Jos minä saan sanoa mielipiteeni,no ei se mitään sanon sen kuitenkin kielloista piittaamatta.
Palstakijoittelijoita avoimesti nikillään kirjoittelijoita aloitettiin solvaamaan.
Palstalle tuotiin politiikka.
Meillä on oma loosi siis keskustelupalsta politiikalle.
Kaiketi meistä myös jokainen olemme lukutaitoisia,aikamme seuraavia,joten
voimme lentää vaikka lintujen pongaussivustolle.
Tietty,minä kuulun kahdeksankymppisiin,joten voitte mitätöidä mielipiteeni aivan avoimesti ama
Väsähtänyt keskustelupalsta!
63
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikille 70 plus ihmisille ei riitä taikausko, humppa ja huuhaa
aiheiksi. Monia kiinnostaa ihan oikeat aiheet.
Monet seuraavat jopa maailmamenoa vielä ja haluavat vaihtaa ajatuksia.
Kärryiltä tippuneita se ärsyttää niin paljon, että pitää tulla 80 :stakin
tänne sitä mankumaan.- Anonyymi
Höh.
Mielipide on vapaa ja hyvä että otat kantaa.
Lätkää kuitenkin pilkun jälkeen tyhjälyönti.
Oppia ikä kaikki.
Minusta on hyvä että tuodaan politiikkaa palstalle.
Ite oon melko tietämätön, ja saan täältä hyvää tietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh.
Mielipide on vapaa ja hyvä että otat kantaa.
Lätkää kuitenkin pilkun jälkeen tyhjälyönti.
Oppia ikä kaikki.
Minusta on hyvä että tuodaan politiikkaa palstalle.
Ite oon melko tietämätön, ja saan täältä hyvää tietoa.Täällä on ollut paljon aiheita, joista ei muuten ehkä ei olisi sattunut kiinnostumaan.
Palsta ei ole mitenkään väsähtänyt.
Ne, jotka jaksavat jonninjoutavaa jauhaa, saattavat kokea palstan
väsähtäneeksi, kun eivät huomaa, että ovatkin itse väsähtäneet,
kapasiteetti ei riitä enää haasteellisiin aiheisiin.
- Anonyymi
Kirjoitin aikanaan rekisteröityneenä. Hakkeri tuhoaa kaikki minun rekatut nimimerkit. Siksi jätin...siksi kirjoitan vain anonyyminä.'
Ei täällä kaikkia rekatuilla nikeillä kirjoittajia piikitellä. Palomaa avoimesti vihataan, vaikka hän on asiallinen.
Meillä satoi illalla vettä aika rankasti ajoittain. sade jatkuu nytkin. Ukkosmyrskyltä kuitenkin säästytään. Lapin ja Kainuun alueet saavat siitäkin edestä.
On se käytävä pötkölleen. Hyvää syksyä ap:lle. Myös rauhaisaa yötä.
Etelä-Hämeen Herkko.- Anonyymi
En oikein usko, että jotain kirjoittajaa suorastaan vihattaisi. Ärsyyntymistä kirjoituksiin tapahtuu, etenkin sama henkilö jankuttaa jotain jatkuvasti, niin tulee lauottua terävästi.
Muutama on kohottanut itsensä ainutkertaiseksi totuuden tietäjäksi ja valontuojaksi, jota vähemmän kouluttautuneet oppimattomien olisi syystä kuunnella sekä seurattava heidän polkuaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein usko, että jotain kirjoittajaa suorastaan vihattaisi. Ärsyyntymistä kirjoituksiin tapahtuu, etenkin sama henkilö jankuttaa jotain jatkuvasti, niin tulee lauottua terävästi.
Muutama on kohottanut itsensä ainutkertaiseksi totuuden tietäjäksi ja valontuojaksi, jota vähemmän kouluttautuneet oppimattomien olisi syystä kuunnella sekä seurattava heidän polkuaan.Onhan se niinkin.
Pääasia että saa sanoa oman mielipiteen. Siitä se sitten lähtee juttu kiertämään ja voi muutella mielipidettään, kun huomaa uusia näkökohtia.
Hyvä kuitenkin, että seurailee tavallisia kirjoitussääntöjä, ja ei kannata loukkaantua, jos joku huomauttaa välilyönneistä pilkun ja pisteen jälkeen.
Toivotan hyvää unta aloittajalle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama on kohottanut itsensä ainutkertaiseksi totuuden tietäjäksi ja valontuojaksi, jota vähemmän kouluttautuneet oppimattomien olisi syystä kuunnella sekä seurattava heidän polkuaan.Ei Palomaa vihata, sehän on semmonen reppana matuna Ruotsissa. Jumittunut siihen Ferranteen ja naisten vapaus kysymykseen. Överi brunssilla koittaa hallita kotiväkeään ja palstaa kirjoitusohjeilla. Tarkottaa varmaan ihan hyvää. Täällä palstalla on niin raikasta ollut kuukauden päivät, henki kulkee , on hajut pois eikä ylähylly varjosta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Palomaa vihata, sehän on semmonen reppana matuna Ruotsissa. Jumittunut siihen Ferranteen ja naisten vapaus kysymykseen. Överi brunssilla koittaa hallita kotiväkeään ja palstaa kirjoitusohjeilla. Tarkottaa varmaan ihan hyvää. Täällä palstalla on niin raikasta ollut kuukauden päivät, henki kulkee , on hajut pois eikä ylähylly varjosta .
Hyvä anonyymi, tänään klo 07:38,
jos et nyt ihan oikopäätä ketään kirjoittajaa mustamaalaisi malliin: " sehän on semmonen reppana matuna....,", kun et kenenkään elosta, olosta, lahjakkuudesta mitään tiedä.
Kysyn sinulta anonyymi, johon odotan rehellistä vastaustasi; mikä on sinun älykkyytesi taso, oletko käynyt testissä ?Testin jälkeen voit todeta:"tiedän oman tilani, parasta on antaa arvo toisillekin!"
Paloma on yksi palstan parhaimmista kirjoittajista. Hän kirjoittaa aina suvaitsevaisesti kaikista asioista, sillä tietoa, taitoa hänellä on vaikka meille muillekin kirjoittajille jakaa!
Korjataan virheemme, sillä virheetöntä henkilöä on vaikea havaita????!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama on kohottanut itsensä ainutkertaiseksi totuuden tietäjäksi ja valontuojaksi, jota vähemmän kouluttautuneet oppimattomien olisi syystä kuunnella sekä seurattava heidän polkuaan.Ja joku on alennuksen tuntuinen, ja siksi "lahkoon älyttömyyksiään palvomalle, olet sairas.
Voi kuinka ihana komentti sinulta Herkko!
Olet niin täydellinen hämäläinen,avoin rakastettava yksilö!
Minähän seuraan sääkarttaa ja toivon sadetta.
Tänne tuli vain rippeitä.
Kiitos osallistumisesta ja pidetään se hämeenlippu korkealla,vaikka nykyisin asunkin Savossa- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos osallistumisesta ja pidetään se hämeenlippu korkealla,vaikka nykyisin asunkin SavossaJos sinun tasollasi keskusteltaisiin, niin säästä ja Savosta vain keskusteltaisiin.
- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos osallistumisesta ja pidetään se hämeenlippu korkealla,vaikka nykyisin asunkin SavossaEt oppinut sitä välilyöntiä = tyhjää lyöntiä pilkun ja/tai pisteen jälkeen.
Näytäpä viimein meille että kasikymppinenkin voi vielä oppia, edes yhden asian!
Vai luuletko että olet itse oikeassa kielioppisääntöinesi? Anonyymi kirjoitti:
Onhan se niinkin.
Pääasia että saa sanoa oman mielipiteen. Siitä se sitten lähtee juttu kiertämään ja voi muutella mielipidettään, kun huomaa uusia näkökohtia.
Hyvä kuitenkin, että seurailee tavallisia kirjoitussääntöjä, ja ei kannata loukkaantua, jos joku huomauttaa välilyönneistä pilkun ja pisteen jälkeen.
Toivotan hyvää unta aloittajalle!Voi kiitos!
Minun yöuntani ei ei häiritse mikään,paitsi täysikuu?
Kiitos,tiedän llunta tulee tupaan kesäisinkin,haleja ama- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se niinkin.
Toivotan hyvää unta aloittajalle!Kun osaatte ne pilkut huomioida, osaatte varmaankin lukea tekstin, vaikka pilkun perään ei ole sitä välilyöntiäkään. Lopettakaa pilkun nussiminen ja keskittykää siihen asiaanne!
Olette todella ärsyttäviä kielitieteilijöitä, asiassa jolla ei ole mitään merkitystä, kun täällä ei kukaan ole suorittamassa tekstinkäsittelytutkintoa!
Vaikkakirjoitankaikkisanatsamaanpötköönosaavat järkevätihmisettekstinlukeaja jopaymmärtävätkinmitäsetarkoittaa,jotensuksikaasuolleopettamastavanhoilleihmisillepilk-unkäyttöä,vaikkaseonkinvainkärpäsenpaskankokoinenmerkkitekstikentässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oppinut sitä välilyöntiä = tyhjää lyöntiä pilkun ja/tai pisteen jälkeen.
Näytäpä viimein meille että kasikymppinenkin voi vielä oppia, edes yhden asian!
Vai luuletko että olet itse oikeassa kielioppisääntöinesi?Lopettaisitko opettajan hommasi, olet siihen jo yli-ikäinen!
Sama kai se sinulle on, onko pilkkuja vai ei, kun et mitään muutakaan tunn tekstistä ymmärtävän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinun tasollasi keskusteltaisiin, niin säästä ja Savosta vain keskusteltaisiin.
Olisikohan sinun tasoisella kirjoittajalla parempi menestys?
Ei paljon järkeä tuossakaan lausessasi, kun et kyennyt edes asiasta kirjoittamaan.
Mistä sinä haluat keskustella, kerro minulle?
Minulla olis paljon puhumattomia juttuja, kun järki vielä pelaa ja osaan hyväksyä muidenkin mielipiteet kuin omani.
Siis, mikä on se sinulle TÄRKEÄ asia josta kaikkien olisi syytä olla tietoinen, kun aman tekstistä et sitä ole löytänyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä anonyymi, tänään klo 07:38,
jos et nyt ihan oikopäätä ketään kirjoittajaa mustamaalaisi malliin: " sehän on semmonen reppana matuna....,", kun et kenenkään elosta, olosta, lahjakkuudesta mitään tiedä.
Kysyn sinulta anonyymi, johon odotan rehellistä vastaustasi; mikä on sinun älykkyytesi taso, oletko käynyt testissä ?Testin jälkeen voit todeta:"tiedän oman tilani, parasta on antaa arvo toisillekin!"
Paloma on yksi palstan parhaimmista kirjoittajista. Hän kirjoittaa aina suvaitsevaisesti kaikista asioista, sillä tietoa, taitoa hänellä on vaikka meille muillekin kirjoittajille jakaa!
Korjataan virheemme, sillä virheetöntä henkilöä on vaikea havaita????!!!!!paloma on tosi suvaitseva. Suvaitsee kaiken minkä itse. Ei muuta.
- Anonyymi
Kannattaisi mennä 69 :aan vilkaisemaan. Siellä muistellaan vyölaukkuja, Lola Odusokaa, lapsuuden hiihtokilpailuja, Dannya sen sellaista ja menitkö suuren rakkautesi kanssa naimisiin ja olitko lapsena rillipää jne.
Voi hakea oman tasoisena palstan, ei kannata jumittua liian haasteellisiin ikäryhmiin,
Siellä ei tajuta politiikastakaan juuri mitään, siitä ei kirjoitella sinun kiusaksi.- Anonyymi
piti lukea: 60 :ssaan vilkaisemaan.
- Anonyymi
Tämä on aika paljon taviksien typerää lässytystä jossa kopioidaan toimittajien otsikoita muka omina mielipiteinä ja tavislaumat päivittelettevät tuntematta taustoja. Tapellaan keskenään Trumpista Hesari-juttujen tms. perusteella luullen että Usa on jokin hyvinvointivaltio jossa sossupuheilla saisi kannatusta. Haukutaan jotain Unkaria kun on itse kekkosaika nuoltu Brezhnevin prsettä saadakseen rahaa
Pihalla olevalle kaikki tuntematon on politiikkaa hyvinvointivaltiossa lilluneelle joka on elänyt yltäkylläisyydessä työntäen päänsä pensaaseen
Sellsistenko keskusteluja joku viitsisi lukea tai kommantoida
Tämä on kirjoitettu aloituksen ensimmäisen parin rivin luvun jälkeen, muuta en ketjusta ole lukenut, jotsin päivittelyä oletan sitä samaa- Anonyymi
Anonyymille tänään klo 8.22
https://a1.vuodatus.net/lue/2016/01/oi-ihmiset-toistanne-suvaitkaa - Anonyymi
Jos ymmärrät niin, emme ymmärryksesi alhaiselle tasolle mitään voi.
- Anonyymi
Ei kaikki täällä ole sellaisia kuin sinä olet ja ollut. Jatka Breznevin nuoleskeluasi.
- Anonyymi
Arvioit muita oman taantuneen tasosi mukaan. Luuletko että sulta lupaa kysytään mitä saa kirjoittaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ymmärrät niin, emme ymmärryksesi alhaiselle tasolle mitään voi.
Anonyymi 23.8 klo 8.28
mieti mihin looshiin kuulut. älykkyydeltäsi.
Ylin taso----ylempi taso----keski taso----taso---ala taso---nolla taso.
- Anonyymi
Saa täällä kirjoittaa miten haluaa, jos ketju ei miellytä älä vaivaa sillä mieltäsi.
Itse käyn aloituksessa joka kiinnostaa ja saatan kirjoittaa siihen jos kiinnostaa.
Kaikki aiheet käy elämän ja kuoleman väliltä.- Anonyymi
Se on ihan hyvä näkökohta myös itselleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan hyvä näkökohta myös itselleni.
Vanha naisihminen koki itsensä naisliikkeen esitaistelijaksi , toksista patriarkaattia vastaan jo tyttösenä marjametsässä , isänsä hilluessa pistoolin kanssa puolukkasouviin jälkipolvea.
- Anonyymi
Muutama rekattu pitää itseään muita parempina, halveksii anonyymejä, joissa pari tunnistettavaa, bessie suorasanainen eikä kumartele ketään, mimmimummi mielistelijä joka lipoo hurukszia.
Muut ollaan massaa."Anonyymi"
Kyllä bessiekin minusta tykkää.
Määrästä en kuitenkaan mene sanomaan.
Bessie on aina kannattanut rehellisyyttä.
H.- Anonyymi
huruksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Kyllä bessiekin minusta tykkää.
Määrästä en kuitenkaan mene sanomaan.
Bessie on aina kannattanut rehellisyyttä.
H.Bessie on liian fiksu sinulle, joudut tyytymään nuoleskelijoihin.
Mikäs puska sinä, pelottaako hävettääkö ilmaista omaa minäänsä, ihmisen kuvatus ja uskallat piilosta irvailla...häpeäisit.
Kukaan ei ole nuolemassa ketään, en ainakaan ole huomannu. Nätit ystävälliset sanat ei edellytä nuolemista.Anonyymi kirjoitti:
Bessie on liian fiksu sinulle, joudut tyytymään nuoleskelijoihin.
"Anonyymi"
Noh.
Eipä siinäkään vikaa ole.
Silleesti sit. :):)
H.- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Mikäs puska sinä, pelottaako hävettääkö ilmaista omaa minäänsä, ihmisen kuvatus ja uskallat piilosta irvailla...häpeäisit.
Kukaan ei ole nuolemassa ketään, en ainakaan ole huomannu. Nätit ystävälliset sanat ei edellytä nuolemista.Mimmimummi häppee..
- Anonyymi
Huomenta Rituliini
Tuskin palsta mihinkään on väsähtänyt,
mutta minä sen sijaan olen, eilinen päivä meni reissatessa,
Mikkelin torilta aloitin ja Puumalan paistettujen muikkujen jälkeen Imatralla kohdilla ohi vilahti niin veteraaniautoja kuin Ferrareitakin. Nuo sai havainnoida ylimääräisenä.
Retken tarkoitus oli hautausmaakävelyt, Lappeenrannasta, Orimattilan kautta Lahteen. Kadonneitten esi-isien hautojen etsien ja menneitä muistellen. Omaan menneisyyteen löytyi kummasti uusia muistipolkuja.
Mutta aloitukseen, olen kanssasi samaa mieltä, että ns. politiikka täyttää liikaa palstaa ja jos se olisi edes omien mielipiteiden jakamista, mutta jos aloitus on suoraan lehdistä ja lehtien otsikoista, niin ei innosta edes avaamaan. Rupatelkoot .. sehän voi tuntua tärkeältä rupattelijoista. Ei häiritse, olen oppinut tunnistamaan jo .
Usein olen ihmetellyt kaikenlaisia epämääräisiä hyökkäyksiä muita kirjoittajia kohtaa, sanotaan nyt esimerkiksi Paloma , tekee hyviä aloituksia ja on jostain syystä usein hyökkäyksen kohteena. Tällä palstalla ei kestetä erilaisuutta kirjoitustyylien suhteenkaan.
Luulen, että kun porukat saavat pottunsa kuoppiin, porkkanat poimittua ja kun viimeinenkin ruusunnuppu on kukkapenkistä kuivahtanut, illat pimentyneet ja kynttilät sytytetty, sitten moni herää palstahorroksesta ja ilmestyy palstalle. Usot Sie. Mie Uson niin. Nyt tuli täyttä asiaa!
Korppis ja Paloma ovat keskustelupalstan suola.
Aivan mieletöntä toi kirjoittajien alasajo Anonyymeiltä.
Joskus tulee mieleeni,olemmeko todella sivistyskansa.
Omia tapamme henkisesti Anonyymeinä,kun rahkeet eivät riitä nikillisinä.
Vihollinen tulee edestäpäin,nämä selkäänpuukottajat tulevat takaapäin,häpeällistä.
En ole palstan seriffi,vahinko ettei palstavahtia enää ole.
Raha on tälle uudelle omistajalle tärkeintä,ei inhimillisyys.- Anonyymi
Etkö ole ikäihmisenä tiennyt, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Jos ei mene pirtaan, niin äksyillään. - Anonyymi
Joo. . Suola kirvelee niissä haavoissa, jotka varsinkin k on muille sivaltanut . Ei loukkauksia tee yhtään lievemmiksi se, että ne tulee rekatun koneelta. Jo tuo eturivin ihmiseksi itsensä korottaminen kertoo perusasenteesta muita kohtaan. Sitäpaitsi myös rekatut suoltaa väliin anonyyminä ilkeyksiä ja jää kiinnikkin. Sitäpaitsi kyllä niiden tavat ja tyylit erottaa ilman kristallipollaakin.
- Anonyymi
Jaha olet samaa kastia ja poppoota Paloman ja Korppiksen kanssa. Hyvä tietää.
- Anonyymi
"Joskus tulee mieleen olemmeko todella sivistyskansaa".
kirjoittaa Rituliini ja ylistää palomaa ja korppista.
Älä mieti. Kyllä sivistyskansa itsestään huolen pitää.
Koettakaa te kolme pärjätä. - Anonyymi
Keskustellaanko nyt aluksi seuraavista kommentissasi olleista kohdista, "rituliini-38"?
"Aivan mieletöntä toi kirjoittajien alasajo Anonyymeiltä."
Anonyymina kirjoittavat ovat yksilöitä ihan siinä missä rekisteröityneetkin. Yksilöt näkevät ja kokevat asioita kukin omalla tavallaan. Sinä näet "mieletöntä kirjoittajien alasajoa", mutta kaikki eivät näe samalla tavalla. Onko sinulla varma tieto siitä, että joku tosiaan tuntee itsensä "alasajetuksi", mitä ikinä sillä nyt tarkoitatkaan?
"Omia tapamme henkisesti Anonyymeinä,kun rahkeet eivät riitä nikillisinä."
Tässäkin asiassa olemme yksilöitä, rahkeet joko riittävät tai sitten eivät. Onko itselläsi rahkeet riittäneet, oletko antanut suoraa ja rehellistä palautetta yksittäiselle muiden kirjoittajien "alasajajalle" ja "selkäänpuukottajalle" silloin kun olet nähnyt sellaista tapahtuvan?
"Raha on tälle uudelle omistajalle tärkeintä,ei inhimillisyys."
Tuo nyt on aivan älytön väite, ei päätä eikä häntää. Mieti vähän.
Bessie - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustellaanko nyt aluksi seuraavista kommentissasi olleista kohdista, "rituliini-38"?
Anonyymina kirjoittavat ovat yksilöitä ihan siinä missä rekisteröityneetkin. Yksilöt näkevät ja kokevat asioita kukin omalla tavallaan. Sinä näet "mieletöntä kirjoittajien alasajoa", mutta kaikki eivät näe samalla tavalla. Onko sinulla varma tieto siitä, että joku tosiaan tuntee itsensä "alasajetuksi", mitä ikinä sillä nyt tarkoitatkaan?
Tässäkin asiassa olemme yksilöitä, rahkeet joko riittävät tai sitten eivät. Onko itselläsi rahkeet riittäneet, oletko antanut suoraa ja rehellistä palautetta yksittäiselle muiden kirjoittajien "alasajajalle" ja "selkäänpuukottajalle" silloin kun olet nähnyt sellaista tapahtuvan?
Bessie"Inhimillisyys" ?!?
Ei v o i olla totta !
Onko joku niin naiivi todellakin, että luulee,
että sivujen omistajaa kiinnostaisi
nämä miljoona mölinää vuorokaudessa ? Niitten sisältö siis.
Ei pätkän pätkää. Anonyymi kirjoitti:
BessieKiitos Bessie!
Sinulla on sana hallussa!
Katsos Bessie,minä olin palstalla jo lähes silloin,kun isä lampunosti..
Olen huomioinut,että aivokapaseettisi toimii ylikierroksilla.
Olet kommentoinut lähes jokaista aloitustani aika kärjistetysti.
Jospa sinä Bessie tekisit aloituksen, ja kuljettaisit ketjua hamaantulevaisuuteen.
Aivanoikein Bessie,kyllä sinusta tulee hyvä aloitustentekijä,koska arvostelijana olet huippuluokkaa.
Sitä toivoo amaAnonyymi kirjoitti:
Jaha olet samaa kastia ja poppoota Paloman ja Korppiksen kanssa. Hyvä tietää.
Anteeksi?
Mitä ihmeen poppoota?
Minä olen ollut palstaaloitteellinen lähes parikymmentä vuotta.
Siis tehnyt aloituksia ja sillei.
Eihän tämä edes enää ole keskustelupalsta.
Anonyymienpalsta,kuka ilkeimmin voi toista loukata niin papukaijamerkin arvoinen suoritus?
Minäkin avoin 82v. vanhus olen ollut nuori ja kapinallinen,silloin tosin ei ollut nettiä, Vanhuksia me kunnioitettiin ja sodassa kaatuneita.
Nykynuoriso saa kaiken sossusta,jollei työ kiinnosta ja kukahan teille ne etuudet on maksanut?
Herää kysymys,kun kysyjä herää?- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos Bessie!
Jospa sinä Bessie tekisit aloituksen, ja kuljettaisit ketjua hamaantulevaisuuteen.
Aivanoikein Bessie,kyllä sinusta tulee hyvä aloitustentekijä,koska arvostelijana olet huippuluokkaa.
Sitä toivoo ama"Katsos Bessie,minä olin palstalla jo lähes silloin,kun isä lampunosti..
Olet kommentoinut lähes jokaista aloitustani aika kärjistetysti."
Hyvä bessie, koska kirjoitit "avoimesti", mitä rituliini aina toitotta ja hänellä on intohimo tietää kaikki anonyymit, jotka eivät kirjoita "avoimesti" ja nyt tuli vielä tämä "aivokapasiteetti" kehiin?
Kuinkas se olikaan Rituliini, kun sait netin? Minä olin jo DW:n aikaan surfin sivuilla ja uskoisin, että Bessiekin on ollut ennen sinua.
En halua aliarvioida kykyjäsi ja terveyttäsi mitenkään, mutta mielestäni et kirjoittanut kivasti Bessielle ja se kantautuu kauaksi sinun kirjoitustesi suhteen, kuinka hyväksyt anonyymit ja sitten saat uskomattoman "hurmion", kun joku sinulle vastaa positiivisesti ja seuraavaksi kiukustut heti, jos ei ole kanssasi samaa mieltä.
Onhan se hyvä, että omaa hyvän itsetunnon ja on "avoin" tyytyväinen itseensä ja moittii toisia, mutta toisaalta tuo sinunkin avoimuutesi herättää joskus aivan sääliä ja sitä et täältä saa, sillä jokaisella on omat murheensa, koska et tiedä kenenkään menetyksiä, joita he eivät tule "avoimesti" tänne kertomaan.
Tämä oli puolustuspuhe Bessien puolesta, aivan pyytämättä ja yllättäen, kuten sen entisen ministerin, mutta en silti ole "avoin"!D - Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos Bessie!
Sitä toivoo amaVaikka olisitkin ollut palstalla jo kauan niin keskustelijoina me olemme täällä yhdenveroisia.
Voithan sinä huomioitasi minun aivokapasiteetistani ja ylikierroksista tehdä ja ne vielä tuoda keskusteluunkin, mikäs siinä. Se, että "olit palstalla jo lähes silloin kun isä lampun osti", ei kuitenkaan tarkoita sitä, että tekemäsi huomiot osuisivat oikeaan. Nytkin meni niin pieleen kuin mennä voi. Aivokapasiteettini ei voi toimia ylikierroksilla (tarkoitti se mitä tahansa), tällä luonteella nyt vain ei mennä ylikierroksille.
Epäilen suuresti että olisin nimenomaan "jokaista aloitustasi" kommentoinut "aika kärjistetysti", enköhän minä ole osoittanut kommenttini johonkin kohtaan kirjoituksessasi. Toki se kohta on voinut olla myös aloituksessa. Sinä et voi valita miten ja kuka sinulle saa kommentoida ja minä en voi vaikuttaa siihen miten sinä ymmärrät kirjoittamani kommentit. Näin se tulee olemaan jatkossakin.
Aivan varmasti en "tee aloitusta ja kuljeta ketjua hamaan tulevaisuuteen".
Tulla "hyväksi aloitustentekijäksi" (huoh) ei todellakaan ole toiveissani tai suunnitelmissani ja mitä tulee arvostelemiseen niin huippuluokkaa olet sinä (ja moni muukin), minä jään ihan suosiolla hännille siinäkin.
Bessie
- Anonyymi
Palsta edustaa kirjoittajiaan. Ei mitään voi olla liikaa tai liian vähän.
Sana on vapaa. Tehtailkaa hömppäaloituksianne niin paljon kuin haluatte,
tännehän mahtuu niitä määrättömästi. En ole huomannut kenenkään niitä
moittivan, tosin en niissä ketjuissa käy itseäni tyhmentämässä. Olette saaneet
ihan rauhassa kirjoitta hömppäänne. Miksi te siis moititte ja yritätte rajoittaa
muita ? Retorinen kysymys vain. En kaipaa vastausta. Tiedän vastauksen. - Anonyymi
Palsta on muka lätsähtänyt
jonkun lätsähtäneen mielestä
kun lätsähtäneet ei kirjoita tarpeeksi
lätsäneistä aiheista.
Läts läts ....... - Anonyymi
Olisi korkea aika pistää palsta joksikin aikaa kirjoituskieltoon. Nälvintää ja näykintää kun ei muuta osata.
- Anonyymi
Mikä aloittajan suurenmoisen rikas anti palstalle ?
Koska hänellä on kanttia tulla moittimaan muitten kirjoituksia. - Anonyymi
Voi arvata kuka se siellä.....kirjoituskieltoa hakee...? Kumma reaktio. Omat keskustelunsa on pelkkää kinaamista ja tappelua. Tai sitten tekee dramaattisen ilmoituksen poistuvansa palstalta. Kun rakas kaverinsa saa kritiikkiä, haluaa pistää palstan kirjoituskieltoon.
Lapsellista. - Anonyymi
Ehdottomasti suurin osa on asiallisia kirjoittajia. Minkään paukapääkiusaajien
takia ei palstaa tarvitse sulkea. Naurettava ajatuskin.
Ei järkevän päästä lähtöisin. - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Etkö meinaa enää keretä kaikkia palstoja valvomaan?
Sä sentään ehdit.
- Anonyymi
Typeryydellekö pitäis periksi antaa ? Typerysten takia palsta sulkea muilta ?
Mitä järjenjuoksua se on ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi arvata kuka se siellä.....kirjoituskieltoa hakee...? Kumma reaktio. Omat keskustelunsa on pelkkää kinaamista ja tappelua. Tai sitten tekee dramaattisen ilmoituksen poistuvansa palstalta. Kun rakas kaverinsa saa kritiikkiä, haluaa pistää palstan kirjoituskieltoon.
Lapsellista.No arvaappa ja kerro muillekin, joka tuon viestin heittona kirjoitin, heti muutama haukkumassa ja arvailemassa.
Anonyymi kirjoitti:
Sä sentään ehdit.
Joo, ei minun takiani tarvitse mitään palstaa paussille laittaa.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Joo, ei minun takiani tarvitse mitään palstaa paussille laittaa.
Kyl sää ehdit palstat selata päiviesi pää työ
Anonyymi kirjoitti:
Kyl sää ehdit palstat selata päiviesi pää työ
Sitähän jo sanoin, ettei minun takiani tarvitse yhtään palstaa paussille laittaa.
- Anonyymi
Roskiksesta ottamani siistin = lukematon , en tilaa, Hesarin 9.8. mukaan Tukholmassa on maaliskuun alussa pidetty ruosu-suru-bakkanaalit nimellä Tovefest siis jota muumia taas eikä siinä kaikki, se tunnettusuomihomo Ruotsissa on siellä taas jauhamassa eikä siinä kaikki vaan se jauhaa kiva -sanan käytöstä ja muuta mädäntynyttä
Eikö ruosut mitään muuta keksi kuin muuminmarinerade leriga fotspår
Loppuosa sitten jutussa jauhetaan Hesarin tavallista suomalaivastaista normihölötystä ruotsin kielen rikkaudesta suruille jne ja muuta siihen liittyvää ruikutusta - Anonyymi
Törkeää vääristely propakandaa.
Suomalaiset ei vääristele edes ulkomaalaisista.
Trumpista kuin kerrotaan vain totuus, ei solvata.. Trumpin sisko kutsui velvejään huijariksi ja valehtelijaksi.
Postin haltuunn joutuneessa nauhoituksessa " Trumppi on julma"
Trumpin serkku kirjoitti Donaldista " sukumme kasvatti hirviö Trump Dodaldin"
H-44 kutsuuko siskosi sinua " julmaksi rasistiksi." - Anonyymi
H-44:ko milloin puhunut totta - silloin kun kertoi ettei puhu koskaan totta:- Olen persu valepukki "
Teille aivan ihanat ihmiset,perun sanani väshtäneestä palstasta!
Kuljin mieleenpainuvan hetken kansanne,kiitos siitä ama
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773