Äläkää hyvät ihimiset koko aikaa kitiskö!

Anonyymi

Kyllähän täältä löytyy jottain positiivistaki sanottavvaa.

Miksi aina pittää naukua ja vinkua ja valittaa kaikkia mikä muka on huonosti kun ylleisesti ottaen Oulussaki on ihan hyvin asiat.

Kerätäänpä tähän kaikki positiivisia juttuja.


Mie voin aloittaa, kun oon tullistatullu itekki. Oululaiset on niin ystävällisiä ja kaupunki on kaunis, aurinko paistaa ja puistot on hienoja ja niillä paljon kivoja penkkejä missä voi istuskella

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Positiivista on, Myrkynvihreät näyttää oikeat karvansa, ottavat sähköpyörä lahjuksia vastaan ja se on kuulemma oikein, sanoo Myrkynvihreä Soininvaara joka otti Nokian arvokkaan kännykän , haastattelussa, muka Suomen pelastajat HÄÄH HÄH HÄH HÄH HÄÄÄH HÄH HÄ HÄH HÄÄÄ ja LÄÄH

    • Anonyymi

      Just tuollaiset itsesuggestiota harjoittavat tolvanat ”positiivarit” (positiivari = omaksuttu identiteetti) ja se toinen ääripää negatiiviset mutta vaikenevat ja ketun häntä kainalossa oman etunsa ajajat aiheuttaa ikävän ilmapiirin ja ristiriidat. Mikään ei kehity. Joka uudistuksesta kauhea rutina. Vapaa rakentava keskustelu puuttuu Suomesta ja etenkin Oulusta. Syynä Oulussa herran pelko niin yhteiskunnan instituutioita kuin jumalaa kohtaan. Ja sisäpiirit suhmurpi miten haluaa, kukaan ei uskalla suutaan avata ja sanoa ”TUO ON VÄÄRIN”! Näin meidät on peloteltu. Nyt koronalla pelotellaan, vaikka se tauti pysyisi hanskassa välttämällä oman kodin ulkopuolisia ihmiskontakteja ja hyvillä hygienioilla. Mutta silti joidenkin pitää viedä lapset harrastuksiin ja itse päästä ravintolaan tai festareille. Typeryyden huippua!

    • Anonyymi

      Se parhaiten nauraa, jolla on vahvimmat lääkkeet !

    • Anonyymi

      Kuten M. Salmi sanoi, niin suurimmat valittajapesiintymät on omienkin havaintojen mukaan Kalevan kommenteissa, joiden lukemattajättäminen säästä paljon mielenterveyttä. Juttutupa on onneksi jo lopetettu, joka oli toinen moinen paikka.

      Harvemmin näitä valittajia kuulee ja näkee tosielämässä, eivät ehkä kehtaa samaan tyyliin siellä vinkua. Tosin kerran jouduin olemaan tekemisissä erään läskimahaisen ukonänkyrän kanssa, joka vinkui kaikesta uudesta suunnitteilla olevasta ja missään ei ollut mitään järkeä. Hän oli erittäin ärsyttävä ja epäilin, että se on Kalevan vakiokommentoija. Toinen oli jokin hieman mielenterveysongelmista kärsivän naisen näköinen bussipysäkillä, joka avautui ja alkoi valittamaan kaikista rakennushankkeista, joissa niissäkään ei ollut mitään järkeä ja mitään uutta ei saisi tehdä.

      Olen kyllä joskus eksynyt muidenkin alueiden lehtien sivuille ja lukenut siellä kommentteja ja yllätykseksi havainnut, että ihan samanlaista vinkumista sielläkin on, joten ei tämä ole yksinomaan oululaisten ongelma.

      • Anonyymi

        Kalevan Juttutupa sanottiin olevan ”vittuako kyselet -palsta”. Oulussa kuspäisyys on normimeininkiä.


    • Anonyymi

      Kuka lukee jotain Kalevaa vielä? Paikallista nurkkakuntaista soopaa.

    • Anonyymi

      Luminen Oulu on niin kaunis ja pyörätiet aurataan aina tosi hyvin

    • Anonyymi

      Nostetaanpas tätä Kun näyttää taas tämä palsta ihan taistelutantereelta.

    • Anonyymi

      No kun minulla on perheväkivalta tausta. T: Marjatta

      • Anonyymi

        Mulla on kans ikävä tausta ja siksi vastustan alkoholia. Kukaan ei saa juoda sitä, vaikka heillä olisi hyviä kokemuksia siitä, koska minulla on huonoja kokemuksia .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe