietysti päähän kun kellekkään kelpaa.
Anonyymi kirjoitti:
Moikka.
Jatkamneko s.postitse ja sovitaan tarkemmin.
Laita meiliä os. gbfun.m72(at)gmail.com- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään omppuhotelliin.
Montako miestä haluaisit kokeilla?
Yksi nainen sanoi että hänelle riittää kaksi tai kolme miestä max.
Kerran piti tulla 2 naista ja 6 miestä ja toinen naisista perui viimetingassa oltiin jo mökillä ja oltiin vaimo ja meitä miehiä oli kuusi.
Vaimo yksin oli kùuden miehen pantavana.
Kaikki sai pillua useamman kierroksen jokainen pani osa2 kertaa ja itsekin panin 4 kertaa ja se ei ollut vaimo joka luovutti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään omppuhotelliin.
Montako miestä haluaisit kokeilla?
Yksi nainen sanoi että hänelle riittää kaksi tai kolme miestä max.
Kerran piti tulla 2 naista ja 6 miestä ja toinen naisista perui viimetingassa oltiin jo mökillä ja oltiin vaimo ja meitä miehiä oli kuusi.
Vaimo yksin oli kùuden miehen pantavana.
Kaikki sai pillua useamman kierroksen jokainen pani osa2 kertaa ja itsekin panin 4 kertaa ja se ei ollut vaimo joka luovutti.Sun ikä? Mahd. montaa kerralla. Sposti/kik?
Vituttaa, kun laittaa tänne asiallisen ilmoituksen, kaikenmaailman vatipäät ovat kommentoimassa.
- Anonyymi
Onkohan siellä rajoituksia koronan vuoksi nyt syyskuussa? Vähemmän porukkaa tms? Onko bileissä ollut yleensä monen ikäistä porukkaa?
Tulee ilmoitus jos perutaan. Noudattavat täysin hallituksen ohjeita ja muutenkin hygienia on prioriteetti 1. Ikähaarukka on noin 20-55. Eli aika laaja. On hoikkaa, normivartaloista ja tukevampaakin. Ulkonäköä ei tarvitse häpeillä.
- Anonyymi
No ei mitään hätää kunhan sinä pysyt poissa.
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Tulee ilmoitus jos perutaan. Noudattavat täysin hallituksen ohjeita ja muutenkin hygienia on prioriteetti 1. Ikähaarukka on noin 20-55. Eli aika laaja. On hoikkaa, normivartaloista ja tukevampaakin. Ulkonäköä ei tarvitse häpeillä.
Okei. Mitä naisil on siellä yleensä päällä?
Anonyymi kirjoitti:
Korsetti tai muuten seksikkäät kledjut. Joillakin nahka-asut.
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Korsetti tai muuten seksikkäät kledjut. Joillakin nahka-asut.
Onks kellään mitään "tavallista päällä" 😅 Nettisivuilta ei oikein löytynyt tietoa. Ei siis voi tulla farkuilla ja seksikkäällä paidalla esimerkiksi?
Anonyymi kirjoitti:
Onks kellään mitään "tavallista päällä" 😅 Nettisivuilta ei oikein löytynyt tietoa. Ei siis voi tulla farkuilla ja seksikkäällä paidalla esimerkiksi?
Ei ole pukukoodia. Voi olla normi alusvaatteilla, toppi ja hame esim. Mutta farkuilla siellä ei voi olla.
Anonyymi kirjoitti:
Laita meiliä. Jatketaan siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkkarit riittää.
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Ei ole pukukoodia. Voi olla normi alusvaatteilla, toppi ja hame esim. Mutta farkuilla siellä ei voi olla.
Mitä miehellä päälles jos ei saa olla farkut?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä miehellä päälles jos ei saa olla farkut?
Alushousut / alasti tai teeman mukaan esim. Toogabileet, Roomalaiset orgiat tms.
- Anonyymi
Mitkä sinun kriteerit ovat että mukaan pääsee?
- Anonyymi
Edelleen kun sinä pysyt pois kaikki hyvin.Syö se kukkakaalis idiootti.
- Anonyymi
Nyt tais käydä niin ettei urpo tajunnut juttua.Silti piti tulla kommentoimaan.
- Anonyymi
"Ei mitään kauheita vaatimuksia. Avoin mieli on tärkein"
Tärkeintä on olla luopunut kaikesta itsekunnioituksesta ja moraalista.- Anonyymi
Sullahan ei tunnetusti kumpaakaan ole,et siis menetä mitään.Voidaan sulla pyyhkiä läikät lattiasta.
- Anonyymi
Mä olen menossa sinne, sinkkunaisena. Eka kerta mullekin Iran bileissä ja suoraan GB-bileisiin 😅 Ehkä me nähdään siellä 😏
- Anonyymi
Kerro itsestäsi lisää
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi lisää
Olen mukava 47 v avoin ja ennakkoluuloton herrasmies. Pidän kimppista ja gb. Mistäpäin tulet?
Anonyymi kirjoitti:
Kerro itsestäsi lisää
Olisi kiva jatkaa meilillä.
Laita meiliä os. gbfun.m72(at)gmail.com- Anonyymi
Kerro sinkkunainen itsestäsi lisää
- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
Moikka. Olitko bileissä. Minä olin, mahdoimmekohan tavata?
En päässytkään kun jouduin perjantaina koronatesteihin altistumisen vuoksi ja tuloksia ei luvattu varmuudella lauantaiksi, joten jouduin perumaan. Millaista siellä oli? Kuinka paljon porukkaa, millainen ikäjakauma? Miten siellä kaikki toimi? Kerro, kiinnostaa ihan hullusti ja aion kyllä mennä vielä sinne bileisiin.
Anonyymi kirjoitti:
En päässytkään kun jouduin perjantaina koronatesteihin altistumisen vuoksi ja tuloksia ei luvattu varmuudella lauantaiksi, joten jouduin perumaan. Millaista siellä oli? Kuinka paljon porukkaa, millainen ikäjakauma? Miten siellä kaikki toimi? Kerro, kiinnostaa ihan hullusti ja aion kyllä mennä vielä sinne bileisiin.
No harmi.
Oli upeat bileet. Ehkä noin 40 henk. Paikalla.
Rento meininki, halukkaita naisia ja miehiä. Yksi lady otti panokeinussa ehkä 6 miestä. Oli todella kiihottavaa. Veisin milelläni sinut tutustumaan sinne. Laita minulle meiliä os. Gbfun.m72(at)gmail.com.
Mikä tulos oli?- Anonyymi
kimppaa kirjoitti:
No harmi.
Oli upeat bileet. Ehkä noin 40 henk. Paikalla.
Rento meininki, halukkaita naisia ja miehiä. Yksi lady otti panokeinussa ehkä 6 miestä. Oli todella kiihottavaa. Veisin milelläni sinut tutustumaan sinne. Laita minulle meiliä os. Gbfun.m72(at)gmail.com.
Mikä tulos oli?Negatiivinen, onneksi! Mä kostun kun ajattelenkin miltä toi keinussa naiminen tuntuisi. Ja se, että olis useampi mies illan aikana tyydyttämässä kuumotusta.
Anonyymi kirjoitti:
Negatiivinen, onneksi! Mä kostun kun ajattelenkin miltä toi keinussa naiminen tuntuisi. Ja se, että olis useampi mies illan aikana tyydyttämässä kuumotusta.
Ensi kerralla sitten mukaan.
- Anonyymi
mis päin tälläsiä bileitä järjestetään,pannaanko sie miehiäkin
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396