7 miljoonaa

Anonyymi

Kappas, Kaipolan UPM:n johtaja pesonen nautiskele sellaita lievää 7 miljoonan euron vuosipalkkaa. Ja sitten narisee, että kyllä suomessa duunari on kallis. Ja persut komppaa.

Ilmeisesti suhteellisuudentaju on persuilla hiukan hukassa...

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei me mitään kompata. Se on vaan totuus, miksi tehdas ei kannata. Persut haluaa vaan elää totuudessa.

      • Anonyymi

        Eli kun tehtaan johtaja saa 7 miljonna euroa/vuosi se ei vaikuta mihinkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun tehtaan johtaja saa 7 miljonna euroa/vuosi se ei vaikuta mihinkään?

        Mitä tekemistä tuolla johtajan 7 miljoonan palkalla on Persujen kanssa? Persut tarkastelevat asiaa objektiivisesti. Sun mielipidettä ajaa vaan ahneus ja kateus tuota johtajan palkkaa kohtaan.


      • Anonyymi

        "Se on vaan totuus, miksi tehdas ei kannata."

        Pesonenko sen totuuden on sanonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se on vaan totuus, miksi tehdas ei kannata."

        Pesonenko sen totuuden on sanonut?

        Eiku järki ja matematiikka. Käytä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiku järki ja matematiikka. Käytä niitä.

        Persut syyttää oppositiosta käsin hallitusta Kaipolan puljun kaatamisesta. Miten hallitus sen kaatamiseen on osallistunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut syyttää oppositiosta käsin hallitusta Kaipolan puljun kaatamisesta. Miten hallitus sen kaatamiseen on osallistunut?

        Demarit on se AY-mafia joka on aina täysin joustamaton kaikissa YT-neuvotteluissa. Lisäksi he ovat nostaneet taas maksuja ja veroja joka heikentää Suomalaiste tehtaiden kilpailukykyä entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit on se AY-mafia joka on aina täysin joustamaton kaikissa YT-neuvotteluissa. Lisäksi he ovat nostaneet taas maksuja ja veroja joka heikentää Suomalaiste tehtaiden kilpailukykyä entisestään.

        Eli Pesosen sanoja sittenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Pesosen sanoja sittenkin.

        Astetta vainoharhaisempi väite taas. Tää on kuule ihan perustavanaatuinen Persujen anti-kommunistinen näkemys Pesosesta riippumatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekemistä tuolla johtajan 7 miljoonan palkalla on Persujen kanssa? Persut tarkastelevat asiaa objektiivisesti. Sun mielipidettä ajaa vaan ahneus ja kateus tuota johtajan palkkaa kohtaan.

        Persujen mielestä siis on objektiivista, että jättipalkkainen johtaja syyllistää duunarit kalliiksi kustannuseräksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit on se AY-mafia joka on aina täysin joustamaton kaikissa YT-neuvotteluissa. Lisäksi he ovat nostaneet taas maksuja ja veroja joka heikentää Suomalaiste tehtaiden kilpailukykyä entisestään.

        Joustamaton= ei hyväksy kaikkea mitä sanellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persujen mielestä siis on objektiivista, että jättipalkkainen johtaja syyllistää duunarit kalliiksi kustannuseräksi?

        Se on objektiivinen totuus. Taludellisesti tehdas on kustannussyistä kannattavampi muualla. Talous on matematiikkaa, eikä tunteilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joustamaton= ei hyväksy kaikkea mitä sanellaan.

        Joutuu kuitenkin hyväksymään potkut. Niitä on vaikea vastustaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Se on vaan totuus, miksi tehdas ei kannata."

        Pesonenko sen totuuden on sanonut?

        Pesonen on helvetin huono johtaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on objektiivinen totuus. Taludellisesti tehdas on kustannussyistä kannattavampi muualla. Talous on matematiikkaa, eikä tunteilua.

        Vihan, kaunan ja kateuden puolue, Perussuomalaiset, jatkaa tyhmyyden, typeryyden ja tosi asioiden kieltämisen ja ennen kaikkea älämölöö linjalla.
        Mistä sinä tiedät todellisen tilanteen talouden osalta? Näytät sokeasti uskovan kaiken sen mitä nykyinen äärioikeistolainen suoraan sanoen riistopolitiikka katsoo hyväksi.
        Oikeaa tietoa sinne. Kun Kemijärven sellutehtaan omistajat sulkivat sen, niin johtajalta lipsahti että puuraaka-aine on 38 % kalliimpaa kuin vastaavalla kohdalla Ruotsissa.
        Pölhöpersut varmasti tietävät KAIPOLAN TEHTAAN RAAKA-AINEEN HINNAT?
        Prosessiteollisuudessa palkkojen osuus kokonaiskustannuksista oli muutama vuosi sitten noin 6%.
        Paperitehtaalla on "paperimiehiä" monta lajia, teknikoita, insinöörejä dip. ins. ekonomeja. merkonomeja tutkimuslaitoksissa tohtoreita, maistereita jne.
        Lannoiteteollisuudessa johdon mukaan koko konsernissa pääkonttorit, insinööritoimistot, koetehdas, tutkimuslaboratorio jne. oli palkkasumma 13 % liikevaihdosta.
        Eikö ole mitätön olo kun viha, kauna ja kateus "paperimiehiä" kohtaan on noin sairalloisen suuri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli Pesosen sanoja sittenkin.

        Jos Pesosen vuosipalkka on noin 140 duunarin palkan verran, niin pitäisihän olla itsestään selvää, että Pesonen ei ole isänmaallinen edes sentin vertaa ja ajatelkaapa, mitä viisautta tarvitaan tehtaan lopettamiseen, kun valtion on oltava apuna joka asiassa ja otettava vastuu.

        Voitollisen yrityksen lopettaminen on rikos, mitä Kaipola kuitenkin on.
        Mutta meillä on nyt SDP:n Tuomiojan varteenotettava ehdotus, jonka hallitus voi toteuttaa.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erkki-tuomiojalla-ehdotus-kaipolan-tehtaan-pelastamiseksi-mita-jos-valtio-ostaisi-tehtaan/7909584#gs.e109kz

        Tuskin persut vastustavat, mutta kokoomuksen räksyttäjä Orpo ei varmaan tätäkään hyväksy?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos Pesosen vuosipalkka on noin 140 duunarin palkan verran, niin pitäisihän olla itsestään selvää, että Pesonen ei ole isänmaallinen edes sentin vertaa ja ajatelkaapa, mitä viisautta tarvitaan tehtaan lopettamiseen, kun valtion on oltava apuna joka asiassa ja otettava vastuu.

        Voitollisen yrityksen lopettaminen on rikos, mitä Kaipola kuitenkin on.
        Mutta meillä on nyt SDP:n Tuomiojan varteenotettava ehdotus, jonka hallitus voi toteuttaa.
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/erkki-tuomiojalla-ehdotus-kaipolan-tehtaan-pelastamiseksi-mita-jos-valtio-ostaisi-tehtaan/7909584#gs.e109kz

        Tuskin persut vastustavat, mutta kokoomuksen räksyttäjä Orpo ei varmaan tätäkään hyväksy?

        Pieni, mutta merkittävä lisäys. Raaka-aineen hintaa ei ole käsitelty, eikä sitä, että irtisanominen on Saksassa kallista, moninkertainen Suomeen verrattuna.
        Silloin kun Kemijärven sellutehtaan omistajat sulkivat, lipsahti johtajalta totuus, puuraaka-aine oli Kemijärvellä 38 % kalliimpaa kuin Ruotsissa.
        En usko, että Saksassa olisivat palkat alemmat kuin Suomessa.
        Tai jos Kaipolan tehtaan palkkoihin on laskettu koko pääkonttorin johdon, ylempien toimihenkilöiden ja johtoryhmän palkat.
        Eikö teille vihan, kaunan ja kateuden kyllästämille pölhöpersuille ja varsinaisille idiooteille kukaan ole kertonut oikeaa totuutta? En usko että te itse mitään oikeaa tietoa pystytte löytämään ja sitä käsittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekemistä tuolla johtajan 7 miljoonan palkalla on Persujen kanssa? Persut tarkastelevat asiaa objektiivisesti. Sun mielipidettä ajaa vaan ahneus ja kateus tuota johtajan palkkaa kohtaan.

        Eikös sitten Suomen suurimman työväenpuolueen mielipidettä aja kateus paperimiehen palkkaa kohtaan? Luulis työväen puolueessa oltavan tyytyväisiä, jos jotkut duunarit ovat saavuttaneet tuollaisen tason. Jos ei olla, niin ihmettelen miten joku työtätekevä voi äänestää tuollaista EK:n kätyripuoluetta.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Pieni, mutta merkittävä lisäys. Raaka-aineen hintaa ei ole käsitelty, eikä sitä, että irtisanominen on Saksassa kallista, moninkertainen Suomeen verrattuna.
        Silloin kun Kemijärven sellutehtaan omistajat sulkivat, lipsahti johtajalta totuus, puuraaka-aine oli Kemijärvellä 38 % kalliimpaa kuin Ruotsissa.
        En usko, että Saksassa olisivat palkat alemmat kuin Suomessa.
        Tai jos Kaipolan tehtaan palkkoihin on laskettu koko pääkonttorin johdon, ylempien toimihenkilöiden ja johtoryhmän palkat.
        Eikö teille vihan, kaunan ja kateuden kyllästämille pölhöpersuille ja varsinaisille idiooteille kukaan ole kertonut oikeaa totuutta? En usko että te itse mitään oikeaa tietoa pystytte löytämään ja sitä käsittämään.

        lässyn lässyn pelle. Ketään ei kiinnosta sun joutava ulvonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesonen on helvetin huono johtaja.

        Joissain piireissä laitellaan lahtarien rintaan mitaleja... Ja persut komppaa.


    • Anonyymi

      Rikas ihminen voi olla oikeassa ja köyhä ihminen voi olla oikeassa. Persu ei suostu sellaiseen Demarimaiseen luokkajaotteluun missä joku rikas henkilö esimerkiksi olis aina lähtökohtaisesti väärässä koska hän on rikas.

      • Anonyymi

        Persuthan vastustavat eliittiä. Köyhäin siis voi siihen kuulua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuthan vastustavat eliittiä. Köyhäin siis voi siihen kuulua?

        Persut vastustavat globaalisti eliittiä. Yksikään Suomalainen ei kuulu tuohon globaaliin eliittiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut vastustavat globaalisti eliittiä. Yksikään Suomalainen ei kuulu tuohon globaaliin eliittiin.

        No miksi persut sitten väittävät että kuuluu? Ihmeellistä sekoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi persut sitten väittävät että kuuluu? Ihmeellistä sekoilua.

        Kuka Suomalainen kuuluu globaaliin eliittiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi persut sitten väittävät että kuuluu? Ihmeellistä sekoilua.

        Siis kyllä moni Suomalainen palvelee tuota globaalia eliittiä, mutta yksikään Suomalainen ei kuulu globaaliin eliittiin.


      • Mistä sinä persuidiootti sen tiedät?
        Persumiesten no niin "Miesten" työttömyysprosentti vaalien jälkeen tehdyssä tutkimuksessa oli 50%.
        Koulupudokkaita persuissa on todella paljon ja sellaisia jotka ovat vain peruskoulun oppimäärän suorittanut ja osa saanut säälistä päättötodistuksen ammatillista koulusta.
        Oma joukkonsa, varsinaisen poppoon muodostavat, he ovat hämärämiehiä, pikkuerikollisia tai vain älymölöö persuna häiritsevät normaalia elämää.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Mistä sinä persuidiootti sen tiedät?
        Persumiesten no niin "Miesten" työttömyysprosentti vaalien jälkeen tehdyssä tutkimuksessa oli 50%.
        Koulupudokkaita persuissa on todella paljon ja sellaisia jotka ovat vain peruskoulun oppimäärän suorittanut ja osa saanut säälistä päättötodistuksen ammatillista koulusta.
        Oma joukkonsa, varsinaisen poppoon muodostavat, he ovat hämärämiehiä, pikkuerikollisia tai vain älymölöö persuna häiritsevät normaalia elämää.

        Mä olen tuplatohtori niinku Hankamäki. Mikä sinä ole? Kuka sä luulet olevas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen tuplatohtori niinku Hankamäki. Mikä sinä ole? Kuka sä luulet olevas?

        Tohtoreihin liityt vain asiakaspuolella..... Sinussa on hoidettavaa useammallekkin tohtorille, eikä valmista näytä tulevan...


    • Anonyymi

      Perussuomalaisuus kulkee yli perinteisten luokkarajojen ja Persussuomalaiset pyrkivät samaistumaan sekä rikkaaseen että köyhään Suomalaiseen. Suomi ensin.

      • Anonyymi

        Minä en suomalaisena kykene samaistumaan perussuomalaiseen. Mutta hauska tietää, että perussuomalainen pystyy samaistumaan minuun.

        Olen suomalainen, mutta en perussuomalainen.

        Khihihihihihiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en suomalaisena kykene samaistumaan perussuomalaiseen. Mutta hauska tietää, että perussuomalainen pystyy samaistumaan minuun.

        Olen suomalainen, mutta en perussuomalainen.

        Khihihihihihiiiii

        Mui aina että vasemmistoliitto ja sosiaalidemokraatit meni vastoin vaalilupauksia hallitukseen 2011 jakelemaan tukipaketeita ympäri Eurooppaa suomalaisten veronmaksajien kustannuksella. Vihreät oli tietysti mukana tuossa hallituksessa. Ilmastoasiat menettää merkityksensä kun vain tulee tilaisuus päästä ministeriksi. Tuo hallitus leikkasi Suomen vanhustenhoidosta ja lisäsi verotusta josta kärsi eniten köyhimmät suomalaiset 2011 alkaen. Vihreä liike perustettiin itä Saksassa tuhoamaan läntinen talous ja sisäinen turvallisuus. Kommunistit ja ex natsit perustivat tuon liikkeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en suomalaisena kykene samaistumaan perussuomalaiseen. Mutta hauska tietää, että perussuomalainen pystyy samaistumaan minuun.

        Olen suomalainen, mutta en perussuomalainen.

        Khihihihihihiiiii

        Sä vaikutat kyllä jotenkin vähä pimeeltä ja syrjäytyneeltä ja sulla on varmaan joku identiteettihäiriö.


      • Anonyymi

        Koita päästä tappiosi yli ja hyväksy se. Katkeruudessa on huono elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koita päästä tappiosi yli ja hyväksy se. Katkeruudessa on huono elää.

        Mutta persut ei "persettä" myy? Paitsi sebastian...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta persut ei "persettä" myy? Paitsi sebastian...

        Ei sekään myy. Sebu on perheen isukki nimittäin


    • Anonyymi

      Jospa ostettaisiin päästöoikeuksia! ¨kun rahaa on ,,,mutta ei tietoo, minne sekin raha häviää ??? ja kuitenkin niitä ostetaan....
      Hki vihreet voisi lähetä pelastamaan upm hylkäämää kehitysmaata nyt.. Vihreät vaikka elävöittäisi mänttää, rakentaisi sinne kansainvälisen monikulttuuri basaarin verovaroin !!! . Se tosi rikkautta ja vaurautta vanhaan teollisuuskylään. Huumeita ja iloa. Ohisalon vapus huumeet. ja Ryöstettäisiin, puukotttasiin raiskattaisiin, jne monikultuuria.

      Jännä juttu kun kannattaa sitten koko tehdas loepettaa,,,miksi ei tuotantosuuntaa
      vaihdeta, kun olemassa jo systeemit... onko pakko lopettaa ?

      • Anonyymi

        Se vaatii investointeja, tulos tippuu, osingot ja johdon bonukset rapisevat. Siksi on kannattavaa repiä duunarin selkänahasta kaikki ja heittää pyyhe kehään.
        Kartonkiahan menee minkä ehtii tehtaat suoltaa, mutta kun ei ....

        Mutta siellähän ne kone"vanhukset" on odottamassa muiden tekemiä innovaatioita joilla muovia saadaan korvattua, oma tuotekehityskin näet tiputtaa tulosta. Jospa sitten...


    • Anonyymi

      onneks tollekin ahneelle persereijälle koittaa elokuun viimmeinen, raato laatikkoon ja monttuun mätänemään tai uunnin ja tuhkat tunkiolle. silmänurkkani aivan kostuvat ei surusta aina kun näe ahneudella ei ylärajaa persereijän kuolinilmoituksen.

      • Anonyymi

        Eikö oo harmi ku Demarit ei pysty äänestää sitä pois johdosta? Yksityisessä liikemaailmassa kun ei ole mitään demokratiaa.


    • Anonyymi

      Yritykset kaatuu huonojen ja liian rahan ahdeiden yritysjohtajien takia.

      • Anonyymi

        Miks et ryhdy itse yritysjohtajaksi? Suomi on vapaa maa.


    • Anonyymi

      140 duunaria saisi leivän yhden miehen palkasta.

    • Anonyymi

      Pesosen huonot johtajataidot ja rahan ahneus aijoi Kaipolan alas.

      • Anonyymi

        Johtamistaitoa on nimenomaan se että kykenee irtisanomaan kylmästi 200 ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtamistaitoa on nimenomaan se että kykenee irtisanomaan kylmästi 200 ihmistä.

        Se on sadistinen luonteen piirre kun kenestäkään ei ole mitään väliä ja ihminen kohtelee ihmistä massana, Rahanahneella, tunteettomalla johtajalla ei ilmekään värähsä kun työntekijät irtisanotaan ja tällä tavoin saadaan osake nousemaan euron tai pari.

        Pesonen ei ehdi eläkepäivistään
        nauttia, kyllä rahanahnettakin odottaa paskainen loppu ja kuolema ennenkaikkea.

        No nyt vois persujen mestari Halla-aho mennä pelastamaan Kaipolan, kun on niin mahtava mies. Ei taida kuitenkaan kyvyt riittää. Jämsänkoskella ei sitten kannata Persut makkarakojua pystyttää. Paperimies haistattaa persuille sellua.


    • Anonyymi

      Kärsiminen on julmaa ja epäinhimillistä.

    • Anonyymi

      Rahan ahneet johtajat romuttavat Suomen.

      • Anonyymi

        Niin. Epäpätevät Demari miniterit ja AY-johtajat. Vassarijohtajissa on se vika että he eivät osaa mitään ja silti pitäis saada kovaa palkkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Epäpätevät Demari miniterit ja AY-johtajat. Vassarijohtajissa on se vika että he eivät osaa mitään ja silti pitäis saada kovaa palkkaa

        Lienet koulupudokas kun et osaa edes välttävästi suomen kieltä.
        Oletko ollut koskaan missään merkittävässä asemassa työelämässä, tai edes missään oikeassa työssä tai luottamustehtävässä?
        Olet todella sinulle sopivassa pölhöpersujen ja -idioottien poppoossa.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Lienet koulupudokas kun et osaa edes välttävästi suomen kieltä.
        Oletko ollut koskaan missään merkittävässä asemassa työelämässä, tai edes missään oikeassa työssä tai luottamustehtävässä?
        Olet todella sinulle sopivassa pölhöpersujen ja -idioottien poppoossa.

        Pesosen palkan maksaa osakkeen omistajat joita on Suomessa eläkeyhtiöt yms tahot jotka ovat sioittaneet varansa tähän yhtiöön saadakseen mahdollisimman suuren voiton sioittamalleen pääomalle., Pesonen on valittu johtokunnan toimesta ja hänen palkka ja muut etuudet määrää johtokunnan hallitus.Pesonen maksaa palkastaan huomattavasti veroja joka koituu yhteiskunnan hyväksi.Yritin tämän kirjoittaa niin ykskertaisesti että typerämpikin vasuri tämän tajuaa.


      • Anonyymi
        Osmium76 kirjoitti:

        Lienet koulupudokas kun et osaa edes välttävästi suomen kieltä.
        Oletko ollut koskaan missään merkittävässä asemassa työelämässä, tai edes missään oikeassa työssä tai luottamustehtävässä?
        Olet todella sinulle sopivassa pölhöpersujen ja -idioottien poppoossa.

        Kiitos. Joo mä olen ollu 10 vuotta toimitusjohtaja. Mä olen valtiotieteiden maisteri. Puhun paremmin Englantia ja ranksaa nykyään kun olen työskennellyt ulkomailla niin monta vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Joo mä olen ollu 10 vuotta toimitusjohtaja. Mä olen valtiotieteiden maisteri. Puhun paremmin Englantia ja ranksaa nykyään kun olen työskennellyt ulkomailla niin monta vuotta.

        Olen vasuri ja olen pelkkä tyhjäntoimittelia ollut koko ikäni,ja kiitän suuresti tätä hallitutusta kun se ei pakota väkisen töihin jollei ite halua.Ja taatusti en minä ainakaan, toivottavasti ei Sipilän kaltaisia hallituksia ei tule enään Suomeen jotka pakottavat ihmiset töitä tekemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vasuri ja olen pelkkä tyhjäntoimittelia ollut koko ikäni,ja kiitän suuresti tätä hallitutusta kun se ei pakota väkisen töihin jollei ite halua.Ja taatusti en minä ainakaan, toivottavasti ei Sipilän kaltaisia hallituksia ei tule enään Suomeen jotka pakottavat ihmiset töitä tekemään.

        Oletkin pelkkä persu ja tyhjänoimittaja huom. jiillä ja tyhmä kuin saapas.
        Persut pitää aina pakottaa johonkin, muuten ei työnteostakaan tule mitään.

        Luojan kiitos, että Sipilän kaltaista hallitusta ei tule ikinä, maahanhan päästettäisiin Sipilän houkuttelemana turvapaikanhakijoita viiskyttuhatta ja Persut ilosta tavoittaisi käsiään ja toiset Persut kantaisi rajalla matkatavaroita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkin pelkkä persu ja tyhjänoimittaja huom. jiillä ja tyhmä kuin saapas.
        Persut pitää aina pakottaa johonkin, muuten ei työnteostakaan tule mitään.

        Luojan kiitos, että Sipilän kaltaista hallitusta ei tule ikinä, maahanhan päästettäisiin Sipilän houkuttelemana turvapaikanhakijoita viiskyttuhatta ja Persut ilosta tavoittaisi käsiään ja toiset Persut kantaisi rajalla matkatavaroita.

        Mikä itse olet? Kuka tai mikä itse luulet olevas?


    • Anonyymi

      Persu hurraa aina, kun vihervassu saadaan lihamyllyyn. Se ei haittaa, vaikka itse joutuisi ojasta allikkoon, kunhan vaan saa huutaa vihervassua ja ay-liikettä.

      • Anonyymi

        Tottakai. Mitä sinä odotat sitten hölmö?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1885
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      180
      1710
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      121
      1557
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1551
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      121
      1306
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      311
      1116
    7. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1063
    8. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      166
      1028
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1014
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      995
    Aihe