***Varokaa nimimerkkiä***

K.Akkaya

Näköjään jollakin on tylsä olo kun on
allekirjoittanut minun nimimerkilläni, joka on
oikea nimeni/sukunimeni.

Pystyvätkö ne (asemastaan riippumatta)
huijarit käyttämään nimeäni muuallakin!?

Missä on p. sheriffi!?

12

2293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa kuka tahansa saa käyttää sinun nimimerkkiäsi jos haluaa. Kannattaa rekisteröidä nimimerkkisi, jolloin kukaan muu ei voi enää nimimerkkiäsi käyttää.

      • ne O (K.Akkaya)

        vaan luen* Herra p.sheriffi!


    • K.Akkaya

      Minä pysty varasta sinun koko hekilöllisyys ja työpaika. Minä voi viedä sinun nainen ja lapset ja auto ja kaikki. Minä jättä sinule vain lasku ja vaateet. Mene sinä pois feikkikamili!

      • K.Akkaya)

    • K.Akkaya

      Mäkin oon klooni :) *Kebabbii naamaa*

      • ne O (K.Akkaya)

        niin iso m....a*!?Joka paikassa kloonia*


    • tiiti-nen

      kannattaa ihan oikeasti rekisteröidä nimimerkki itselle, jolloin kukaan ei käytä sitä enää.

      • K.Akkaya

        rekisteröidä nimimerkki!?


      • neO-K.Akkaya
        K.Akkaya kirjoitti:

        rekisteröidä nimimerkki!?

        ilmainen,kaikki on braaa*


      • ..............................
        neO-K.Akkaya kirjoitti:

        ilmainen,kaikki on braaa*

        Ilmainenhan se on.


      • fxjsjsjyysj

    • si7ysyujdtjyts

      Pitsaa 2,5 e kpl?
      Kirjoittanut: copier 19.3.2005 klo 15.25

         Pitsaa 2,5 e kpl?
      Kirjoittanut: copier 19.3.2005 klo 15.22 Pori palsta

      Miten se voi kannattaa vuokrien ja raaka-ainekulujen yms. jälkeen? Vai onko päätarkoituksesi ainoastaan islamin "pakko tuonti"!

      Ja sitten tuo käännyttäminen islam palstalla on rassaavaa. Taitaa siellä koraani aiheista olla pitserian seinilläkin. Minkä takia tänne poriin täytyy tulla vaahtoamaan?

      bilo nimeä käytetty eniten:
      http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&start=0&q= bilo Kamil Akkaya



      Porin työvoimatoimiston haku loppu vuodesta 2003!!!
      Papit Islamilaisseurakunnan pappi (Elmas 1500, Avoin yhtiö, PORI) Asianajajat Asianajaja (Muktar 1400, PORI) Lainopilliset asiantuntijat Lakimies (Muktar 1400, PORI) Lehden toimittajat Toimittaja (Elmas 1500, Avoin yhtiö, PORI) Vastaava hoitaja (turvallisuusala) (Göz 1200, avoin yhtiö, PORI)

      Yksi ja sama henkilö työnantajana. Hän on erittäin aktiivinen suomi24:sen islam palstalla ja pyrkii KAIKIN keinoin Suomea islamilaistamaan valheellisin keinoin. (”Koraanin perimmäinen tarkoitus on saada koko maailma islam uskoiseksi ja kaikki juutalaiset sekä kristityt ym. surmattakkoon jolleivat käänny muslimeiksi!”) Tähän perään sopisi hyvin lause...Israel ja Pori Arabeille/islamille. Voi Pori kun tietäisit mitä rauhaasi kuuluu. Olkoot töissä täällä... mutta ovat valhe uskontoaan (Väärennös Raamatusta) tänne änkeemässä. Ja tämä ei ole mitään rasismia vaan puhdasta totuutta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      184
      1392
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      80
      1070
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      876
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      855
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      767
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      705
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      116
      618
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      587
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe