Kertokaa miksi mies ei liiku sekin aikana? Ei siis työntele lantiollaan. Mies vain työntyy kerran ja siinä pysyy.... Mitä tämä on?
Seksiä liikkumatta
Anonyymi
18200
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
Vastaukset 18
Vanhimmat
Parasta seksiä on kun nainen liikkuu
Huonoa seksiä.
Jos hän ei ole työmies, vaan antaa vehkeensä käyttöösi ikäänkuin vuokralle. Siitä vain rietastelemaan omaan tahtiin, jos pohkeet kestää.
Se pistää naisen kiltisti näyttämään mitä osaa ja miten halukkaasti kalua haluaa ja miten hoitaa itselleen orkun.
Vastaisiko joku mies asiallisesti! Siis eikö miehillä ole tarve seksin aikana työnnellä naisen sisään? Miksi mies ei työntele? Seksi on aivan surkeaa tämän miehen kanssa, enkä ymmärrä miksi, kun mies kuitenkin on haluamassa seksiä.
Hei, mikä tuollainen kommentti on?
Supistele pillun lihaksia. Sano miehelle että panee, kunnolla ja rajusti
Eikö oma lantiosi liiku?
Tuossa tapauksessa runttaan sinut vatsallesi littanaksi ja survon maaten päälläsi, ettet pystyisi liikkumaan vaikka haluaisit mutta ethän sinä halua.
Siistimpi tapa on köyttää ranteet ja nilkat sängyn tolppiin ja oletpa selälläsi tai varsinkin vatsallasi niin unelmasi nytkyttävästä miehestä toteutuu.
Juu. Hän saattaa pelätä että laukeaa heti ja tällä omintakeisella tavalla ehkä koittaa pitkittää nautintoa. Ns. Minuutin muna.
Ei todellakaaan ole mitään tarvetta liikkua, jos nainen liikkuu. Mulla vaimo haluaa usein päälle ja on sitä mieltä ettei mun tarvi silloin liikkua. Eikä mulla ole mitään tarvetta tai halua liikkua kun toinen jyystää kunnolla.
Välillä taas vaimi makoo itse selällään liikkumattomana ja pyytää mua liikkumaan.
Kasvoista näkee kyllä että nautii kunnolla vaikka makoo vaan paikallaan.
Mulle on ihan sama kumpi liikkuu, kunhan jompi kumpi liikkuu.
Oletko keskustellut asiallisesti omista haluistasi, että miehesi tietää mitä haluat?
Meillä keskustellaan avoimesti, niin kumpikin saa haluamansa. Ei aina samalla kerralla, kun on välillä erilaiset toiveet, mutta sopivasti vuorotellen kumpikin saa just eikä melkein sitä mitä haluaa.
Itse en ainakaan pysty olemaan nussimatta eli liikkumatta. Mutta en polje kuin tulpatonta mopoa, vaan upottelen nautinnollisesti. Välillä pelkällä terskalla siinä 10cm pillunsuusta g-pisteellä ja sitten taas varovasti pohjaan. Sitten eripituisia työntöjä. Kun nainen alkaa olla saamassa kysyn saanko naida spermat sisään. Ja kun nainen sanoo/ ilmaisee olevansa valmis, työnnän kullin niin syvälle kuin menee ja roiskin isot spermat pillun perukoille isosta terskastani lantiota nytkytellen. Nainen saa yleensä samalla orgasmin. Kaikille naisille ei pysty koko kalua sisään työntämään, koska monilla matala pillu. Kullini kuitenkin aika pitkä, 16 - 18cm.
Miltäs tällainen kuulostaa?
Onko miehesi joku mielestään isomunainen?
Mieheni ei pysty liikkumaan. Kahden eläkeläisen seksisession loppuvaiheessa olen sitonut mieheni köysillä ja hihnoilla perusteelliseen pakettiin ja teen, sekä teetän sitä mitä mieleni tekee.
Pääpaino on oraalisella nautinnollani mutta joskus harrastan myös ratsastusta.
En tiedä jospa mies ei vaan osaa tai tiedä mitä tehdä, kerro mitä pitäisi tehdä. Vaikka kyllähän tollaset asiat pitäisi tulla luonnostaan .
Kai nyt jokainen osaa sisään/ulos liikkeen.
Ei voi muuta tulla mieleen luin että haluaa myös naisen osallistuvan.
Ns. ranskalainen yhdyntä perustuu siihen nautintoon, minkä niin nainen kuin mieskin tuntee, kun kyrpä on vitussa sisällä pitkäaikaisesti. Se voi kestää jopa tunteja ja päättyy joko orgasmiin tai siihen, että seksuaalinen halu vähitellen häviää.
Olisikohan kyse siitä, että mies tavoittelee ranskalaisen yhdynnän nautintoa, mutta ei ymmärrä, ettei sitä ole mahdollista harrastaa kuin yhteisymmärryksessä naisen kanssa.
Varsinkin uudet parit saattavat harrastaa ranskalaista yhdyntää ja tuntea toistensa läheistä kosketusta. 🌹
Kiva kun tulit taas ja jälleen kerran kertoo totuden itsestäsi.Kyllä sä jaksatkin jauhaa itsestäsi.Taidat olla aika itse rakas tyyppi.
Parempi ranskalainen tyyli kuin turkkilainen.