Pitkä ajanjakso

Anonyymi

Muistatteko vielä sen ajanjakson kun lotosta ei mennyt täysosumaa kenellekään muistaakseeni lähes puoleen vuoteen. Tämä asia pääsi uutisiinkin.

11

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä ennätyksestä mutta kierroksilla 43/2018 - 05/2019 (15vk) ei ollut seiskoja.
      Kierroksella 06/2019 joku voitti 15 milliä

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskotteko ihan oikeasti että se 15 Meur meni jollekin pelaajalle. Ettei vaan sisäpiirin optioita. Olette sinisilmäisiä.

        Sinun silmät ovat kellertävät, johtuen päässä olevasta nesteestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun silmät ovat kellertävät, johtuen päässä olevasta nesteestä.

        Senkin uskot ja mielistele Veikkausta. Siitähän Sulle maksetaan ja hyvin. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Feikkaus on minunkin mielestä vedätystä. Ja nimenomaan sitä Veikkaus-turhake tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkin uskot ja mielistele Veikkausta. Siitähän Sulle maksetaan ja hyvin. Sen lauluja laulat, jonka leipää syöt. Feikkaus on minunkin mielestä vedätystä. Ja nimenomaan sitä Veikkaus-turhake tekee.

        En mä usko voittajahastatteluihin tms. Mut eikö Teidän vakiomarmattajien pitäisi lyödä faktat pöytään. Miten voitte todistaa, että Veikkaus pettää. Eikö länsimaissa ole voimassa "syytön kunnes toisin todistetaan" - periaate?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko voittajahastatteluihin tms. Mut eikö Teidän vakiomarmattajien pitäisi lyödä faktat pöytään. Miten voitte todistaa, että Veikkaus pettää. Eikö länsimaissa ole voimassa "syytön kunnes toisin todistetaan" - periaate?

        Osuit ytimeen. On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin muihin kuin arvattuihin numeroyhdistelmiin. Tämä ei ole se asian pihvi.vaan se MILLÄ TODISTATTE, ETTÄ NÄIN KÄY ja vieläpä viikosta toiseen. Jos ei ole faktoja esittää eikö pitäisi lopettaa ininä ja mahdollisesti väärän todistuksen lausuminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuit ytimeen. On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin muihin kuin arvattuihin numeroyhdistelmiin. Tämä ei ole se asian pihvi.vaan se MILLÄ TODISTATTE, ETTÄ NÄIN KÄY ja vieläpä viikosta toiseen. Jos ei ole faktoja esittää eikö pitäisi lopettaa ininä ja mahdollisesti väärän todistuksen lausuminen.

        ''On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin...''
        Jos puhutaan lotto arvonnasta, kuinka saadaan halutut numerot eli pallot ?
        Ei edes kiinalaiset ole keksineet muovimagneettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''On totta, että tietokonesovellus varmasti voi ohjata oikean rivin...''
        Jos puhutaan lotto arvonnasta, kuinka saadaan halutut numerot eli pallot ?
        Ei edes kiinalaiset ole keksineet muovimagneettia.

        En usko arvontojen aitouteen enkä voittajahaastatteluihin. En silti pysty todistamaam oikeassa oloani. Pitää tyytyä tähän. T: köyhä. Onneksi pelaamisen lopettanut myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko arvontojen aitouteen enkä voittajahaastatteluihin. En silti pysty todistamaam oikeassa oloani. Pitää tyytyä tähän. T: köyhä. Onneksi pelaamisen lopettanut myös.

        Voitko tehdä palveluksen ja lopettaa turhat postaukset, kun kerran asiaa ei ole.


    • Anonyymi

      Mikähän siinäkin lopulta oli syynä.
      Arvoitus: 'Sä pelaat ja maksat mun palkan. Hyvä diili!!' Minkä firman varatoimitusjohtaja totesi näin Mot ohjelman ajamassa pätkässä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe