Onko kaupunginhalltuksen puheenjohtaja hyvä jätkä?

Anonyymi

Onko nöyrästi palvellut kaikkia kalajokisia, eikä vain himankalaisia? Onko kaikinpuolin reilu ja positiivinen ihminen, jota ei tartte juosta karkuun, jos sattuu tulemaan tiellä vastaan?
Onhan?

27

672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko kaupunginjohtaja nöyrästi palvellut kaikkia kalajokisia, eikä vain kavereitaan? Onko kaikinpuolin reilu ja positiivinen ihminen, jota ei tarvitse karkuun juosta, jos sattuu tulemaan tiellä vastaan?
      Onhan?
      Samaa vertailua voi tehdä lukuisista Kalajoen valtuutetuista ja virkamiehistä. Eikä tuloksissa ole kyllä hurraamista.

      • Anonyymi

        Onpa tutunnäköistä tekstiä, sinua näkyy usein täällä. Toivotaan nyt, että valtuuston myöhäinen ryhtiliike johtaa tulokseen ja kaupunginhallitus saa kenkää, eikö niin?


    • Anonyymi

      Mistähän mahtaa johtua että Kalajoen kaupungin hallituksessa ja Korpelan voimassa on hommat päin-peetä .Vai onko sama myrkynkeittäjä molemmissa.-?

      • Anonyymi

        Fiksu kaupunginhallitus ymmärtäisi erota kun luottamuspula on näin suuri. Allekirjoittajista moni edusti vaikutusvaltaista mandaattia. Hallitus vaihtoon ja äkkiå!


    • Anonyymi

      Niin kauan, kun elämme luokkayhteiskunnassa, niin mitään koko kansan hyviä jätkiä ei voi olla olemassa. Jos työläiselle kumarrat, niin työnantajapuolelle pyllistät ja päinvastoin. Jonkun hyvä jätkä on aina toiselle mulkku.

      • Anonyymi

        Kyllä niitä löytyy "hyviä jätkiä naisia" kalajoen kaupungin kirjoita, istuvat kahdella jakkaralla yhtä aikaa, esim edustavat kaupungin työnantaja puolta ja samoin työntekijä puolta, ovat haalineet kaikki mahdolliset toimet itselleen mitä on tarjottu, eivätkä näe siinä mitään ristiriitaa, leveä ahteri tukevasti kahdella jakkaralla, kun toiselle kumartaa niin toiselle pyllistää, jälki on sitten sen näköistä että ei kestä päivänvaloa, mutta hys hys ollaan hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä löytyy "hyviä jätkiä naisia" kalajoen kaupungin kirjoita, istuvat kahdella jakkaralla yhtä aikaa, esim edustavat kaupungin työnantaja puolta ja samoin työntekijä puolta, ovat haalineet kaikki mahdolliset toimet itselleen mitä on tarjottu, eivätkä näe siinä mitään ristiriitaa, leveä ahteri tukevasti kahdella jakkaralla, kun toiselle kumartaa niin toiselle pyllistää, jälki on sitten sen näköistä että ei kestä päivänvaloa, mutta hys hys ollaan hiljaa.

        Kenestä mahtaa olla kyse?


    • Anonyymi

      Jätkästä en tiedä, mutta mitään ei näytä oppivan. Tämän päivän keparissa kääntää asian niin, että tehtyyn päätökseen ei olla oltu tyytyväisiä ja siksi tehdään tällaista. Hah ja hah, sanon minä. Esim. eikö ole aika erikoista että estetään osallistumasta kaupunginhallituksen kokoukseen? Näitä asioita selvityspyyntö koski. Mutta, "eihän-minussa-mitään-vikaa. Minulla-on-piiiiiitkä-kokemus-näistä-asioista-minä-tiedän- minä- osaan-minulla-on-tietotaitoa-minä-olen-hyvä. Niin, kaikki edellä mainitut omasta-mielestä

      • Anonyymi

        Eikö se estäminen koskenu sitä työryhmää, joka meinaa laittaa sivistys- ja perusturva-asiat mullinmallin? Ymmärsinkö väärin?


    • Anonyymi

      Olen ymmärtänyt 17 valtuutetun jättämän kysymyspatteriston merkitsevän epäluottamusta hallitukselle, jonka työskentely on viimeisen vuoden ajan ollut vähintäänkin repivää.

      Huomioikaa, että tämän paperin allekirjoittajissa ei ollut niitä henkilöitä, jotka 2 vuotta sitten halusivat erottaa kaupunginjohtajan.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti!

        Kaikkien Alojen Asiantuntija haluaa taas astua kehiin, jälleen persuna, vaihteen (viihteen) vuoksi.


      • Anonyymi

        Yksi vielä, niin se on valtuuston enemmistö. Uskon, että se löytyy, ja sitten tuo kaupunginhallitus HV:een, eikä se ole Hyvä Veli.


    • Anonyymi

      Narsisti mikä narsisti. Ei muutu. Erottaminen ainut keino. Eikös niin tehty jossain naapuri kaupungissa.

      • Anonyymi

        Kalajoen tapauksessa tulee kyllä mieleen aika monta paljon pahempaa narsistia ja persoonallisuus häiriöistä kärsivää luottamus- ja virkamiestä kuin Riitta A. Sillä perusteella lähtöpasseja saisi jakaa vinon pinon. Toivottavasti nämä henkilöt ymmärtävät luopua kunnallispolitiikasta tämän valtuustokauden jälkeen. Kalajoen kuntapolitiikka on kyllä harvinaisen sairasta ja vastenmielistä. Hyi olkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalajoen tapauksessa tulee kyllä mieleen aika monta paljon pahempaa narsistia ja persoonallisuus häiriöistä kärsivää luottamus- ja virkamiestä kuin Riitta A. Sillä perusteella lähtöpasseja saisi jakaa vinon pinon. Toivottavasti nämä henkilöt ymmärtävät luopua kunnallispolitiikasta tämän valtuustokauden jälkeen. Kalajoen kuntapolitiikka on kyllä harvinaisen sairasta ja vastenmielistä. Hyi olkoon!

        Se älähtää, johon kalikka kalahtaa :)


    • Anonyymi

      Eikai lasten kannata olla tuohon aikaan liikkeellä. Yöllä. Mitä ihmettä edes teit, ja miten voit omistaa lompakon, josset osaa pitää siitä huolta, vai olitko sekoittanut pääsi joillakin aineilla taas.

      • Anonyymi

        Teksti on kuin ville 5v. Ja vielä väärään ketjuun. Kyllä meni keljuilu lujasti reisille.


    • Anonyymi

      Missä ne Tiluksen vastaukset on valtuuston kysymyksiin Haluaisin lukea ne?

      • Anonyymi

        Keski-Pohjanmaa- lehden nettiversiosta löytyy kysymykset ja vastaukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-Pohjanmaa- lehden nettiversiosta löytyy kysymykset ja vastaukset.

        Kaikemoista Liirumlaarumia En lukenut kun muutaman rivin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikemoista Liirumlaarumia En lukenut kun muutaman rivin

        Eihän se mitään liirum laarumia ollut vaan vankkaa asiaa! Juuri oikea tapa vastata esitettyihin kysymyksiin, tuodaan selkeästi laillisuusperusteet esille ja avataan ne, että tyhmempikin kalajokinen ne tajuaa, jos vaan jaksaa ( tai osaa) lukea. Vastauksista näkyy selkeästi kaupunginhallituksen puheenjohtaja Tiluksen syvällinen ymmärrys ja perehtyneisyys kunnallislainsäädäntöön ja julkisoikeuteen, sekä pitkän kokemuksen antama vahva ammattitaito soveltaa lainsäädäntöä käytäntöön. Kaikki sellaisia ominaisuuksia jotka täysin puuttuvat valtaosalta kalajokisista valtuutetuista.


    • Anonyymi

      No nynne rääkyy somessa Nikulan johdolla! Toivotaan että valtuustolta löytyy ensi viikolla tahtotilaa tarpeeksi vaihtaa kaupunginhallitus! Ellei vaihdu, en äänestä kuntavaaleisa.

      • Anonyymi

        No, äänestä kuntatummisa. Vai onko se rasismia.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe