Yks paha poika mun koulusta nii on koulukiusaaja mut sit mun seurassa hän on kiltti mut muita tyttöjä ja poikia se haukkuu ja niille ilkeä mut sit mulle se on kiltti ihana ei tee mitään pahaa
Paha poika
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro opettajille että kiusaa muita. Tollaisiin ihmisiin ei kannata sekaantua, niillä on omassa elämässä jokin pielessä jota purkavat muihin.
T:entinen koulukiusaajaHelpommin sanottu kun tehty kukaan opettaja ei usko koska se osaa manipuloida ja nii mäkin
- Anonyymi
Kannattaa napata toi, siinä on ihan selvä ytpo, saat muiltaki arvostusta, kun alat alfatytöksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105356- 852915
- 462802
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132170- 252151
- 492103
- 431964
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71903Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71821Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171821