Ostin netissä kuntopyörän (100e) jossa manuaalinen vastusäätönappi, sijoitettuna pystytolppaan. Tasot oli kaikki melkein samoja, tosi kevyitä. Pyörä vaan pyörii. Minusta huijaus.
Haluaisin palauttaa sen. Mitä minä voin tehdä?
Kuntopyörä
6
110
Vastaukset
- Anonyymi
Osta uusi kitkaremmi. Hinta 150 e. Siinä riittää vastusta vuodeksi!
- Anonyymi
Tee vielä toinenkin aloitus !
- Anonyymi
Jos se pyörä vaan pyörii, et sinä oikein mitään voi tehdä.
- Anonyymi
Voit pitää sen. Nuo käytetyt romut testataan ennen ostopäätöstä tai pysytään päätöksessä.
- Anonyymi
Pulttaa pyörä laattiaan kiini ja pyyrä lisäksi naapurit pitämään pyörää pyörimästä.
Tuo pyöriminen jos ei lopu niin, myy lippuja sessioon. Voittaa kyllä Linnanmäen härvelit. Silla lailla, sano Tarvajärvi - Anonyymi
Jos haluat lukea lisää ääliömäisiä kommentteja, niin avaa uusi ketju ja kysy jotain muuta. Asiallisia kommentteja tuskin tulee siihen uutenkaan ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431780- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11945Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38928- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875