Aamulla 2-4 mukia, töissä 3-6 mukia, töiden jälkeen kotona pannullinen-kaksi.
Juonko liikaa kahvia?
6
217
Vastaukset
- Anonyymi
Juot.
- Anonyymi
"Aamulla 2-4 mukia" En kyllä ymmärrä, miten tämä on edes mahdollista. Olisin itse koko päivän ruikulilla..
- Anonyymi
Niin menee täälläkin 3-4 mukillista aamulla, aamupäivällä n. 3 mukillista, iltapäivällä sama juttu ja illalla myös. Ja ei ruikulia ole ollut aikuisiällä, päinvastoin. Vettä ei jaksa juoda tarpeeksi, kahvihan kuivattaa elimistöä.
- Anonyymi
Aivan liikaa. Itse juon ensimmäisen mukillisen lounaan jälkeen ja joskus vielä toisen myöhemmin ip. Aamulla yksi mukillinen teetä maidon kanssa (hyvää haudutettua teetä).
- Anonyymi
En edes usko että kukaan juo monta normaalikokoista pannullista illassa. Minulla menee pannullinen päivässä kun olen kotona ja sekin mietoa, joidenkin mielestä sekin on paljon. Vahvaa kahvia monta pannullista päivässä on jo terveysriski, vielä pahempi jos juo mustana. Myös makeutusaineta tulisi liikaa ja sokeri lihottaa.
- Anonyymi
Helposti juon tuon. Tai join. Kun ei tee muuta kuin juo aina kun siihen on mahdollisuus ja kerralla se litra. Jos pitää päivässä töiden jälkeen neljäkin kaffepaussia omilta töiltä niin kyllä siinä kahvia menee. Tummaa paahtoa ja keitin siitä vielä hieman vahvempaa.
Oli melkoiset vieroitusoireet kun lopetin kerralla. Siinä sai koko talo varoa askeleitaan viikon ajan. Pahimpia oli ne pari ekaa päivää kun en voinut mennä töihin kun päätä särki niin paljon ettei voinut pitää silmiä lainkaan auki ja oli jatkuvat tärinät ja hikeä pukkasi oikein urakalla. En juo alkoholia mutta olen kuullut että monella on kovassa krapulassa samanlainen olo.
Onneksi pääsin paskasta eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va286543Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko725188Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas934795Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64619Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa694468Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä184048Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast544007Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle
✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL1223888Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa
kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode213510Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi173327