Eilen tuli ilmoitus Windows kasi koneelleni automaattisten päivitysten yhteydessä että jos käytössäni on Windows kymppi niin se pitää päivittää 3.9 mennessä tai käyttöjärjestelmä voi lakata toimimasta. Samanlainen päivitys oli jo keväällä. On joku elinkaari päivitys.
Windows 10 päivitys
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Automaattinen päivitys pois päältä, anna Windowsin hakea päivitykset mutta asenna ne itse. Saattaa auttaa.
- Anonyymi
Pikemminkin päivityksen jäkeen voi olla että kone ei toimi!
- Anonyymi
Noin se tähänasti on ollut!
- Anonyymi
Hyvä että tulee. Ei kukaan käytä epäonnistunutta epäkäytännöllistä Windows 8 versiota..
- Anonyymi
Minulla on 3 konetta joissa on Win8.1 . Kaikki toimii erinomaisesti ja päivityksissä ei minulla ole ollut ongelmia niinkuin kymppikoneissa.. Win8 versio oli huono mutta Win8.1 on erittäin hyvä jopa parempi kuin kympit minun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 3 konetta joissa on Win8.1 . Kaikki toimii erinomaisesti ja päivityksissä ei minulla ole ollut ongelmia niinkuin kymppikoneissa.. Win8 versio oli huono mutta Win8.1 on erittäin hyvä jopa parempi kuin kympit minun mielestä.
Se on erittäin huono..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on erittäin huono..
Mikä on erittäin huono? Tuo sinun vastaus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017393
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82998- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211810