Nyt ottaa palstallekkin keskustalaisista mallia

Näin keskustalaisena en oikein käsitä ettette pysty parempiin kirjoituksiin.
Kun näin palstalla ollaan, onko se liian vaikeaa kirjoittaa asiosta eikä asian vierestä ?
-kysyn vaan !
Seuratkaa missä mennään, kun media on niin monessa paikalla, eihän me kukaan tänne tiedetä mitä missäkin tapahtuu ilman mediaa, sieltä ne osviitat on otettava.
Kun teistä jotkut valittaa, ettei saa mediasta ottaa. Mistä sitten -kysyn toisen kerran! Olen aiemmin jo moneenkin kertaan sanonut, että kertokaa itsestänne, jos ette muuta aihetta löydä, se on mukava siinä muun asian ohella kertoa vähän mitä tässä on touhuiltu. Niin he politiikan puolellakin kertovat puoluekokouksissakin, se on sellainen " RÄKNÄÄMIS" paikka, että mitä saatu aikaan, ja mitä tilee tilevaisuudessa saada puolueiden linjana, kun yhteen kokoonnutaan, vaikka nyt koronan aikaan ollaan erilläänkin, mutta siitä huolimatta sana kulkee kaikille.

Onko se sitten liikaa vaadittu, että kirjoitetaan asiastakin, eikä yksinomaan olla sääressä kiini ! Jos tuntuu ettei jonkun kirjoitus kelpaa, laita asiapitoisena paremmaksi. Historiaa meillä huono vääristellä, se on miksi se tullut. Vaikka näkemyksiä olisi, ei se historiaa meillä muuta. Diktaattori maat sitten tekee heille edulisempaa mediaa, jopa linnaan laittaen joka ei sitä usko. Meillä ei tällaista pakkosyöttöä ole ollut, vaikka nyt sekin nähty, kun valtakunnasyyttäjä sieltä punavihreitten syvistä riveistä näkyy asioita hoitelevan sen suunnan parhaaksi.
Myös näkyy poliisikuntaankin näihin pesiytynyt. Valtakunnansyyttäjä Raija Toiviainen pyytää eduskunnalta suostumusta voida asettaa kansanedustaja Juha Mäenpää (ps.) syytteeseen tämän eduskunnassa pitämästä vieraslajipuheesta.
https://yle.fi/uutiset/3-11419637
Perustuslain mukaan kansanedustaja voidaan asettaa valtiopäivillä lausumistaan mielipiteistään syytteeseen vain, jos eduskunta antaa siihen suostumuksen, jota vähintään viisi kuudesosaa annetuista äänistä on kannattanut.
"Valtakunnansyyttäjä Toiviainen tulkitsee asiaa niin, että tämä suojaa kansanedustajaa paitsi syytteeseen asettamiselta, myös sellaiselta syyttäjän ratkaisulta, jossa syyttäjä toteaa kansanedustajan todennäköisin syin syyllistyneen rikokseen, mutta luopuu syytetoimenpiteistä. " Jos tämän ymmärsit, niin kerro minulllekin jolle ei auennut Toiviaisen sanoma.

Kun täällä näkyy olevan tämänkin suunnan " ammattilaisia" niin kertokaa miksi vuonna 2004 sanottu, joka tuossa hesassa tulee ilmi, niin miksi nyt piti syyte siitä nostaa? Osaatteko sitä perustella, vai ollaanko me tultu tälle tielle, joka mielihaluistaan haluaa syytellä parista sanasta vuosikymmenten takaa. Aletaan mennä liki diktaattorimaisia suuntia kohti, jota he diktaattorit harrastaa.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006296037.html
Jos tuollaisista sanoista saa syytteen, mehän täälläkin melkein kaikki istuttaisiin kuin he aikanaan.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6c/Antti_Rannanjärvi_&_Antti_Isotalo.jpg/800px-Antti_Rannanjärvi_&_Antti_Isotalo.jpg

Illan jatkoa !
Huommenissa iltasella olen paikalla täällä. Lähdemme saareen yöksi, jossa eletään niine ehtoineen, saunaa, kalastamista jne..

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pankkomajuri taitaakin olla niitä surullisen kuuluisia keskustan upottaneita lestalahkolaisia..?

• Anonyymi

Eikö mukaasi persu enää olekkaan ?

• Anonyymi

Karavaani kulkee ja rakkikoira räksyttää.
        Vasemmisto vailla hampaita.

Vasemmistoa on viime vuosina moitiskeltu hampaattomaksi. Paavo Arhinmäki myöntää, että edellisen laman jälkeen vasemmistopuolueet eivät ole kyenneet virittämään sellaista keskustelua, jota yhteiskunnassa olisi tarvittu.
        -Vasemmistokenttä ei ole ollut aloitteellinen-

• Anonyymi
    • Anonyymi

Outoa on touhu o0ikeuslaitoksen osalta.

SOTILAS

• Anonyymi

Vasemmistolaisilla ja persuilla taso heikkoa, näkee heti heidän tasonsa.

• Anonyymi

Nämä Toiviaiset pilaa maan, pastori ja tämä.

• Anonyymi

Pastori Toiviainen makasi poliisiauton edessä etteivät päässeet liikkeelle hälytystehtäviin. Siinä se oli kirkkoni sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1558
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1549
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1353
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1319
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1255
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1008
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      971
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      901
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      826
    Aihe