Hauras unelma

Anonyymi

Miten tämä on niin vaikeaa? Sanotaan, että naisissa on paljon bi-,henkisiä, kokeilunhaluisia. Mutta en tiedä missä.

Miten nainen voi löytää naisen? Miten voi tietää kenestäkään julkisesti ns heteronaisesta mitä ajattelevat? Sellaiseen haluaisin tutustua ja sopivaan myös sitoutua. Ei parisuhteeseen vaan ihmissuhteeseen.

Omat tunteet ja ajatukset ovat aika selvät. Haluaisin löytää ystävättären, joka olisi riittävästi miehiin päin itsekin, ettei koskaan tulisi vaatimusta olla yhdessä lesboparina.

Minä rakastan miehiä ja miestäni enkä voisi identifioitua lesboksi koskaan. En haluaisin jakaa ystävätärtäni hänen kanssaan.

Mutta en tiedä mitä tehdä, että tällainen viihteellä käymätön, töihin päiväkotiin ja kotiin -tyypin arkinen naisista täysin kokematon ja arka nainen voisi tulla "löydetyksi" ja voisi löytää rauhassa toisen mieluiten vastaavan kanssa itsensä Naisena.

Välillä ihan sattuu sydämeen kun ajattelen, että tämä unelma ei ikinä toteudu. Olen jo yli 40-vuotias, en tästä nuorene - eikä elämässä saa toista mahdollisuutta.

Kaipaisin kuulla tositarinoita siitä, kuinka tällaiset hauraat unelmat ovat muuttuneet todeksi.

28

1751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi mitä leikkiä.

    • Anonyymi

      Voi olla aika vaikea löytää sellaista naista, joka haluaisi monta suhdetta, kun enemmistö bi-naisista haluaa vaan yhden parisuhteen.

      • Anonyymi

        Tuli mieleen vielä, että ap voisi yrittää löytää sellaisen avoimista suhteista ja polyamoriasta kiinnostuneen naisen, tuskin muista piireistä löytyy sivusuhteita.


    • Anonyymi

      Naurattaa nää "pikku ystävätär" -puheet. Kannattaisiko puhua asioista ihan niiden oikeilla nimillä. Haluat siis rakastajattaren.

      • Anonyymi

        On varmasti ihan kiva nipottaa ja naureskella, mutta ei ihan joka paikassa ja kohdassa.

        Samaa mieltä avoimista suhteista ja polysta, sieltä löytynee kaipaamaasi seuraa.
        Onhan täällä toisinaan näkynyt kokeiluhaluisia etsijöitä. Kannattaa varmaan lukea vanhoja keskusteluja aiheesta.


    • Anonyymi

      Aika vaikeaa varmaan löytää. Ainakaan minä en halua mitään salasuhdetta. Haluan yhden rehellisen avoimen parisuhteen joko mieheen tai naiseen riippuen siitä kumpaan tällä kertaa ihastun. Eikä siihen vaikuta se, että oon ollut naimisissa miehen kanssa aikanaan.

    • Anonyymi

      "Minä rakastan miehiä ja miestäni enkä voisi identifioitua lesboksi koskaan. En haluaisin jakaa ystävätärtäni hänen kanssaan. "

      Tietääkö miehesi kokeilunhalustasi?

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksistanne. Koska mieheni tietää, hyväkayy ja jopa kannustaa, en ole osannut ajatella olevani näin kamala ihminen kuin mikä palsutteenne on. En tietenkään olettaisikaan ystävättären rakastuvan ja toivovan suhdetta.

        Mutta juuri se vaikeus on, että mistä sitten voosi löytää toisen, ssmanlaisin toivein kuin minä. Ei tietenkään yöelämästä jossa en muutoinkaan käy - eikä Setan jutuista.

        Ihmiset hakevat näissä elämånkumppania. Ymmärrän sen asian sopimattomuuden itsekin. Muutenhan olisin jo yrittänyt jotain nainen etsii naista -tyyppistä ilmoitusta netissä tms. Mutta en halua lesboilta vastauksia.

        Ja kun rakas mies jo rinnallani on, niin ilmeisesti edes haaveilla en/emme saa siitä että eläisin edes kerran seksualisuuttani todeksi ennen kuolemaa. Hyvä tietää. Miehelleni siis asia olisi mieluinen, vaikka en haluaisi hänelle mitään osuutta tähän ihmissuhteeseen.

        Huoli pois, en pidä teistä lesboista. Mieluummin nielen tämän kaipuun ja ahdistuksen edelleen, sitä olen jo yli 20 vuotta menestyksekkäästi tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne. Koska mieheni tietää, hyväkayy ja jopa kannustaa, en ole osannut ajatella olevani näin kamala ihminen kuin mikä palsutteenne on. En tietenkään olettaisikaan ystävättären rakastuvan ja toivovan suhdetta.

        Mutta juuri se vaikeus on, että mistä sitten voosi löytää toisen, ssmanlaisin toivein kuin minä. Ei tietenkään yöelämästä jossa en muutoinkaan käy - eikä Setan jutuista.

        Ihmiset hakevat näissä elämånkumppania. Ymmärrän sen asian sopimattomuuden itsekin. Muutenhan olisin jo yrittänyt jotain nainen etsii naista -tyyppistä ilmoitusta netissä tms. Mutta en halua lesboilta vastauksia.

        Ja kun rakas mies jo rinnallani on, niin ilmeisesti edes haaveilla en/emme saa siitä että eläisin edes kerran seksualisuuttani todeksi ennen kuolemaa. Hyvä tietää. Miehelleni siis asia olisi mieluinen, vaikka en haluaisi hänelle mitään osuutta tähän ihmissuhteeseen.

        Huoli pois, en pidä teistä lesboista. Mieluummin nielen tämän kaipuun ja ahdistuksen edelleen, sitä olen jo yli 20 vuotta menestyksekkäästi tehnyt.

        Sinulle kerrottiin kahden ihmisen toimesta, että löydät hakemaasi seuraa naisista, joita kiinnostaa avoimet suhteet ja polyamoria. Sinun täytyy joko laittaa jonnekin ilmoitus, jossa sanot selvällä suomen kielellä, että olet parisuhteessa, ja haet pelkkää seksiseuraa, tai sitten livenä sitä etsiä sopivista paikoista ja tilaisuuksista. Kyllä näitä naisia on jonkin verran, minullekin on tuollaista suoraan ehdotettu monta kertaa, ihan tuntemattomat naiset, vaikka en ole kiinnostunut koko asiasta. Sinun ei kannata lähestyä naisia missään tavallisissa piireissä, useimmat naiset kokevat ajatuksesi loukkaavana, ja sinun on hyväksyttävä se tosiasia, että vastaus voi silloin olla mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne. Koska mieheni tietää, hyväkayy ja jopa kannustaa, en ole osannut ajatella olevani näin kamala ihminen kuin mikä palsutteenne on. En tietenkään olettaisikaan ystävättären rakastuvan ja toivovan suhdetta.

        Mutta juuri se vaikeus on, että mistä sitten voosi löytää toisen, ssmanlaisin toivein kuin minä. Ei tietenkään yöelämästä jossa en muutoinkaan käy - eikä Setan jutuista.

        Ihmiset hakevat näissä elämånkumppania. Ymmärrän sen asian sopimattomuuden itsekin. Muutenhan olisin jo yrittänyt jotain nainen etsii naista -tyyppistä ilmoitusta netissä tms. Mutta en halua lesboilta vastauksia.

        Ja kun rakas mies jo rinnallani on, niin ilmeisesti edes haaveilla en/emme saa siitä että eläisin edes kerran seksualisuuttani todeksi ennen kuolemaa. Hyvä tietää. Miehelleni siis asia olisi mieluinen, vaikka en haluaisi hänelle mitään osuutta tähän ihmissuhteeseen.

        Huoli pois, en pidä teistä lesboista. Mieluummin nielen tämän kaipuun ja ahdistuksen edelleen, sitä olen jo yli 20 vuotta menestyksekkäästi tehnyt.

        Onhan näitä kokeilun paikkoja, tsekkaa vaikka Flikkametsä-tapahtuma tai polyamoria-yhdistys kun seuraava tapahtuma tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne. Koska mieheni tietää, hyväkayy ja jopa kannustaa, en ole osannut ajatella olevani näin kamala ihminen kuin mikä palsutteenne on. En tietenkään olettaisikaan ystävättären rakastuvan ja toivovan suhdetta.

        Mutta juuri se vaikeus on, että mistä sitten voosi löytää toisen, ssmanlaisin toivein kuin minä. Ei tietenkään yöelämästä jossa en muutoinkaan käy - eikä Setan jutuista.

        Ihmiset hakevat näissä elämånkumppania. Ymmärrän sen asian sopimattomuuden itsekin. Muutenhan olisin jo yrittänyt jotain nainen etsii naista -tyyppistä ilmoitusta netissä tms. Mutta en halua lesboilta vastauksia.

        Ja kun rakas mies jo rinnallani on, niin ilmeisesti edes haaveilla en/emme saa siitä että eläisin edes kerran seksualisuuttani todeksi ennen kuolemaa. Hyvä tietää. Miehelleni siis asia olisi mieluinen, vaikka en haluaisi hänelle mitään osuutta tähän ihmissuhteeseen.

        Huoli pois, en pidä teistä lesboista. Mieluummin nielen tämän kaipuun ja ahdistuksen edelleen, sitä olen jo yli 20 vuotta menestyksekkäästi tehnyt.

        Täältä saatu palaute kannattaa jättää omaan arvoonsa.
        Asetelmassa ei ole mitään vikaa tai väärää kun se on okei kaikille osapuolille. En osaa neuvoa mistä löytäisit sen mitä haet, mutta varmasti on niitä jotka hakevat samaa kuin sinä. Ehkä toiset samassa tilanteessa olevat. Rohkeasti vain ilmoitusta ilmaan oikeilla sanotuksilla niin ei tule väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä saatu palaute kannattaa jättää omaan arvoonsa.
        Asetelmassa ei ole mitään vikaa tai väärää kun se on okei kaikille osapuolille. En osaa neuvoa mistä löytäisit sen mitä haet, mutta varmasti on niitä jotka hakevat samaa kuin sinä. Ehkä toiset samassa tilanteessa olevat. Rohkeasti vain ilmoitusta ilmaan oikeilla sanotuksilla niin ei tule väärinkäsityksiä.

        Samaa mieltä. Jostain syystä suurin osa myös lesbopalstalla kommentoivista ihmisistä on aika kapeakatseista ja vähän agressiivistakin porukkaa mutta tämä ei tarkoita että kaikki lesbot ja bi- naisesta ajattelisisvat samoin. Polyihmisistä voisit todellakin löytää itsellesi seuraa ja uskoisin että myös avoimemmissa suhteissa eläviä bi-naisiakin voisi ton tyyppinen järjestely kiinnostaa. Oletko kokeillut esim Tinderiä tai Heriä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jostain syystä suurin osa myös lesbopalstalla kommentoivista ihmisistä on aika kapeakatseista ja vähän agressiivistakin porukkaa mutta tämä ei tarkoita että kaikki lesbot ja bi- naisesta ajattelisisvat samoin. Polyihmisistä voisit todellakin löytää itsellesi seuraa ja uskoisin että myös avoimemmissa suhteissa eläviä bi-naisiakin voisi ton tyyppinen järjestely kiinnostaa. Oletko kokeillut esim Tinderiä tai Heriä?

        Aika kapeakatseisilta ja hyökkääviltä te vaikutatte itsekin. Hyväksykää se etteivät kaikki hae kevyttä seuraa ja ottakaa täällä annetut asialliset neuvot onkeenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika kapeakatseisilta ja hyökkääviltä te vaikutatte itsekin. Hyväksykää se etteivät kaikki hae kevyttä seuraa ja ottakaa täällä annetut asialliset neuvot onkeenne.

        Samaa minäkin ihmettelen, miksi seksikumppanin etsijät on usein niin hyökkääviä, ja jotenkin jäykkiksiä, ja yrittävät väen vängällä saada muutkin samalle kannalle, ilmenee tällä palstalla, ja joskus livenäkin. Minä en ikinä menisi seksikumppanin etsijälle ehdottamaan parisuhdetta, niin miksi he sitten ehdottavat seksiä parisuhteen etsijöille, kyllä pitäisi kyetä hyväksymään, etteivät kaikki ajattele kuin itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne. Koska mieheni tietää, hyväkayy ja jopa kannustaa, en ole osannut ajatella olevani näin kamala ihminen kuin mikä palsutteenne on. En tietenkään olettaisikaan ystävättären rakastuvan ja toivovan suhdetta.

        Mutta juuri se vaikeus on, että mistä sitten voosi löytää toisen, ssmanlaisin toivein kuin minä. Ei tietenkään yöelämästä jossa en muutoinkaan käy - eikä Setan jutuista.

        Ihmiset hakevat näissä elämånkumppania. Ymmärrän sen asian sopimattomuuden itsekin. Muutenhan olisin jo yrittänyt jotain nainen etsii naista -tyyppistä ilmoitusta netissä tms. Mutta en halua lesboilta vastauksia.

        Ja kun rakas mies jo rinnallani on, niin ilmeisesti edes haaveilla en/emme saa siitä että eläisin edes kerran seksualisuuttani todeksi ennen kuolemaa. Hyvä tietää. Miehelleni siis asia olisi mieluinen, vaikka en haluaisi hänelle mitään osuutta tähän ihmissuhteeseen.

        Huoli pois, en pidä teistä lesboista. Mieluummin nielen tämän kaipuun ja ahdistuksen edelleen, sitä olen jo yli 20 vuotta menestyksekkäästi tehnyt.

        Kirjoitan sulle jos saan sähköpostisi, ajattelen samoin. (kirjoitin jo kerran saman viestin mutta se poistettiin. Poistakaa myös ketjun viimeinen, jossa ihmetellään miksei tule vastausta, tasapuolisuuden vuoksi.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitan sulle jos saan sähköpostisi, ajattelen samoin. (kirjoitin jo kerran saman viestin mutta se poistettiin. Poistakaa myös ketjun viimeinen, jossa ihmetellään miksei tule vastausta, tasapuolisuuden vuoksi.)

        Sähköpostit poistetaan, koska ei ole seuranhakupaikka. Tehkää tänne profiili, jotka haette seuraa niin saatte yhteyden toisiinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähköpostit poistetaan, koska ei ole seuranhakupaikka. Tehkää tänne profiili, jotka haette seuraa niin saatte yhteyden toisiinne.

        Näin on, profiili = haluan seuraa. Anonyymina kirjoittavat ei hae täältä seuraa.


    • Anonyymi

      Onhan noita tuollaisen ehdottelijoita ollut. Ootko liian heteron oloinen ettei kukaan ehdottele?

    • Anonyymi

      Olen pahoillani ettei minulla ole kirjoittaa sinulle iloista tositarinaa aiheesta, josta sitä kaipaat.

      Itse sen sijaan sain eräänlaisen naiskokemuksen ihan treffisivuston kautta. Jos kemiat ois tän naisen kanssa natsannut paremmin, niin ehkä hänestä olis voinut tulla mulle se ystävätär/rakastajatar jota kaipaan.

      Toivotan aloittajalle onnea etsintääsi. Toivottavasti löydät sen mitä kaipaat.

      • Anonyymi

        Sextape suomi-ohjelmassa oli pariskunta, jossa naisella oli naiseuralainen. Hyvin näytti aviomies sopeutuneen vaimonsa ystävättären käynteihin heidän kotonaan.


    • Anonyymi

      Mistä päin Suomea olet? Minulla samankaltaisia ajatuksia, ehkä toiveitakin. Olen sinua kyllä nuorempi, mutta jos vaikka kiinnostaisi vaihtaa aiheesta ajatuksia jonkun muun kanavan kuin tämän palstan kautta?

      • Anonyymi

        Jännä ettei näihin reagoida, vaikka ollaan seuraa vailla. Saamattomuusko estää.


    • Anonyymi

      Hei, minulla samanlaisia ajatuksia kuin sinulla olen nainen 40 v......

    • Anonyymi

      Voi luoja!
      Täydellinen esimerkki miksi en voi sietää bi-naisia.

      Naista käytetään vaan seksiin, mutta miehen kainaloon käperrytään ja vietetään rauhassa ja turvassa hetero-elämää.
      Hyi helv......

      • Anonyymi

        Kyllä. Uhriutumista ja säälin kerjäämistä-->pohjimmiltaan kyse on ahneudesta ja tuuliviirimäisyydestä. Naisia rakastavat naiset eivät ole olemassa binaikkosten oikkuja varten. 😏


      • Anonyymi

        Aloitus toi pienen oksun suuhun. Hauras unelmaa hekoheko. Aloittaja ei vain halua myöntää olevansa aivan kuten suurin osa kesivertobisseistä. Mieskeskeisiä, pelkurimaisia ja ahneita.


    • Anonyymi

      Minä olen myöhään herännyt lesbo, mieheni kanssa kaveriavioliitossa lasten vuoksi. Kun lapset ovat tarpeeksi isot, eroamme. Olisi ihanaa löytää nainen jonka kanssa jakaa loppuelämä..

    • Anonyymi

      Täällä kyllä olisi, mutta minusta suhteet ei ole mitään peliä vaan ne kerrat kun jotain on ollut, niihin on kyllä liittynyt ihan oikeaa tutustumista ja molemminpuolisia tunteita. En voisi edes kuvitella että etsisin naista pelkän seksin takia, ne ihmiset on sitten erikseen. Valitettavan harvoin tällaisia suhteita on syntynyt ja ne on yleensä vaatineet aika pitkän tutustumisen. Voi olla ettei sellaista tulekaan, mutta en tyydy mihinkään vähempään. Siviilisäädyllä ei sinänsä ole merkitystä ja suhteessa miehen kanssa nämäkin naiset on olleet, kuten minäkin, joten asialla ei sillä tavalla ole ollut merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe