***Varokaa nimimerkkiä***

K.Akkaya

Näköjään jollakin on tylsä olo kun on
allekirjoittanut minun nimimerkilläni, joka on
oikea nimeni/sukunimeni.

Pystyvätkö ne (asemastaan riippumatta)
huijarit käyttämään nimeäni muuallakin!?

Missä on p. sheriffi!?

12

2257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa kuka tahansa saa käyttää sinun nimimerkkiäsi jos haluaa. Kannattaa rekisteröidä nimimerkkisi, jolloin kukaan muu ei voi enää nimimerkkiäsi käyttää.

• ne O (K.Akkaya)

vaan luen* Herra p.sheriffi!

• K.Akkaya

Minä pysty varasta sinun koko hekilöllisyys ja työpaika. Minä voi viedä sinun nainen ja lapset ja auto ja kaikki. Minä jättä sinule vain lasku ja vaateet. Mene sinä pois feikkikamili!

• K.Akkaya)

• K.Akkaya

Mäkin oon klooni :) *Kebabbii naamaa*

• ne O (K.Akkaya)

niin iso m....a*!?Joka paikassa kloonia*

• tiiti-nen

kannattaa ihan oikeasti rekisteröidä nimimerkki itselle, jolloin kukaan ei käytä sitä enää.

• K.Akkaya

rekisteröidä nimimerkki!?

• neO-K.Akkaya
        K.Akkaya kirjoitti:

rekisteröidä nimimerkki!?

ilmainen,kaikki on braaa*

• ..............................
        neO-K.Akkaya kirjoitti:

ilmainen,kaikki on braaa*

Ilmainenhan se on.

• fxjsjsjyysj

• si7ysyujdtjyts

Pitsaa 2,5 e kpl?
      Kirjoittanut: copier 19.3.2005 klo 15.25

Pitsaa 2,5 e kpl?
      Kirjoittanut: copier 19.3.2005 klo 15.22 Pori palsta

Miten se voi kannattaa vuokrien ja raaka-ainekulujen yms. jälkeen? Vai onko päätarkoituksesi ainoastaan islamin "pakko tuonti"!

Ja sitten tuo käännyttäminen islam palstalla on rassaavaa. Taitaa siellä koraani aiheista olla pitserian seinilläkin. Minkä takia tänne poriin täytyy tulla vaahtoamaan?

bilo nimeä käytetty eniten:
      http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&start=0&q= bilo Kamil Akkaya

Porin työvoimatoimiston haku loppu vuodesta 2003!!!
      Papit Islamilaisseurakunnan pappi (Elmas 1500, Avoin yhtiö, PORI) Asianajajat Asianajaja (Muktar 1400, PORI) Lainopilliset asiantuntijat Lakimies (Muktar 1400, PORI) Lehden toimittajat Toimittaja (Elmas 1500, Avoin yhtiö, PORI) Vastaava hoitaja (turvallisuusala) (Göz 1200, avoin yhtiö, PORI)

Yksi ja sama henkilö työnantajana. Hän on erittäin aktiivinen suomi24:sen islam palstalla ja pyrkii KAIKIN keinoin Suomea islamilaistamaan valheellisin keinoin. (”Koraanin perimmäinen tarkoitus on saada koko maailma islam uskoiseksi ja kaikki juutalaiset sekä kristityt ym. surmattakkoon jolleivat käänny muslimeiksi!”) Tähän perään sopisi hyvin lause...Israel ja Pori Arabeille/islamille. Voi Pori kun tietäisit mitä rauhaasi kuuluu. Olkoot töissä täällä... mutta ovat valhe uskontoaan (Väärennös Raamatusta) tänne änkeemässä. Ja tämä ei ole mitään rasismia vaan puhdasta totuutta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3561
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2294
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2013
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1403
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1364
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1327
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1227
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1075
    Aihe