Tähtimerkit pulkkamäessä a´la Ares:
LUNTA TULVILLAAN ON RAIKAS TALVISÄÄ TRALLALALLAAA.., oinas loilottaa kovaan ääneen kivutessaan lumisen kukkulan huipulle. Oinaalla on auton rengas jonka päällä hän aikoo hurjapäisesti laskea polvillaan alas. OTTAKAAHAN NYNNYT MALLIA, oinas karjaisee ja työntää autonrenkaansa hurjaan luisuun. Oinas taspainottelee renkaanpäällä kunnes lentää hurjan ilmalennon hyppyristä ja suoraan pää edellä hankeen. EI SATTUNUT, MAHTAVAA, pässi riehaantuu ja haastaa muut kanssaan kisaamaan kuka on nopemmiten alhaalla.
Härkä rakentaa lumiukkoa kukkulan laelle ja katselee muiden riehumista. Kyllähän minä muuten laskisin mutta.. sitten täytyisi kivuta tuo hurja mäki takaisin ylös..., härkä pohtii. Ehkä myöhemmin.
Kaksonen saapuu trendikkäissä talvikuteissaan. Terve Kaverit, kaksonen kiljahtaa. Kaikki tuntevat hänet. Kaksonen satsaa mäen laskussa näyttävyyteen, ei niinkään vauhtiin. Yleensä kaksoset laskevat mäen muutaman kerran ja loput ajasta käyttävät vastakkaisen sukupuolen kanssa flirttailuun. Kaksosen pulkassa on kännykkä teline ja korvalla siihen sopiva hands free. Hän haluaa olla tavoitettavissa myös mäessä.
Ravulla on punainen potkukelkka. Hän on perinyt sen. Sillä kelpaa potkia itsensä vaikkapa kauppaan. Loistava vekotin, rapu tuumaa myhäillen. Mutta uskaltaako potkukelkalla laskea noin hurjan mäen? Rapu hivuttautuu kohti lasku paikkaa ja kurkistaa alas. Melko jyrkkä, rapu kauhistuu. Samassa oinas kävelee ravun selän taakse ja läpsäyttää rapua olkapäälle;Terve kaveri, jos haluat voin antaa sinulle vauhtia. Samassa rapu horjahtaa ja potkukelkka lähtee hurjaan kiitoon alaspäin. ÄITIIII, rapu huutaa kauhuissaan ja kelkka syöksyy suoraan pusikkoon.
Leijona ei pidä lumesta mutta suostuu silti laskemaan mäkeä silloin tällöin. Nyt leijona on päättänyt laskea mäen upouudella lumilaudallaan. Leijona asettelee hattunsa hyvin hiustensa päälle. Väistäkää väistäkää, leijona mylvii. Hän keskittyy, hän tietää että hän on kaunis ja rohkea ja että kaikki ihailevat hänen taitojaan. Sitten leijona ottaa vauhtia ja lähtee liukuun. Leijona esittelee hienoja voltteja ja silmukoita ja yleisö huokailee ihastuksesta. Alas päästyään leijona kumartaa tyytyväisenä. Olen paras!
Neitsyt talsii paikalle. Hän vilkaisee halveksuvasti epämääräistä lumikekoa mäen laella. Mikäs tuo on, neitsyt kysyy. Se on lumiukko, härkä vastaa ja keskittyy nauttimaan termospullostaan kaakaota. Vai että lumiukko, kamala sähellys se on, neitsyt tuumaa.
Neitsyt on laskenyt tuulen nopeuden, painonsa sekä mäen kaltevuuden tarkasti, hän haluaa olla varma että on ottanut kaikki asiat huomioon. Neitsyt asettuu liukurinsa päälle. Jos lasken tästä, minulla on parhaat mahdollisuudet saavuttaa haluamani nopeus viidessä sekunnissa, hän miettii.
Vaa´alle mäenlasku on tapa tavata potentiaalisia aviopuoliso ehdokkaita. Siksi vaaka pynttäytyykin mäen laskuun viimeisen päälle. Vaaka yleensä pyrkii pääsemään vastakkaisen sukupuolen syliin samaan pulkkaan. Ongelma on ettei vaaka parka osaa päättää kuka ihailijoista olisi paras.
Skorpioni laskee aina riekaleisella jätesäkillä, se liukuu ja se on musta. Skorpioni on huimapäinen ja vaarallinen. Hän yleensä laskee surutta päin muita kuin yrittäen tähdätä heihin. Kaikki pakenevatkin kirkuen paikalla kun skorppari syöksyy kohti. Mäen laella skorpioni huomaa härän väsäämän lumiukon ja potkaisee sen hajalle. Härkä ei sitä huomaa sillä hän on nukahtanut retkituoliinsa viltin alle.
Jihaaa!!!! Jousimies kirmaa paikalle hymy korvissa. Talvi, pulkkamäki ja kaverit, ihanaa!!!
Jousimies on taiturimainen mäenlaskija, häneltä se onnistuu niin pystyssä, makuultaan kuin missä asennossa tahansa. Härkä on herännyt ja on harmistunut siitä että joku rikkoi hänen lumiukkonsa. Älä huoli ystäväiseni, minä autan sinua rakentamaan sen uudestaan kunhan ensin lasken mäen alas, Jousimies hihkuu ja syöksyy mäkeen. Jousimies on sukua extreme duudsoneille ja sen kyllä huomaa.
Kauris pitää talvesta mutta mäenlasku on hänen mielestään liian lapsellista puuhaa. Laskiaisena kauris kuitenkin perinteikkäänä ihmisenä suostuu mäenlaskuun. Silloin tuo vakava sarvipää nuortuu silmissä. Saattaapa kauris jopa ihan riehaantua oinaan kanssa jopa kilpasille. Se vasta hurjaa onkin. Kauris kunnianhimoisena otuksena tahtoo tehdä ennätyksiä.
Vesimies tuo joka vuosi mäenlaskuun jonkin uuden vempeleen. Hän haluaa testata erilaisten materiaalien liukunopeuksia. Nyt vesimiehellä on mukanaan krokotiilin mallinen puhallettava rantalelu jonka vesimies huomaa varsin hyväksi liukuvälineeksi. Kuka haluaa kyytiin, vesimies hihkuu ja saa seurakseen seurankipeän vaa´an.
Kalat saapuu paikalle muiden jo lähtiessä kohti kotia. Voih, myöhästyin, kalat huokaisee. Älä murehdi, minä olen vielä täällä, härkä sanoo. Härkä on puoliksi hautautunut lumeen lumiukkonsa viereen huopansa alle. Kalat istahtaa härän viereen ja kaivaa povitaskustaan taskumatin. Brandya, kalat tarjoaa härälle. Hienoa, minulla on kaakaota, saadaan veri kiertämään, härkä murahtaa tyytyväisenä.
Tähtimerkit pulkkamäessä
14
1670
Vastaukset
- tytsy
aika ihana :)
- oinatar
Hauska =)
- Skuaavi
Aivan ihana :D
- Pois alta risut ja männynkävyt! sanoo tämä kauris kun lähtee mäkeä laskemaan :D - Jousimies-77
Sellainen pulkka on paras, millä voi laskea polvillaan, eli jalat alla sivuilla. Sillä tyylillä ei voi kipeyttää häntäluuta, jos sattuu töksäyttämään pahasti jyrkässä mäessä... :D
- Kau-ris
ihan hauskanteräviä ja monipuolisia oivalluksia:)
Laskiaisena kannattaa ilman muuta repäistä ja eritoten ottaa mittaa oinaasta, vaikka häntäluu ei olisi edellislaskiaisestakaan vielä parantunut. - Rantakalatar
Vuosia kestäneen alkoholin ja huumeiden liikakäytön seurauksena kalat on ehkä jo kyllästynyt moiseen elämään ja raitistunut...Tällöin hän tulee pulkkamäkeen suorastaan etuajassa ja alkaa flirttailla kaikille.Vesimies vaikuttaa kiinnostavalta,mutta tosi kummalta-antaa olla.Leijonaan hän tuntee vetoa,mutta lähikontaktissa leijonan mahtailu ällöttää.Kaksoset ei ymmärrä kalojen filosofisista pohdinnoista mitään,mutta entäpä kauris tai härkä?Jotenkin niin maanläheistä ja käytännöllistä!Neitsyen käyntikortti jää takataskuun ja saattaapa kelat joskus pirauttaakin,mutta totisesti rapu ja skorpiooni ovat ihan eri maata!!Onneksi rapu alkaa heti kiukutella,joten kalat tuuppaa peppunsa skorpparin jätesäkille ja ah sitä vauhdin hurmaa ja jännitystä!!!Jousimiestä ei ole ehtinyt paljon näkyä,niin huisin kivaa ja kiire sillä tuntuu olevan!Vaa'alle on tainnut tulla Adidaksen lasketteluhousuun repeämä,kun se murjottaa mäen alla.
- kalatyty
Toi on muuten totta, toi mitä sanoin kaloista :) että kun on lopettanut jo noi jutut kun tarpeeks kauan on sekoillut, niin on vähän erilainen kyllä.. Ärsyttää kyllä vähän kun aina sanotaan kaloista näis jutuis noin, kun en mä sillain ainakaan enään elä..
- rantakalatar
Outoa muuten että 20sek kestävän mäenlaskun aikana kalojen nojautuessa suojaa hakien hurjaan ,mutta ah niin vahvaan skorpiooniin,hän on ehtinyt jo mielessään mennä upeassa puvussa naimisiin skorpioonin kanssa,maiskutella skorpun sukuniemeä omaan etunimeensä,pyöräyttää maailman suloisimmat lapset joilla on molempien piirteitä ja runoilla oodin rakkaudelle!!!
- K Auris
mutta kala aloitti kidusten valkaismisen vasta laskiaisen jälkeen. Siitä asti hän on lukenut muille merkeille ääneen otteita Goethen ”Nuoren Wertherin kärsimyksistä” ja Edgar Lee Mastersin ” Spoon River Antologiasta”.
Porukka on kuulemma kohta menossa samalla alueella sijaitseville siirtolapuutarhamökeilleen kevätpuuhiin. Sinulla Rantakalatar näyttää olevan hyvät kertojan lahjat ja mielikuvitusta. Mitähän siellä todennäköisesti tapahtuu?:) - osui napakymppiin
rantakalatar kirjoitti:
Outoa muuten että 20sek kestävän mäenlaskun aikana kalojen nojautuessa suojaa hakien hurjaan ,mutta ah niin vahvaan skorpiooniin,hän on ehtinyt jo mielessään mennä upeassa puvussa naimisiin skorpioonin kanssa,maiskutella skorpun sukuniemeä omaan etunimeensä,pyöräyttää maailman suloisimmat lapset joilla on molempien piirteitä ja runoilla oodin rakkaudelle!!!
kuvaillessaan meitä kaloja.
Itse tunnistin itseni tuosta tekstistä täysin.
Olen ainoastaan kiinnostunut skorpparimiehistä,
muut eivät vedä vertoja heidän sielunelämälleen... - kalatyt
rantakalatar kirjoitti:
Aivan...! =)
- skorp.
en minä nyt niin ilkeä olisi että potkaisisin toisen kyhäämän lumiukon maahan. minuun sopisi oinas täydellisemmin kuin tuo skorppari. x)
- tähtisiina
Heh! En ehkä ihan pärjää Extreme Duudsoneille hurjapäisyydessä, mutta onhan tuota kaikkea fiksua ja vähemmän fiksua tullut kokeiltua.. ;)
Jousimies siis olen, ehkä hivenen rauhallisempi kuin jousimiehet yleensä, koska nousevana merkkinä vaikuttaa kauris. Mutta kyllä täältäkin löytyy ytyä ;) - -.-.-
Osui ja uppos =D nauraa veskari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666