Johanna mäenpää

Anonyymi

Onko kokemuksia kyseisestä näkiästä? Omat kokemukseni hyviä.

18

2213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millaisia kokemuksia ? Kiinnostaa tietä onko hänen ennusteet toteutuneet ?

    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaa onko pitäneet paikkaansa?

    • Anonyymi

      Minuakin kiinnostaisi millaisia kokemuksia teillä on hänestä? Soittelen joku aika sitten ja hän näki mielestäni asiani hyvin. Aluksi hämmensi kun hän pyysi kysymään tarkemmin asiasta (tuli tunne, että kalasteleeko) No sanoi kysymyksen ja alkoi kuvaamaan tilannetta hyvin. Tämän jälkeen katsoi kysymystä laajemmin asiaa ja hyvin kuvasi sen millainen suhtautuminen minulla ja tavallaan minun periaatteita. Hän ei kertonut asiassa lopputulosta, sen vaan miten minun kannattaisi asiassa edetä ja miksi. Eli jäi oikein mukava tunne hänestä. Rauhallinen tapa kertoa asiat.
      Kiinnostaa, jos teillä muilla on kokemusta hänestä pidemmältä ajalta.

      • Anonyymi

        Moni soittaja kysyy...mitä näät?...Silloin kysymys on hyvin laaja. Näkyykö että on maha kipeenä ja flunssa tulossa. Kun ennustaja kysyy,että päästään nopeammin asiaan kun kertoo että mihin pitää katsoa? parisuhde,työ,raha-asiat jne silloin asiakkaalla ei mene niin paljon rahaa tulkintaan ja ennustajallakin on mukava kun keskittyy niihin jotka asiakasta vaivaa eikä siitä että sataako vai paistaako huomenna


    • Anonyymi

      Onks tää nyt siis joku vitsi?
      Ikinä kuullu ton nimisestä.

      Nää taas joku näitä "tähdellentoja" vai? Niikko mein töisä yks nainen sano, on siis toimistovirkailija, ikänsä ollu, että hän taitaa alkaa ennustajaks sais vähä mielenkiintosemman työn.

      Tuntuu oleva joku muoti-ilmiö nykyää. Laitetaa iteksiii tänne alotus hei mitä miältä ootte siittä ja siitä, No mitä miältä siittä ny voi olla. vähän sama kun trukkikuski keksis alkaa kampaajaks. Tai rekkakuski leipuriks.

      • Anonyymi

        Huomaat varmaan, että tästä kyseisestä näkijästä tämä ketju on aloitettu jo vuonna 2021. Tämä näkijä on tehnyt näkijän töitä jo useamman vuoden. Toimii tällä hetkellä Rajatiedon näkijänä. Eli ei aivan eilinen tähdenlento.
        Aika kuluu ja entisiä näkijöitä poistuu, uusia tulee. Kaikilla meillä on vapaus käyttää näiden uudempien palveluita ja kysyä kokemuksia.
        Olet oikeassa siinä, että monet sihteerit, lähihoitajat, kampaajat ym. alkavat näkijöiksi (oma työ kun raskasta) heissäkin on oikeasti näkeviä henkilöitä.
        Tällä palstalla saa puhua kokemuksista ja kysellä niitä.


      • Anonyymi

        Em määkää eikä taida kovin moni muu kun ei ole ikuna tullu vastaan ja aika monilla olen käyny.

        Näkyy joku muutaman vuadenn takanen vanha ketju kaivettu ylös, selvästi alottaja itteensä kehunu. Pakk kai jonkun nii. Ei ole tainnu saada oikeen tuulta purjeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaat varmaan, että tästä kyseisestä näkijästä tämä ketju on aloitettu jo vuonna 2021. Tämä näkijä on tehnyt näkijän töitä jo useamman vuoden. Toimii tällä hetkellä Rajatiedon näkijänä. Eli ei aivan eilinen tähdenlento.
        Aika kuluu ja entisiä näkijöitä poistuu, uusia tulee. Kaikilla meillä on vapaus käyttää näiden uudempien palveluita ja kysyä kokemuksia.
        Olet oikeassa siinä, että monet sihteerit, lähihoitajat, kampaajat ym. alkavat näkijöiksi (oma työ kun raskasta) heissäkin on oikeasti näkeviä henkilöitä.
        Tällä palstalla saa puhua kokemuksista ja kysellä niitä.

        Juupahan juu, hyvähän se on että on perus aistit niinko näkö, kuulo, maku ja mitä noita nyt on. niistä voi ihan niisä kampaajan ja hoitajan töisäki olla apua.. Se on sitten eri asia mitä sillä ennustamisen kanssa on tekemistä.
        Mää vähäsen ko lulen, että ne jotka niitä oikeesti ovatten, niitä oikeita ennustajia jja näkijöitä, niin ei ne vasta kesken työuupumuksen ala niihin hommii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Em määkää eikä taida kovin moni muu kun ei ole ikuna tullu vastaan ja aika monilla olen käyny.

        Näkyy joku muutaman vuadenn takanen vanha ketju kaivettu ylös, selvästi alottaja itteensä kehunu. Pakk kai jonkun nii. Ei ole tainnu saada oikeen tuulta purjeisiin.

        Niin, selvästi itse aloittanut ja tuntuu itse vain vastailevan itselleen ja tenttaa, onko pitäneet paikkaansa. Ei vakuuta.


    • Anonyymi

      Yksi ja sama ihminen täällä kirjoittelee, samanlaisia kirjoitusvirheitä kaikissa viesteissä, vai liekö yritystä jollakin murteella kirjoittaa.

      En ole minäkään ko. näkijään aiemmin törmännyt. Nyt kuitenkin Rajatiedossa, jonka palveluita useat käyttävät - jolloin tunnetumpi kuin yksin toimijana.

      • Anonyymi

        Minä en ota ollenkaan todesta tuollaisia palvelulinjoilla toimivia. Jos olisivat oikeita, tarkoitan sellaisia joilla aito näkijänlahja, eivät tarvitsisi mitään ennustus tms firmoja taakseen.


    • Anonyymi

      Olisi kiva kuulla asiallisia kokemuksia tästä näkijästä:-)

    • Anonyymi

      Minä kysyin häneltä talous, eli raha-asioita, yrityksestä. Hyvin kuvasi miltä tilanne näytti, kertoi ensin mitä tapahtuu ja sitten miten asia siitä etenee. Antoi valoa asiaan ja nyt on pahin jo ohi. Ystävällinen henkilö.

      • Anonyymi

        hahaha-omkehu haisee -hahaha!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahaha-omkehu haisee -hahaha!

        Sinusta haisee järjetön tyhmyys ja vähä-älyisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinusta haisee järjetön tyhmyys ja vähä-älyisyys.

        J:n ei pitäisi nyt noin suuttua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J:n ei pitäisi nyt noin suuttua..

        Etkö parempaan pysty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö parempaan pysty?

        viäläks toi tääl?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      238
      2070
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1797
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      107
      1216
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1140
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1105
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1025
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      960
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe