Kipinää, onko sellaista?

Ei seiso kun pitäisi. Siis olen 56v. Ei ole ylipainoa, käyn salilla 2-3 krt/vk, lisäksi tiukkaa aerobista joukkuelajia 2-3 krt/vk. En tupakoi enkä polta.

5v. ollaan oltu yhdessä naisen kanssa. Nähdään joka viikonloppu. Tämä nainen on koulutettu ja tosi lujatahtoinen. Hänellä kouluikäinen tytär siellä kaikki yöt, jonkun liukuoven takana niin että mitään ei voi puuhailla. Päivisin ei tule kummallekaan mieleen.

Tämä nainen on kaunis, seksikäskin, aika pidäkkeetön silloin harvoin kun koetetaan naiskennella. Minulla on vain vaikeuksia. Viimeksikin kaikki suutelut ja hyväilyt ja esileikit oli mahtavaa, mutta sitten kun piti päästä sisään minulla löpsähti kalu justiinsa heti. On sattunut ennenkin.

Olisihan noita tadafiilejä ynnäsunmuita, mutta naista inhottaa ajatuskin lääkkeistä. Jonkin aikaa otin varmuuden vuoksi niitä aina kun nähtiin, mutta alkoi vituttaa jatkuva itsensä myrkyttäminen, kun seksiyritelmien välillä sitten käytännössä oli kuitenkin kuukausia väliä. Tässä ns. parisuhteen jäänteessä ei ainakaan ole kipinää. En vain yksinkertaisesti taida haluta häntä ollenkaan. Ja hänkin on vihjannut seksin etsimisestä muualta. Lapsen takia ei varsinaisesti erottaisi, vaan pidettäisiin kulisseja pystyssä.

Nyt haluaisin tietää, onko kyse vain kipinän puuttumisesta. Pitäisi löytää joku nainen, jonka kanssa kokeilla. Ennen vanhaan tuntui, että seksikumppani saisi olla melkein kuka vaan. Mutta ehkei käy. Ei toimi.

En ole ajatellut mitään ”kemiaa” koskaan. Mutta jotkut naiset ovat erityisiä, niitä tulee vastaan aina silloin tällöin. Kun kättelee, niin tuntuu sähköä. Heti kun tulee huoneeseen missä nainen on, niin tuntee itsensä mieheksi ja aistii naisen lantion liikkeen. Jotain välittyy valoa nopeammin. PItäisikö sitä tarttua tilaisuuteen, jos joskus osuu kohdalle? Onko sitä koko ikänsä tyytynyt ihan väärään seuraan? Nuorempana pelkällä kiimalla pannut ihan ketä sattuu, ja nyt sitten olisi oltava sellainen jonka kanssa oikeasti on jotain (seksuaalisesti) *erityistä*.

Vai niinkö se vain on, että ikää on jo niin paljon että paras unohtaa koko hommastelu? En tajua. Olen ihan helvetin hyvässä kunnossa muuten.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hommaa nyt vaan sinisiä pillereitä mulla sama vika mut tuntia ennen nappaat yhden pillerin niin taatusti seisoo.huomaat itekkin sitten eron, toimii kun junan vessa, ja naises tykkää

    • Anonyymi

      Älä hyvä mies luovuta. Elämässä on kaikenlaista mutta saa siitä nauttiakin ja hyvä seksi antaa niin paljon energiaa ja iloa.

      Kun vuosia karttuu ei huonon tai edes keskinkertaisen takia viitsi vaivautua, joten kun se erityinen joka saa kipinät sinkoilemaan tulee vastaan, älä päästä sitä karkuun 😉

      Ihmettelen miksi joidenkin naisten on vaikea hyväksyä noita pillereitä, lääkitään sitä vähäisempiäkin vaivoja.

      N52

    • Ehkä treenaat liikaa. Ihmisen kroppa kontrolloi juuri noin liikaa rasitusta.
      Et enään ole se nuori pukki.

      • Anonyymi

        Tulin itse tuohon tilanteeseen 65 ikäisenä. Raskaat salitreenit verottivat kotijaksamista ja aiheuttivat salillakin pitkät palautukset.
        En turvautunut pillereihin vaan muutin kuntoilun sisältöä ja rytmitystä.


    • Anonyymi

      Mitä, jos keskustelisit avoimesti tästä kaikesta puolisosi kanssa?

      • Keskustelu avoimesti:
        Minä: Tiedätkö, ikä voi vaikuttaa sekin...
        Hän: Älä viitsi!
        Minä: Tähän itse asiassa voisi auttaa niilä pillereillä.
        Hän: Hysshsh!
        Sitten hän sanoo, etten ole "sinut seksuaalisuuteni kanssa". Että pitäisi selvittää se. Keinoja hänellä ei vain ole tarjolla tähän mystiseen "sinuiksi olemiseen".

        Sanoinko jo, että keskusteluyhteytemme on olematon? Riita leimahtaa melkein mistä tahansa, hetkessä.

        Minä olen sitä mieltä, että en ole sinut hänen kanssa harrastettavan seksin kanssa. Se tuntuu minusta pitkästyttävältä, ja vaikka toisaalta usein toivon sitä, yhtä usein pelkään, että joutuuko taas jotain räpeltämään. Onneksi ei ole pitkään aikaan juuri tarvinnut.

        Niin, ja en ole enää se nuori pukki, sen huomaa lähinnä siitä että nivelet tuppaavat rasittumaan. Mutta pyöräilen päivät pitkät joka paikkaan ja 5 treenipäivän jälkeen viikossa tuntuu usein vapaapäivänä, että voisi tänäänkin ihan hyvin. Ja joskus parin tunnin treenin jälkeen (harrastan siis erästä kamppailulajia) tuntuu, että virtaa riittäisi vielä sen jälkeenkin.

        Olen kyllä melkein valmis luopumaan seksistä, kun ei tässä oikein markkinaiässäkään enää ole. Sen verran paljon saa sentään iloa liikunnastakin.


      • Anonyymi
        zapato kirjoitti:

        Keskustelu avoimesti:
        Minä: Tiedätkö, ikä voi vaikuttaa sekin...
        Hän: Älä viitsi!
        Minä: Tähän itse asiassa voisi auttaa niilä pillereillä.
        Hän: Hysshsh!
        Sitten hän sanoo, etten ole "sinut seksuaalisuuteni kanssa". Että pitäisi selvittää se. Keinoja hänellä ei vain ole tarjolla tähän mystiseen "sinuiksi olemiseen".

        Sanoinko jo, että keskusteluyhteytemme on olematon? Riita leimahtaa melkein mistä tahansa, hetkessä.

        Minä olen sitä mieltä, että en ole sinut hänen kanssa harrastettavan seksin kanssa. Se tuntuu minusta pitkästyttävältä, ja vaikka toisaalta usein toivon sitä, yhtä usein pelkään, että joutuuko taas jotain räpeltämään. Onneksi ei ole pitkään aikaan juuri tarvinnut.

        Niin, ja en ole enää se nuori pukki, sen huomaa lähinnä siitä että nivelet tuppaavat rasittumaan. Mutta pyöräilen päivät pitkät joka paikkaan ja 5 treenipäivän jälkeen viikossa tuntuu usein vapaapäivänä, että voisi tänäänkin ihan hyvin. Ja joskus parin tunnin treenin jälkeen (harrastan siis erästä kamppailulajia) tuntuu, että virtaa riittäisi vielä sen jälkeenkin.

        Olen kyllä melkein valmis luopumaan seksistä, kun ei tässä oikein markkinaiässäkään enää ole. Sen verran paljon saa sentään iloa liikunnastakin.

        Onko parisuhteessa mielekkyyttä ylipäänsä, jos ei pystytä puhumaan avoimesti? Mitä ajattelet riskeeraavasi tai menettäväsi, jos puhuisit asiasta? Minulle syntyy tällaisesta vaikutelma , että ongelmat on ihan muualla kuin seksissä, jos kommukointikaan ei toimi. Parisuhdeterapia olisi oma ratkaisu ainakin alkuun.


      • Anonyymi
        zapato kirjoitti:

        Keskustelu avoimesti:
        Minä: Tiedätkö, ikä voi vaikuttaa sekin...
        Hän: Älä viitsi!
        Minä: Tähän itse asiassa voisi auttaa niilä pillereillä.
        Hän: Hysshsh!
        Sitten hän sanoo, etten ole "sinut seksuaalisuuteni kanssa". Että pitäisi selvittää se. Keinoja hänellä ei vain ole tarjolla tähän mystiseen "sinuiksi olemiseen".

        Sanoinko jo, että keskusteluyhteytemme on olematon? Riita leimahtaa melkein mistä tahansa, hetkessä.

        Minä olen sitä mieltä, että en ole sinut hänen kanssa harrastettavan seksin kanssa. Se tuntuu minusta pitkästyttävältä, ja vaikka toisaalta usein toivon sitä, yhtä usein pelkään, että joutuuko taas jotain räpeltämään. Onneksi ei ole pitkään aikaan juuri tarvinnut.

        Niin, ja en ole enää se nuori pukki, sen huomaa lähinnä siitä että nivelet tuppaavat rasittumaan. Mutta pyöräilen päivät pitkät joka paikkaan ja 5 treenipäivän jälkeen viikossa tuntuu usein vapaapäivänä, että voisi tänäänkin ihan hyvin. Ja joskus parin tunnin treenin jälkeen (harrastan siis erästä kamppailulajia) tuntuu, että virtaa riittäisi vielä sen jälkeenkin.

        Olen kyllä melkein valmis luopumaan seksistä, kun ei tässä oikein markkinaiässäkään enää ole. Sen verran paljon saa sentään iloa liikunnastakin.

        Joskus oli tutkimus lähinnä maastopyöräilyn vaikutuksesta potenssiin. Kannattaa tarkkailla sitäkin asiaa.
        Tuo ikäjuttukin on niin yksilöllistä meille vanhoille pukeille.
        En nyt muista kerroitko kuinka kauan teidän parisuhde on kestänyt. Mutta joskus vaan voi tulla yksinkertaisesti kyllästyminen.


    • Kun miettii vielä, niin vaikuttaisikohan se, että siinä koko ajan kelailee, että
      "Nyt ei saa mokata, nyt ei saa mokata, pitää saada sille hyvä fiilis..."

    • Anonyymi

      Usean tekijän vaikutusten summa. Tuo olosuhde on eräs tekijä. Mitä muita stressitekijöitä sitten lieneekään.
      Fyysinen puoli on mielestäni niitä viimeisiä kriittisiä kohtia.
      Vaikka lapsemme asuivat omassa kerroksessaan niin kuitenki siinä vaiheessa kun viimeinenkin lähti omilleen, tilanne jotenkin vapautui. Ei ollut ennekään varsinaisia häiriötekijöitä mutta pelkkä tietoisuus, että olemme vain kahdestaan, vapautti jotenkin.
      Seuraava porras oli samaan aikaan eläköityminen. Täysin vapaata, huoletonta elämää.

      Vaimonikin on yli 70v joten parhaat vamppivuodet ovat kaukana takana päin mutta hänen mielikuvituksensa ja mukautuminen minun oikkuihini on toistaiseksi taannut toiminnan.
      Jossakin vaiheessa stondis vaikutti epävarmalle joten vaimini pyöräytti nivussysteemini ympärille kengän nauhan jättäen röörin vapaaksi.
      Nyt riittää kunhan näen nauhan olevan saatavilla.

      Kuvauksesu perusteella vaikuttaa, että häiriö on psyykepuolella mutta voithan varmuuden vuoksi käydä testokokeissa. Pelkkä S-testo ei välttämättä kerro kaikkea.
      Teetä saman tien S-TestoVL!

      • Anonyymi

        Joka toisia haukkuu ite on.


      • Anonyymi

        Sulla se on iskenyt myös aivoihin.


    • Anonyymi

      Et siis tupakoi etkä polta. Aloitetaan siitä.
      Kun kerran noin kovasti harrastat urheilua, olisiko kenties mukana joitain extra juttuja. Jotenkin kirjoituksestasi paistaa ongelma. Ja sen taitanet tietää itsekin.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe