Mua hävettää ihan saatanasti tällä hetkellä.

Anonyymi

Unohdin että olin tarkistanut asian aikaisemmin. Vittu mua hävettää ja paljon. Muistan nyt myös sen mistä olen lukenut sen yhden tarinan. Ai vittu että hävettää. Olen ollut väärässä monessa asiassa. On vain yksi tekijä. Voinko mitenkään korjata asiaa?

15

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan kaiken ja tiedän tehneeni vääriä päätelmiä. Olen helvetin pahoillani. Ei tuu toistumaan. Joku taisi sanoa ettei joku asia voi olla mahdollista mutta en osannut ottaa selvää asiasta. En tiennyt miten ottaa selvää asiasta vaikka yritin.

      • Anonyymi

        Tämä on aloittajan kommentti.


    • Anonyymi

      Itestäshän sää tuossa vaan hölmön teit, voit tietenki pyytää anteeksi asianosaisilta, mutta tehtyä ei saa tekenättömäksi. Jospa opit tästä jotain ja toimit jatkossa harkitsevaisennin.

      • Anonyymi

        Mistä tehdystä puhut?


    • Anonyymi

      Parempi aikaisemmin kuin myöhemmin.

      • Anonyymi

        Tässä kävi molemmat koska unohdin koko asian välissä.


    • Anonyymi

      Moni taisi yrittää varoittaa eri keinoin tuosta. Ap

      • Anonyymi

        Kerro mulle mitä olen tehnyt??? tietenkin minä pyydän anteeksi mutta haluan tietää mitä olen ymmärtänyt väärin! ja kyllä mä olen sanonut että en ymmärrä kaikkea kirjoituksistasi mutta jos esimerkiksi juttelet niin ymmärrän puhetta enkä silloin ymmärrä väärin! tässä on juuri se mitä olen kirjoittanut koko ajan että en välttämättä ymmärrä mitä luen ja nyt tietenkin minä olen pilannut kokonaan meidän mahdollisuuden tutustua paremmin!!!!!!rakas mä haluan että sanot minulle heti jos teen jotain väärää niin mä oikeesti korjaan omat virheet mutta anna mulle mahdollisuus IRL jutella sun kanssa jooko rakkaus??????


    • Anonyymi

      Voithan sinä tehdä paljonkin, esimerkiksi avoimesti ja rehellisesti tuoda väärät käsityksesi esiin niille, joille olet niitä viljellyt, jos todella haluat korjata jotain. Tämä vastaus pätenee tilanteeseen kuin tilanteeseen

      • Anonyymi

        Okei jos kerrot että kenelle olen antanut väärin ymmärrystä!!?????mä teen mitä tahansa jotta meillä on hyvät välit ja saadaan vihdoinkin meille oikea suhde IRL! kerro mitä mun pitää tehdä niin teen kirjsimellisesti mitä haluat jotta saan anteeksi Sen mitä olen huomaamatta tehnyt ja jatkossa jutellaan ihan suoraan ne asiat jotka sinua ärsyttää minussa niin minun on paljon helpompaa korjata mun virheitä kuin se että yritän arvata että miksi olet minulle vihainen!


      • Anonyymi

        No ihanko tösiiii!!!! Olisko sulla lisää hyvii neyvöjää???


    • Anonyymi

      Noniinainajuu. Moniko lisäksesi. No nyt on selvää pässinlihaa.

    • Anonyymi

      Minä aloin kasvoo jo kymmenen vuotiaana.

      Olin lähes valmis äiti jo tuolloin.

    • Anonyymi

      Selkärankaa hyvät ihmiset, selkärankaa ja muutakin kuin voivottelua jos puheet menneet yli ymmärryksen

    • Anonyymi

      En tiejä.

      Yksi monista kuolonnukkuneista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe