Aamulla 2-4 mukia, töissä 3-6 mukia, töiden jälkeen kotona pannullinen-kaksi.
Juonko liikaa kahvia?
6
263
Vastaukset
- Anonyymi
Juot.
- Anonyymi
"Aamulla 2-4 mukia" En kyllä ymmärrä, miten tämä on edes mahdollista. Olisin itse koko päivän ruikulilla..
- Anonyymi
Niin menee täälläkin 3-4 mukillista aamulla, aamupäivällä n. 3 mukillista, iltapäivällä sama juttu ja illalla myös. Ja ei ruikulia ole ollut aikuisiällä, päinvastoin. Vettä ei jaksa juoda tarpeeksi, kahvihan kuivattaa elimistöä.
- Anonyymi
Aivan liikaa. Itse juon ensimmäisen mukillisen lounaan jälkeen ja joskus vielä toisen myöhemmin ip. Aamulla yksi mukillinen teetä maidon kanssa (hyvää haudutettua teetä).
- Anonyymi
En edes usko että kukaan juo monta normaalikokoista pannullista illassa. Minulla menee pannullinen päivässä kun olen kotona ja sekin mietoa, joidenkin mielestä sekin on paljon. Vahvaa kahvia monta pannullista päivässä on jo terveysriski, vielä pahempi jos juo mustana. Myös makeutusaineta tulisi liikaa ja sokeri lihottaa.
- Anonyymi
Helposti juon tuon. Tai join. Kun ei tee muuta kuin juo aina kun siihen on mahdollisuus ja kerralla se litra. Jos pitää päivässä töiden jälkeen neljäkin kaffepaussia omilta töiltä niin kyllä siinä kahvia menee. Tummaa paahtoa ja keitin siitä vielä hieman vahvempaa.
Oli melkoiset vieroitusoireet kun lopetin kerralla. Siinä sai koko talo varoa askeleitaan viikon ajan. Pahimpia oli ne pari ekaa päivää kun en voinut mennä töihin kun päätä särki niin paljon ettei voinut pitää silmiä lainkaan auki ja oli jatkuvat tärinät ja hikeä pukkasi oikein urakalla. En juo alkoholia mutta olen kuullut että monella on kovassa krapulassa samanlainen olo.
Onneksi pääsin paskasta eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3964716Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1492662Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575842255- 331407
- 431369
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!451356- 791221
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1471060Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8947MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim14912