Moi,
Halaisin kullia määrätietoiselta ja varmaotteiselta mieheltä, joka jaksaa painaa kunnolla. Ajatus isosta kiihottaa, mutta kestääkö pyllyni :) Sinä top sonni keskisuomen alueelta, olet siisti, terve kaikinpuolin asiallinen kaveri tule panemaan tiukkaa pyllyäni.
Postia voi laittaa [email protected]
Kunnolla munaa peppuun jkl
19
353
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaisiko 18-vuotias kokematon poika sulle.
- Anonyymi
Suoli fetissi taas asialla.Rassaa ihan sitä omaas äläkä mainosta sitä täällä.
- Anonyymi
Huvinsa kullakin tolla suolen rassaajalla muut nukkuu se tekee jotain muuta.Parempi kun teetkin sen yöllä.
- Anonyymi
Biman_1984 kirjoitti:
Kelpaa toki.
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Sitten kun paskot alles
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun paskot alles
Näin kerto itse ihousuunsa paskoja.
- Anonyymi
Annatko sä munaa mun peppuu jos annan sun
- Anonyymi
Näin kerroit koko totuuden itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162