02 taksi partnerit

Anonyymi

Mitä nää 02 partnerit on? iTaksi on saanut 5 tähteä perustuen 200 viimeiseen arvosteluun, kuitenkin heidän sovelluksensa ( taxi booker) arvostelusivulla ei ole yhtään arvostelua. Snac cab yhtä hämärä, Metro taxi app ei yhtään arvostelua... kaikilla kuitenkin lähes täydet tähdet ...

22

8223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä takia taksi helsinki lopettu yhteistyön noiden kanssa?

Ovelia nuo ainakin ovat; jos laitat googleen taksi helsinki, ensimmäinen hakutulos on 020202, jonne moni varmaan soittaa.

Villejä noilla ainoastaan tarjolla on. Ennen oli Kajonkin, mutta nykyään sieltä taitaa tulee aina menevän auto tai se joku mikä lie Metrotaksi, mikä näyttää olevan muutaman afrikkalaisen kehittämä idea, jossa on ringissä ehkä 10 autoa.

• Anonyymi

Mua ihmetyttää noi arvostelutähdet kun kaikilla poikkeuksetta on se 4,5 - 5 tähteä ja alla teksti että " perustuu viimeiseen 150- 200 arvosteluun, mutta itse arvosteluja ei näy missään. Jos mulla olis taksifirma jonka viimesten 200 kyydin arvostelujen keskiarvo olisi 4,5 /5 , pitäisin taatusti huolen siitä että ne pääsisi myös lukemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua ihmetyttää noi arvostelutähdet kun kaikilla poikkeuksetta on se 4,5 - 5 tähteä ja alla teksti että " perustuu viimeiseen 150- 200 arvosteluun, mutta itse arvosteluja ei näy missään. Jos mulla olis taksifirma jonka viimesten 200 kyydin arvostelujen keskiarvo olisi 4,5 /5 , pitäisin taatusti huolen siitä että ne pääsisi myös lukemaan.

Arvostelussa siis valitaan tähtimäärä eikä kirjoiteta mitään

• Anonyymi

Kiitos vinkistä. Pitääkin koittaa uusia tulokkaita.

• Anonyymi

Hei!

02 Taksissa kerätään asiakkailta palautetta sekä sovellustilauksen että puhelintilauksen yhteydessä. Palautteeseen ei välttämättä tarvitse kirjata sanallisesti mitään.

Lisäksi sovelluskaupoissa on erikseen mahdollisuus arvioida 02 Taksi-sovellus.

Laadun varmistaminen on meille tärkeää ja arviot ovat keskimääräisesti kaikilla kumppaneillamme erittäin hyviä!

Terkuin, Terhi, 02 Taksi

• Anonyymi

• Anonyymi

Hei, haluan antaa palautetta 02 palvelusta.
        Sitä ei kysytty missään vaiheessa.
        Kokemus oli outo.
        Päivi Salojärvi
        0405052008
        [email protected]

• Anonyymi

Yritin saada tarkennuksia tuohon snapcab sovellukseen, mutta eipä sieltä kukaan viitsinyt ikinä vastata mitään. Minusta outoa, että pitäisi ladata sovellukset ja hyväksyä käyttöehdot ennen kuin edes tietää mihin lopullisesti sitoutuu.

Tää on tätä nykyistä alustatalous elämää.... jos ei kiinnosta, niin pysy poissa.

• Anonyymi

Hyvin hämärässä taktissa olin 02, hinnasta tuli erimielisyyttä niin ei päästänyt ulos taksista vaikka moneen kertaan pyysin. Ei koskaan enää 02 taksia. Pelkäsin henkeni edestä.

• Anonyymi

Ei 02:sen taksista tule epäselvyyttä. Saat kiinteän hinnan matkallesi tilatessasi ja saat vahvistuksen kännykkään hinnasta ja voit seurata taksin tuloa sovelluksesta.

Ainoo missä sanomista voi tulla on, että haluut käydä kaupassa ja oot siellä puoli tuntia. Kuljettajalla on oikeus lisätä odotustaksa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei 02:sen taksista tule epäselvyyttä. Saat kiinteän hinnan matkallesi tilatessasi ja saat vahvistuksen kännykkään hinnasta ja voit seurata taksin tuloa sovelluksesta.

Ainoo missä sanomista voi tulla on, että haluut käydä kaupassa ja oot siellä puoli tuntia. Kuljettajalla on oikeus lisätä odotustaksa.

Joo, nää on tuttuja tarinoita kun jurrisen mankumiseen kyllästyneenä teen sopimushinnan välille a-b niin eikös ensimmäisen mäkkärin ilmaantuessa näköpiiriin , alkaa peikolla tulla nälkä ja vaatii stoppia (20 min) ja jos muistutat että sovittu hinta oli suoraan kohteeseen, alkaa hirvee marmatus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelmaa tuossa yhtiössä on jokatapauksessa. Se ennakko tilaus ei toimi eli ei kannata sen varaan kyytejä sopia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelmaa tuossa yhtiössä on jokatapauksessa. Se ennakko tilaus ei toimi eli ei kannata sen varaan kyytejä sopia

Ja jokainen 02 taksista tehty tilaus maksaa heidän kyytejä ajaville, eli yrittäjä loppupeleissä. Tästä syystä esim. Menevä ei 02 kyytejä enää aja.

• Anonyymi

Täältä ei kannata tilata ennakkoon taksia. Tilasin 3 pv aiemmin, vastaus ok,mutta laittoivatkin pyynnön taksi yhtiölle vasta siihen aikaan kun odotin jo pihassa taksia. Eli ennakkotilauspyyntö ei lähtenyt 02:sta eteenpäin tilatessa vaan vasta silloin kun matkan piti alkaa.

• Anonyymi

Minä en edes saa taksia sovelluksen kautta. Aina ilmoitus: ei saatavissa. Onkohan niin, että matkan pituus vaikuttaa ???

• Anonyymi

Aikaa matalan luokan palvelua. 3x olen tilannut. 2x kertaa on minulta kysymättä peruuttu ja 3. Kertaa 30min myöhässä eikä kuski löydä naistenkliniikkaan pääovea

• Anonyymi

Siis 02 ei ole itsellä ainuttakaan autoa, eikä välitysjärjestelmää. 02 ottaa vastaan tilauksia, välittää tilauksen usealle taksikeskukselle tai mukana oleville autoille. Jos asiakas valitsee ehdotetuista jonkun, vasta sitten siihen tilaukseen aletaan etsiä autoa ja etsinnän tekee sen keskuksen koneet, jonka auton asiakas on sieltä 02 valinnut. Mitä tuntemattomampi keskus tai yritys, jonka asiakas valitsee sitä suurempi mahdollisuus peruutuksiin ja siihen, että tulee kuljettaja, joka on pihalla, kuin lintulauta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis 02 ei ole itsellä ainuttakaan autoa, eikä välitysjärjestelmää. 02 ottaa vastaan tilauksia, välittää tilauksen usealle taksikeskukselle tai mukana oleville autoille. Jos asiakas valitsee ehdotetuista jonkun, vasta sitten siihen tilaukseen aletaan etsiä autoa ja etsinnän tekee sen keskuksen koneet, jonka auton asiakas on sieltä 02 valinnut. Mitä tuntemattomampi keskus tai yritys, jonka asiakas valitsee sitä suurempi mahdollisuus peruutuksiin ja siihen, että tulee kuljettaja, joka on pihalla, kuin lintulauta.

Ahaa, nyt ymmärrän paremmin miks viime vuonna oli osaltaan niin vaikeeta taksin kanssa Tampereella. Paikka ei ollut yhtä simppeli kuin joku asunto, vaan osin keskeneräinen Kaupin stadionin alue. Mä yritin saada autoo semmoseen samaan paikkaan mistä joku toinen auto jonkuin noukkikin.

Ei siitä mitään tullut, vaan kävelin lopulta naapuri parkkikselle muutaman sadan metrin päähän, josta 3. auto nouti! Piti ehtiä viimeiseen junaan, yks jo meni ohi. Ensimmäistä autoo ei näkynyt ollenkaan, toinen teki pikauukkarit eikä katsonut kunnolla ympärilleen, olis havainnut mun huitomisen. Sovellus ei toiminut ollenkaan ja puhelimella aspan tahto oli kyllä kohdillaan,mutta ehkä vähän huonot välineet ja käytännöt uusi tms. Koko ongelman olisi voinut hoitaa lyhyellä puhelulla suoraan kuskille. Tuli myös mieleen olikohan kellään paikallistuntemusta ja kuskilla kykyä improvisoida keskeneräisellä pihalla - ihan asfalttia pitkin olis päässyt mun viereen ajaan...

lajijasuris

• Anonyymi

Ei kannata luottaa ennakkotilaukseen. Toimii todella surkeasti

• Anonyymi

Metro taksia ei kannata käyttää. Veloitus perillä oli tuplat kuin mitä mittarissa lukee. Pitäisi ilmeisesti naisihmisenä varautua painimaan kuskin kanssa tai tulla kusetetuksi. Villiä toimintaa!

• Anonyymi

Täältä tulee ainakin kommentti. Taksin luvattiin tulevan 10 min. Ja kesti 27min. Myöhästyin oopperasta. Ei jatkoon!!!!

• Anonyymi

Hoitavat huomattavasti paremmin kuin lähitaksi aikanaan keusoten vpl/sote ajot.
      Ovat ottamassa kuulemma Kerava/Vantaan kanssa hallintaan lukuisten valitusten myötä. Lähitaksi ja Menevä ryssiii nämäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3611
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1668
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      965
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe