Eilen tuli ilmoitus Windows kasi koneelleni automaattisten päivitysten yhteydessä että jos käytössäni on Windows kymppi niin se pitää päivittää 3.9 mennessä tai käyttöjärjestelmä voi lakata toimimasta. Samanlainen päivitys oli jo keväällä. On joku elinkaari päivitys.
Windows 10 päivitys
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Automaattinen päivitys pois päältä, anna Windowsin hakea päivitykset mutta asenna ne itse. Saattaa auttaa.
- Anonyymi
Pikemminkin päivityksen jäkeen voi olla että kone ei toimi!
- Anonyymi
Noin se tähänasti on ollut!
- Anonyymi
Hyvä että tulee. Ei kukaan käytä epäonnistunutta epäkäytännöllistä Windows 8 versiota..
- Anonyymi
Minulla on 3 konetta joissa on Win8.1 . Kaikki toimii erinomaisesti ja päivityksissä ei minulla ole ollut ongelmia niinkuin kymppikoneissa.. Win8 versio oli huono mutta Win8.1 on erittäin hyvä jopa parempi kuin kympit minun mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 3 konetta joissa on Win8.1 . Kaikki toimii erinomaisesti ja päivityksissä ei minulla ole ollut ongelmia niinkuin kymppikoneissa.. Win8 versio oli huono mutta Win8.1 on erittäin hyvä jopa parempi kuin kympit minun mielestä.
Se on erittäin huono..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on erittäin huono..
Mikä on erittäin huono? Tuo sinun vastaus?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682229Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901011- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 111894