Se kalikka kalahtaa omaan nilkkaan vielä jossain kohti kun tarpeeksi muita kiusaa ja muiden asioita levittelee ympäri kaupunkeja.
En haluaisi nostaa syytteitä mutta harkitsen kunnianloukkaussyytettä sekä syytettä yksityisyydenloukkauksesta. Jälkimmäinen ainakin. Jos ihmisen arkaluontoisia tietoja levitellään kelle tahansa spekuloiden TIETÄMÄTTÄ ihmisen/ihmisten elämästä mitään, on se rikollista ja valheellisen tiedon levittämistä. Kyse ei ole nettikiusaamisesta, vaan kyse on kiusaamisesta oikeassa elämässä.
Jännä että miehetkin osaa olla näin *y*päjääriä. Miten se kierous onkaan rumaa katsottavaa ja itsensä pelastetaan kyllä tekaistulla näytöllä ja valehdellaan muille asioita. Totuus on että ne asiat eivät menneet alkuunkaan niin.
T. "Hirveä ämmä"
Tuntematta toista on niin helppo haukkua. Totuus pistää lopulta luun kurkkuun 🖐️
Kannattaa varoa kelle juoruaa ja mitä tai kenestä
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ja minä en luovuta!
- Anonyymi
Luovutan vasta kun oikeus toteutuu vaikka joutuisin itsekin maksamaan. Voi nyyh. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Olen ollut yhteydessä jo minilexin kautta näissä asioissa ja kysynyt neuvoja. Olen saanut ammattilaista neuvoa koska en ole koskaan tämän vielä aika lyhyen elämäni aikana joutunut kokemaan vastaavaa NÖYRYYTYSTÄ HEIKOMMAN ASEMASSA.
Joskus on hyväksyttävä asiat ja nöyrryttävä tietenkin. Tässä tapauksessa en nöyrry, koska tämä vaikuttaa ihmisten (2) liikkumavapauteen ja fyysiseen sekä henkiseen turvallisuuteen. Meillä on elämä edessä ja ei ole mukavaa jos se yritetään tuhota. Siis ihan käsittämätöntä toimintaa.
Kuinka ihmisiä edes kohdellaan tällaisena kriisiaikana. Se pistää miettimään onko ihmisarvoa olemassa. Vaikka taistelet sen puolesta, se voi olla turhaa.
Onhan tämä maailma aika korruptoitunut paikka.
Miltä itsestäsi tuntuisi, kun pitää kuitenkin käydä kaupassa, töissä ja haluaisi harrastaa ja joudut miettimään uskallatko ihmisten ilmoille? Ihan kuulkaa tavallisten ihmisten tavallisia asioita tehdä?? Miettikääpä miltä tuntuisi jos se kielletään??? Nyt en puhu koronan aiheuttamasta karanteenista vaan ihmisten aiheuttamasta kiusaamisesta. Melkein vielä sairaampaa.
🤮 - Anonyymi
Ja se meni juuri näin!! Niin sanoi etevä ja fiksu lakimieskin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksityiselämää_loukkaava_tiedon_levittäminen- Anonyymi
Pahoittelut linkki ei toimi tämän palstan takia. Googlettakaa itse.
- Anonyymi
Ite valitset mikä on oikeaa kiusaamista? Ja vähättelet sitä mistä Sulla on itsellä huono omatunto, omista tekemisistä.
sen tajuaa jokainen. Itsesi ja ukkos takia lopeta
Ja keskity hyviin ajatuksiin ja rakkauden tekoihin❤️Make love not war.- Anonyymi
Hmmmm. Mistä tekemisistä mulla ois huono omatunto? Ei mitään syytä. Muilla ihmisillä pitäs olla syytä katsoa peiliin.
Oletko muka täydellinen?
Ei kukaan halua tällaista mitä mulle on käynyt 👌 Voin luvata että sun asenne ois myös eri ja näkökulma myös jos olisit mun kengissä edes päivän...
Ymmärrän sun pointin kyllä ja ajatuksena hyvä 😊
Yleisesti toteutan myös sitä. Nyt vaan ei riitä ymmärrys.
- Anonyymi
Hei ”hirveä ämmä”. Mä niin toivon sulle ja sille jäärälle hyvää syksyn jatkoa ja sopuisaa oloa.
Kohta se ruskakin meitä ilostuttaa ja aurinko antaa vielä kivasti lämpöä.- Anonyymi
No me emme tule olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan ENÄÄ, luojan kiitos ei tarvitse.. Enkä varmasti tunne sinua mutta hyvät syksyt ❤️👌
- Anonyymi
Hyvä trolli. Jatka samaan malliin. Tyhmät uskoo ja fiksut porskuttaa loukkaantumatta 👌
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764