Kannattaa varoa kelle juoruaa ja mitä tai kenestä

Anonyymi

Se kalikka kalahtaa omaan nilkkaan vielä jossain kohti kun tarpeeksi muita kiusaa ja muiden asioita levittelee ympäri kaupunkeja.
En haluaisi nostaa syytteitä mutta harkitsen kunnianloukkaussyytettä sekä syytettä yksityisyydenloukkauksesta. Jälkimmäinen ainakin. Jos ihmisen arkaluontoisia tietoja levitellään kelle tahansa spekuloiden TIETÄMÄTTÄ ihmisen/ihmisten elämästä mitään, on se rikollista ja valheellisen tiedon levittämistä. Kyse ei ole nettikiusaamisesta, vaan kyse on kiusaamisesta oikeassa elämässä.

Jännä että miehetkin osaa olla näin *y*päjääriä. Miten se kierous onkaan rumaa katsottavaa ja itsensä pelastetaan kyllä tekaistulla näytöllä ja valehdellaan muille asioita. Totuus on että ne asiat eivät menneet alkuunkaan niin.

T. "Hirveä ämmä"

Tuntematta toista on niin helppo haukkua. Totuus pistää lopulta luun kurkkuun 🖐️

10

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja minä en luovuta!

    • Anonyymi

      Luovutan vasta kun oikeus toteutuu vaikka joutuisin itsekin maksamaan. Voi nyyh. Ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Olen ollut yhteydessä jo minilexin kautta näissä asioissa ja kysynyt neuvoja. Olen saanut ammattilaista neuvoa koska en ole koskaan tämän vielä aika lyhyen elämäni aikana joutunut kokemaan vastaavaa NÖYRYYTYSTÄ HEIKOMMAN ASEMASSA.
      Joskus on hyväksyttävä asiat ja nöyrryttävä tietenkin. Tässä tapauksessa en nöyrry, koska tämä vaikuttaa ihmisten (2) liikkumavapauteen ja fyysiseen sekä henkiseen turvallisuuteen. Meillä on elämä edessä ja ei ole mukavaa jos se yritetään tuhota. Siis ihan käsittämätöntä toimintaa.

      Kuinka ihmisiä edes kohdellaan tällaisena kriisiaikana. Se pistää miettimään onko ihmisarvoa olemassa. Vaikka taistelet sen puolesta, se voi olla turhaa.
      Onhan tämä maailma aika korruptoitunut paikka.


      Miltä itsestäsi tuntuisi, kun pitää kuitenkin käydä kaupassa, töissä ja haluaisi harrastaa ja joudut miettimään uskallatko ihmisten ilmoille? Ihan kuulkaa tavallisten ihmisten tavallisia asioita tehdä?? Miettikääpä miltä tuntuisi jos se kielletään??? Nyt en puhu koronan aiheuttamasta karanteenista vaan ihmisten aiheuttamasta kiusaamisesta. Melkein vielä sairaampaa.

      🤮

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pahoittelut linkki ei toimi tämän palstan takia. Googlettakaa itse.


    • Anonyymi

      Ite valitset mikä on oikeaa kiusaamista? Ja vähättelet sitä mistä Sulla on itsellä huono omatunto, omista tekemisistä.
      sen tajuaa jokainen. Itsesi ja ukkos takia lopeta
      Ja keskity hyviin ajatuksiin ja rakkauden tekoihin❤️Make love not war.

      • Anonyymi

        Hmmmm. Mistä tekemisistä mulla ois huono omatunto? Ei mitään syytä. Muilla ihmisillä pitäs olla syytä katsoa peiliin.

        Oletko muka täydellinen?

        Ei kukaan halua tällaista mitä mulle on käynyt 👌 Voin luvata että sun asenne ois myös eri ja näkökulma myös jos olisit mun kengissä edes päivän...

        Ymmärrän sun pointin kyllä ja ajatuksena hyvä 😊
        Yleisesti toteutan myös sitä. Nyt vaan ei riitä ymmärrys.


    • Anonyymi

      Hei ”hirveä ämmä”. Mä niin toivon sulle ja sille jäärälle hyvää syksyn jatkoa ja sopuisaa oloa.
      Kohta se ruskakin meitä ilostuttaa ja aurinko antaa vielä kivasti lämpöä.

      • Anonyymi

        No me emme tule olemaan missään tekemisissä hänen kanssaan ENÄÄ, luojan kiitos ei tarvitse.. Enkä varmasti tunne sinua mutta hyvät syksyt ❤️👌


    • Anonyymi

      Hyvä trolli. Jatka samaan malliin. Tyhmät uskoo ja fiksut porskuttaa loukkaantumatta 👌

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe