Seksiä liikkumatta

Anonyymi

Kertokaa miksi mies ei liiku sekin aikana? Ei siis työntele lantiollaan. Mies vain työntyy kerran ja siinä pysyy.... Mitä tämä on?

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parasta seksiä on kun nainen liikkuu

    • Anonyymi

      Huonoa seksiä.

    • Anonyymi

      Jos hän ei ole työmies, vaan antaa vehkeensä käyttöösi ikäänkuin vuokralle. Siitä vain rietastelemaan omaan tahtiin, jos pohkeet kestää.

    • Anonyymi

      Se pistää naisen kiltisti näyttämään mitä osaa ja miten halukkaasti kalua haluaa ja miten hoitaa itselleen orkun.

    • Anonyymi

      Vastaisiko joku mies asiallisesti! Siis eikö miehillä ole tarve seksin aikana työnnellä naisen sisään? Miksi mies ei työntele? Seksi on aivan surkeaa tämän miehen kanssa, enkä ymmärrä miksi, kun mies kuitenkin on haluamassa seksiä.

      • Anonyymi

        Hei, mikä tuollainen kommentti on?


      • Anonyymi

        Supistele pillun lihaksia. Sano miehelle että panee, kunnolla ja rajusti


      • Anonyymi

        Eikö oma lantiosi liiku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö oma lantiosi liiku?

        Tuossa tapauksessa runttaan sinut vatsallesi littanaksi ja survon maaten päälläsi, ettet pystyisi liikkumaan vaikka haluaisit mutta ethän sinä halua.
        Siistimpi tapa on köyttää ranteet ja nilkat sängyn tolppiin ja oletpa selälläsi tai varsinkin vatsallasi niin unelmasi nytkyttävästä miehestä toteutuu.


      • Anonyymi

        Juu. Hän saattaa pelätä että laukeaa heti ja tällä omintakeisella tavalla ehkä koittaa pitkittää nautintoa. Ns. Minuutin muna.


      • Anonyymi

        Ei todellakaaan ole mitään tarvetta liikkua, jos nainen liikkuu. Mulla vaimo haluaa usein päälle ja on sitä mieltä ettei mun tarvi silloin liikkua. Eikä mulla ole mitään tarvetta tai halua liikkua kun toinen jyystää kunnolla.

        Välillä taas vaimi makoo itse selällään liikkumattomana ja pyytää mua liikkumaan.

        Kasvoista näkee kyllä että nautii kunnolla vaikka makoo vaan paikallaan.

        Mulle on ihan sama kumpi liikkuu, kunhan jompi kumpi liikkuu.

        Oletko keskustellut asiallisesti omista haluistasi, että miehesi tietää mitä haluat?

        Meillä keskustellaan avoimesti, niin kumpikin saa haluamansa. Ei aina samalla kerralla, kun on välillä erilaiset toiveet, mutta sopivasti vuorotellen kumpikin saa just eikä melkein sitä mitä haluaa.


      • Anonyymi

        Itse en ainakaan pysty olemaan nussimatta eli liikkumatta. Mutta en polje kuin tulpatonta mopoa, vaan upottelen nautinnollisesti. Välillä pelkällä terskalla siinä 10cm pillunsuusta g-pisteellä ja sitten taas varovasti pohjaan. Sitten eripituisia työntöjä. Kun nainen alkaa olla saamassa kysyn saanko naida spermat sisään. Ja kun nainen sanoo/ ilmaisee olevansa valmis, työnnän kullin niin syvälle kuin menee ja roiskin isot spermat pillun perukoille isosta terskastani lantiota nytkytellen. Nainen saa yleensä samalla orgasmin. Kaikille naisille ei pysty koko kalua sisään työntämään, koska monilla matala pillu. Kullini kuitenkin aika pitkä, 16 - 18cm.

        Miltäs tällainen kuulostaa?

        Onko miehesi joku mielestään isomunainen?


    • Anonyymi

      Mieheni ei pysty liikkumaan. Kahden eläkeläisen seksisession loppuvaiheessa olen sitonut mieheni köysillä ja hihnoilla perusteelliseen pakettiin ja teen, sekä teetän sitä mitä mieleni tekee.
      Pääpaino on oraalisella nautinnollani mutta joskus harrastan myös ratsastusta.

    • Anonyymi

      En tiedä jospa mies ei vaan osaa tai tiedä mitä tehdä, kerro mitä pitäisi tehdä. Vaikka kyllähän tollaset asiat pitäisi tulla luonnostaan .

      • Anonyymi

        Kai nyt jokainen osaa sisään/ulos liikkeen.
        Ei voi muuta tulla mieleen luin että haluaa myös naisen osallistuvan.


    • Ns. ranskalainen yhdyntä perustuu siihen nautintoon, minkä niin nainen kuin mieskin tuntee, kun kyrpä on vitussa sisällä pitkäaikaisesti. Se voi kestää jopa tunteja ja päättyy joko orgasmiin tai siihen, että seksuaalinen halu vähitellen häviää.

      Olisikohan kyse siitä, että mies tavoittelee ranskalaisen yhdynnän nautintoa, mutta ei ymmärrä, ettei sitä ole mahdollista harrastaa kuin yhteisymmärryksessä naisen kanssa.

      Varsinkin uudet parit saattavat harrastaa ranskalaista yhdyntää ja tuntea toistensa läheistä kosketusta. 🌹

      • Anonyymi

        Kiva kun tulit taas ja jälleen kerran kertoo totuden itsestäsi.Kyllä sä jaksatkin jauhaa itsestäsi.Taidat olla aika itse rakas tyyppi.


      • Anonyymi

        Parempi ranskalainen tyyli kuin turkkilainen.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe