***Varokaa nimimerkkiä***

K.Akkaya

Näköjään jollakin on tylsä olo kun on
allekirjoittanut minun nimimerkilläni, joka on
oikea nimeni/sukunimeni.

Pystyvätkö ne (asemastaan riippumatta)
huijarit käyttämään nimeäni muuallakin!?

Missä on p. sheriffi!?

12

2246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Periaatteessa kuka tahansa saa käyttää sinun nimimerkkiäsi jos haluaa. Kannattaa rekisteröidä nimimerkkisi, jolloin kukaan muu ei voi enää nimimerkkiäsi käyttää.

      • ne O (K.Akkaya)

        vaan luen* Herra p.sheriffi!


    • K.Akkaya

      Minä pysty varasta sinun koko hekilöllisyys ja työpaika. Minä voi viedä sinun nainen ja lapset ja auto ja kaikki. Minä jättä sinule vain lasku ja vaateet. Mene sinä pois feikkikamili!

      • K.Akkaya)

    • K.Akkaya

      Mäkin oon klooni :) *Kebabbii naamaa*

      • ne O (K.Akkaya)

        niin iso m....a*!?Joka paikassa kloonia*


    • tiiti-nen

      kannattaa ihan oikeasti rekisteröidä nimimerkki itselle, jolloin kukaan ei käytä sitä enää.

      • K.Akkaya

        rekisteröidä nimimerkki!?


      • neO-K.Akkaya
        K.Akkaya kirjoitti:

        rekisteröidä nimimerkki!?

        ilmainen,kaikki on braaa*


      • ..............................
        neO-K.Akkaya kirjoitti:

        ilmainen,kaikki on braaa*

        Ilmainenhan se on.


      • fxjsjsjyysj

    • si7ysyujdtjyts

      Pitsaa 2,5 e kpl?
      Kirjoittanut: copier 19.3.2005 klo 15.25

         Pitsaa 2,5 e kpl?
      Kirjoittanut: copier 19.3.2005 klo 15.22 Pori palsta

      Miten se voi kannattaa vuokrien ja raaka-ainekulujen yms. jälkeen? Vai onko päätarkoituksesi ainoastaan islamin "pakko tuonti"!

      Ja sitten tuo käännyttäminen islam palstalla on rassaavaa. Taitaa siellä koraani aiheista olla pitserian seinilläkin. Minkä takia tänne poriin täytyy tulla vaahtoamaan?

      bilo nimeä käytetty eniten:
      http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&start=0&q= bilo Kamil Akkaya



      Porin työvoimatoimiston haku loppu vuodesta 2003!!!
      Papit Islamilaisseurakunnan pappi (Elmas 1500, Avoin yhtiö, PORI) Asianajajat Asianajaja (Muktar 1400, PORI) Lainopilliset asiantuntijat Lakimies (Muktar 1400, PORI) Lehden toimittajat Toimittaja (Elmas 1500, Avoin yhtiö, PORI) Vastaava hoitaja (turvallisuusala) (Göz 1200, avoin yhtiö, PORI)

      Yksi ja sama henkilö työnantajana. Hän on erittäin aktiivinen suomi24:sen islam palstalla ja pyrkii KAIKIN keinoin Suomea islamilaistamaan valheellisin keinoin. (”Koraanin perimmäinen tarkoitus on saada koko maailma islam uskoiseksi ja kaikki juutalaiset sekä kristityt ym. surmattakkoon jolleivat käänny muslimeiksi!”) Tähän perään sopisi hyvin lause...Israel ja Pori Arabeille/islamille. Voi Pori kun tietäisit mitä rauhaasi kuuluu. Olkoot töissä täällä... mutta ovat valhe uskontoaan (Väärennös Raamatusta) tänne änkeemässä. Ja tämä ei ole mitään rasismia vaan puhdasta totuutta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe