Pitkä ajanjakso

Anonyymi

Muistatteko vielä sen ajanjakson kun lotosta ei mennyt täysosumaa kenellekään muistaakseeni lähes puoleen vuoteen. Tämä asia pääsi uutisiinkin.

11

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä ennätyksestä mutta kierroksilla 43/2018 - 05/2019 (15vk) ei ollut seiskoja.
      Kierroksella 06/2019 joku voitti 15 milliä

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotteko ihan oikeasti että se 15 Meur meni jollekin pelaajalle. Ettei vaan sisäpiirin optioita. Olette sinisilmäisiä.

        Sinun silmät ovat kellertävät, johtuen päässä olevasta nesteestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun silmät ovat kellertävät, johtuen päässä olevasta nesteestä.

        Senkin uskot ja mielistele Veikkausta. Siitähän Sulle maksetaan ja hyvin. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Feikkaus on minunkin mielestä vedätystä. Ja nimenomaan sitä Veikkaus-turhake tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin uskot ja mielistele Veikkausta. Siitähän Sulle maksetaan ja hyvin. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Feikkaus on minunkin mielestä vedätystä. Ja nimenomaan sitä Veikkaus-turhake tekee.

        En mä usko voittajahastatteluihin tms. Mut eikö Teidän vakiomarmattajien pitäisi lyödä faktat pöytään. Miten voitte todistaa, että Veikkaus pettää. Eikö länsimaissa ole voimassa "syytön kunnes toisin todistetaan" - periaate?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko voittajahastatteluihin tms. Mut eikö Teidän vakiomarmattajien pitäisi lyödä faktat pöytään. Miten voitte todistaa, että Veikkaus pettää. Eikö länsimaissa ole voimassa "syytön kunnes toisin todistetaan" - periaate?

        Osuit ytimeen. On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin muihin kuin arvattuihin numeroyhdistelmiin. Tämä ei ole se asian pihvi.vaan se MILLÄ TODISTATTE, ETTÄ NÄIN KÄY ja vieläpä viikosta toiseen. Jos ei ole faktoja esittää eikö pitäisi lopettaa ininä ja mahdollisesti väärän todistuksen lausuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuit ytimeen. On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin muihin kuin arvattuihin numeroyhdistelmiin. Tämä ei ole se asian pihvi.vaan se MILLÄ TODISTATTE, ETTÄ NÄIN KÄY ja vieläpä viikosta toiseen. Jos ei ole faktoja esittää eikö pitäisi lopettaa ininä ja mahdollisesti väärän todistuksen lausuminen.

        ''On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin...''
        Jos puhutaan lotto arvonnasta, kuinka saadaan halutut numerot eli pallot ?
        Ei edes kiinalaiset ole keksineet muovimagneettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin...''
        Jos puhutaan lotto arvonnasta, kuinka saadaan halutut numerot eli pallot ?
        Ei edes kiinalaiset ole keksineet muovimagneettia.

        En usko arvontojen aitouteen enkä voittajahaastatteluihin. En silti pysty todistamaam oikeassa oloani. Pitää tyytyä tähän. T: köyhä. Onneksi pelaamisen lopettanut myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko arvontojen aitouteen enkä voittajahaastatteluihin. En silti pysty todistamaam oikeassa oloani. Pitää tyytyä tähän. T: köyhä. Onneksi pelaamisen lopettanut myös.

        Voitko tehdä palveluksen ja lopettaa turhat postaukset, kun kerran asiaa ei ole.


    • Anonyymi

      Mikähän siinäkin lopulta oli syynä.
      Arvoitus: 'Sä pelaat ja maksat mun palkan. Hyvä diili!!' Minkä firman varatoimitusjohtaja totesi näin Mot ohjelman ajamassa pätkässä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1016
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      110
      800
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      226
      640
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe