Haettas oikein mukava mies kimppaan ja muuhunkin kivaan yhdessäoloon
Oisko p- Lapin tai p-norjan alueella kiinnostuneita miehiä kimppaan
23
159
Vastaukset
Millainenhan kimppa olisi kyseessä?
- Anonyymi
Voi jeesus ton urpon kommentteja.Itse alkaa pätee kun saa kuittii alkaa spiidaa.Yrittää kääntää asian päälaelleen.Itsehän poronsarvistasi aloit kirjoittaa.Tosi yksikertainen naurettava kommentoija.Mun äiti on vahvempi kun sun isä.
- Anonyymi
Sama tyyppi kommentoi joka aloitusta.Melkein aina sama tekstin alku.Tolla tyypillä ei todellakaan ole muuta elämää kuin roikkua täällä.
- Anonyymi
Miten sait juurrutettua sarvet perseeseen kiinni,
- Anonyymi
No miltä se jäkälä maistuu.Miltä tuntuu poronsarvet istutettuna pyllyyn Onko tyylikäs tykkäätkö niin.
- Anonyymi
Niinhä sä kerroit.
- Anonyymi
Vai sellainen sekasikiö olet vielä kaiken muun lisäksi.
- Anonyymi
Ihan normi hetero kimppa ois hakusessa
- Anonyymi
Sellanen normi heterokimppa
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normi hetero kimppa ois hakusessa
Voisipa kiinnostaa :) syyskuun loppupuolella sielläpäin
- Anonyymi
Paska sinua kuitenkin kiinnostaa, kun osaat vertailla. Voit toki nauttia paskasta aivan niin paljon kuin haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska sinua kuitenkin kiinnostaa, kun osaat vertailla. Voit toki nauttia paskasta aivan niin paljon kuin haluat.
Erittäin hyvin sanottu.
- Anonyymi
Kuumieli kirjoitti:
Voisipa kiinnostaa :) syyskuun loppupuolella sielläpäin
Minne päin Lapponia tuut
- Anonyymi
Kuumieli kirjoitti:
Inarin seuduille.
Kuumieli millanen mies oot me ollaan n.161.63.75e ja m.185.110.16 ja molemmat 58v ja poltetaan ja viiniäkin otetaan ja ihan seuralaisia
- Anonyymi
Kukas hidas järkinen paskahousu siellä kommentoi vanhoja juttuja.Tuo kertoo jo paljon sun järjenjuoksusta.Vieläkö lämmittää.
- Anonyymi
Palsta kyylä on on oikein etsimällä etsinyt mihin vois älynväläyksensä laittaa.Siinä se on kyylän yö mennyt tärissyt innosta mihin pääsee ton kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta kyylä on on oikein etsimällä etsinyt mihin vois älynväläyksensä laittaa.Siinä se on kyylän yö mennyt tärissyt innosta mihin pääsee ton kirjoittaa.
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
Anonyymi kirjoitti:
Kuumieli millanen mies oot me ollaan n.161.63.75e ja m.185.110.16 ja molemmat 58v ja poltetaan ja viiniäkin otetaan ja ihan seuralaisia
Yli 180, 95 ja ehkäpä 16, hieman yli puolivuosisatainen ....tupakka ei maistu, mutta juomat mukavassa seurassa kyllä :). Tuolta toiselta puolelta täällä lisätietoa ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo itse palsta kyyläri menehän peilin eteen leikkimään luumuillasi diu diu 😚
Voi mahoton en mie vieläkään lakkaa ihmettelemästä.Miten tuo yksi jaksaa jantkuttaa tuota samaa totuutta itsestään Sen täytyy olla seinähullu ja tyhmä idiootti.
- Anonyymi
Kuumieli kirjoitti:
Yli 180, 95 ja ehkäpä 16, hieman yli puolivuosisatainen ....tupakka ei maistu, mutta juomat mukavassa seurassa kyllä :). Tuolta toiselta puolelta täällä lisätietoa ;)
Milloin saat liikkeellä
- Anonyymi
Kiinnostaa kyllä. Lapin maisemia olisi kiva katella bi-henkisessä seurassa.
Terveisin "eihän kukaan nuku yksin"- Anonyymi
Mistäpäin oot
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4193411Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944513038- 1241684
- 601619
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo971394- 611048
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261022En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä32972Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39925Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127902