02 taksi partnerit

Anonyymi

Mitä nää 02 partnerit on? iTaksi on saanut 5 tähteä perustuen 200 viimeiseen arvosteluun, kuitenkin heidän sovelluksensa ( taxi booker) arvostelusivulla ei ole yhtään arvostelua. Snac cab yhtä hämärä, Metro taxi app ei yhtään arvostelua... kaikilla kuitenkin lähes täydet tähdet ...

16

6553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä takia taksi helsinki lopettu yhteistyön noiden kanssa?

      Ovelia nuo ainakin ovat; jos laitat googleen taksi helsinki, ensimmäinen hakutulos on 020202, jonne moni varmaan soittaa.

      Villejä noilla ainoastaan tarjolla on. Ennen oli Kajonkin, mutta nykyään sieltä taitaa tulee aina menevän auto tai se joku mikä lie Metrotaksi, mikä näyttää olevan muutaman afrikkalaisen kehittämä idea, jossa on ringissä ehkä 10 autoa.

      • Anonyymi

        Mua ihmetyttää noi arvostelutähdet kun kaikilla poikkeuksetta on se 4,5 - 5 tähteä ja alla teksti että " perustuu viimeiseen 150- 200 arvosteluun, mutta itse arvosteluja ei näy missään. Jos mulla olis taksifirma jonka viimesten 200 kyydin arvostelujen keskiarvo olisi 4,5 /5 , pitäisin taatusti huolen siitä että ne pääsisi myös lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ihmetyttää noi arvostelutähdet kun kaikilla poikkeuksetta on se 4,5 - 5 tähteä ja alla teksti että " perustuu viimeiseen 150- 200 arvosteluun, mutta itse arvosteluja ei näy missään. Jos mulla olis taksifirma jonka viimesten 200 kyydin arvostelujen keskiarvo olisi 4,5 /5 , pitäisin taatusti huolen siitä että ne pääsisi myös lukemaan.

        Arvostelussa siis valitaan tähtimäärä eikä kirjoiteta mitään


    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä. Pitääkin koittaa uusia tulokkaita.

    • Anonyymi

      Hei!

      02 Taksissa kerätään asiakkailta palautetta sekä sovellustilauksen että puhelintilauksen yhteydessä. Palautteeseen ei välttämättä tarvitse kirjata sanallisesti mitään.

      Lisäksi sovelluskaupoissa on erikseen mahdollisuus arvioida 02 Taksi-sovellus.

      Laadun varmistaminen on meille tärkeää ja arviot ovat keskimääräisesti kaikilla kumppaneillamme erittäin hyviä!

      Terkuin, Terhi, 02 Taksi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Hei, haluan antaa palautetta 02 palvelusta.
        Sitä ei kysytty missään vaiheessa.
        Kokemus oli outo.
        Päivi Salojärvi
        0405052008
        [email protected]


    • Anonyymi

      Yritin saada tarkennuksia tuohon snapcab sovellukseen, mutta eipä sieltä kukaan viitsinyt ikinä vastata mitään. Minusta outoa, että pitäisi ladata sovellukset ja hyväksyä käyttöehdot ennen kuin edes tietää mihin lopullisesti sitoutuu.

      Tää on tätä nykyistä alustatalous elämää.... jos ei kiinnosta, niin pysy poissa.

    • Anonyymi

      Hyvin hämärässä taktissa olin 02, hinnasta tuli erimielisyyttä niin ei päästänyt ulos taksista vaikka moneen kertaan pyysin. Ei koskaan enää 02 taksia. Pelkäsin henkeni edestä.

      • Anonyymi

        Ei 02:sen taksista tule epäselvyyttä. Saat kiinteän hinnan matkallesi tilatessasi ja saat vahvistuksen kännykkään hinnasta ja voit seurata taksin tuloa sovelluksesta.

        Ainoo missä sanomista voi tulla on, että haluut käydä kaupassa ja oot siellä puoli tuntia. Kuljettajalla on oikeus lisätä odotustaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei 02:sen taksista tule epäselvyyttä. Saat kiinteän hinnan matkallesi tilatessasi ja saat vahvistuksen kännykkään hinnasta ja voit seurata taksin tuloa sovelluksesta.

        Ainoo missä sanomista voi tulla on, että haluut käydä kaupassa ja oot siellä puoli tuntia. Kuljettajalla on oikeus lisätä odotustaksa.

        Joo, nää on tuttuja tarinoita kun jurrisen mankumiseen kyllästyneenä teen sopimushinnan välille a-b niin eikös ensimmäisen mäkkärin ilmaantuessa näköpiiriin , alkaa peikolla tulla nälkä ja vaatii stoppia (20 min) ja jos muistutat että sovittu hinta oli suoraan kohteeseen, alkaa hirvee marmatus.


    • Anonyymi

      Täältä ei kannata tilata ennakkoon taksia. Tilasin 3 pv aiemmin, vastaus ok,mutta laittoivatkin pyynnön taksi yhtiölle vasta siihen aikaan kun odotin jo pihassa taksia. Eli ennakkotilauspyyntö ei lähtenyt 02:sta eteenpäin tilatessa vaan vasta silloin kun matkan piti alkaa.

      • Anonyymi

        Minä en edes saa taksia sovelluksen kautta. Aina ilmoitus: ei saatavissa. Onkohan niin, että matkan pituus vaikuttaa ???


    • Anonyymi

      Aikaa matalan luokan palvelua. 3x olen tilannut. 2x kertaa on minulta kysymättä peruuttu ja 3. Kertaa 30min myöhässä eikä kuski löydä naistenkliniikkaan pääovea

      • Anonyymi

        Siis 02 ei ole itsellä ainuttakaan autoa, eikä välitysjärjestelmää. 02 ottaa vastaan tilauksia, välittää tilauksen usealle taksikeskukselle tai mukana oleville autoille. Jos asiakas valitsee ehdotetuista jonkun, vasta sitten siihen tilaukseen aletaan etsiä autoa ja etsinnän tekee sen keskuksen koneet, jonka auton asiakas on sieltä 02 valinnut. Mitä tuntemattomampi keskus tai yritys, jonka asiakas valitsee sitä suurempi mahdollisuus peruutuksiin ja siihen, että tulee kuljettaja, joka on pihalla, kuin lintulauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 02 ei ole itsellä ainuttakaan autoa, eikä välitysjärjestelmää. 02 ottaa vastaan tilauksia, välittää tilauksen usealle taksikeskukselle tai mukana oleville autoille. Jos asiakas valitsee ehdotetuista jonkun, vasta sitten siihen tilaukseen aletaan etsiä autoa ja etsinnän tekee sen keskuksen koneet, jonka auton asiakas on sieltä 02 valinnut. Mitä tuntemattomampi keskus tai yritys, jonka asiakas valitsee sitä suurempi mahdollisuus peruutuksiin ja siihen, että tulee kuljettaja, joka on pihalla, kuin lintulauta.

        Ahaa, nyt ymmärrän paremmin miks viime vuonna oli osaltaan niin vaikeeta taksin kanssa Tampereella. Paikka ei ollut yhtä simppeli kuin joku asunto, vaan osin keskeneräinen Kaupin stadionin alue. Mä yritin saada autoo semmoseen samaan paikkaan mistä joku toinen auto jonkuin noukkikin.

        Ei siitä mitään tullut, vaan kävelin lopulta naapuri parkkikselle muutaman sadan metrin päähän, josta 3. auto nouti! Piti ehtiä viimeiseen junaan, yks jo meni ohi. Ensimmäistä autoo ei näkynyt ollenkaan, toinen teki pikauukkarit eikä katsonut kunnolla ympärilleen, olis havainnut mun huitomisen. Sovellus ei toiminut ollenkaan ja puhelimella aspan tahto oli kyllä kohdillaan,mutta ehkä vähän huonot välineet ja käytännöt uusi tms. Koko ongelman olisi voinut hoitaa lyhyellä puhelulla suoraan kuskille. Tuli myös mieleen olikohan kellään paikallistuntemusta ja kuskilla kykyä improvisoida keskeneräisellä pihalla - ihan asfalttia pitkin olis päässyt mun viereen ajaan...

        lajijasuris


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe