Seinäjoelle uusi virasto

26

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vitsinä ihan paras melkein jopa nauratti..mut saitte jo elintarvike maakunnan tittelin ja koelabrat kuinkas siinä ny on käynytkään...sama kun antaa lapselle auton avaimet.. hiippakunta on ainut mikä kuuluu raamattu lakeuksille

      • Anonyymi

        Onkos Lapualla vielä jotain viemisen arvoisia virastoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos Lapualla vielä jotain viemisen arvoisia virastoja?

        Siellä on kai vielä poliisi muutamia päiviä viikossa?
        Kannattais keskittää Seinäjoelle, kun ei ole putkaakaan.


    • Anonyymi

      Kulmuni ottaa nyt vain perunantaimensa mukaan ja lähtee niitä kuuhun istuttamaan, älä pidä kiirettä kotiutumisessa.

    • Anonyymi

      Notti voidaan laukaista maata kiertävälle radalle ensimmäisennä kuten Laika koira. Molemmille haukkuminen ja turha räksyttäminen tuttua.

      • Anonyymi

        Mutta onko tällä hallituksella tarjota Laikoille edes kaluttuja luita


      • Anonyymi

        Sinä tässä minusta räksytät.


    • Anonyymi

      Kiittämättömyys on maailman palkka.....

      Katri tarjoaa suomeen avaruuden valloittamiskeskusta ja avaruuden pääkaupungissa eikun v...ttuillaan vaan.... 🤭

      • Anonyymi

        Nii-i 🙄


    • Lapualle tulee Hurstin ruoka jakelu ja se on hyvä. Maaseudullakin pitää syödä muutakin kuin petti leipää

      • Anonyymi

        ainoat virastot missä tarvitaan ajattelevia virkamiehiä pohjanmaalla tulee vaasaan, ja niin tuo avaruus projekti vaasahan tekee jo cernin yliopiston kanssa yhteistyötä. leikkikkää te pojat vaan traktoreilla


      • Anonyymi

        Se on kylläkin pettuleipää


    • Anonyymi

      Kepulaaset haaveeloo notta jospa siältä löytyys äänestäjiä!!

    • Anonyymi

      Seinäjoki saa itse kustantaa hauhaalunsa.

      • Anonyymi

        ny rillataan...


    • Lähetetään Lapua kuuhun

      • Anonyymi

        Oikein👍


    • Anonyymi

      Oikiasti, Notti on parasta mitä Lapua on tuottanu pitkään aikaan, jatka samalla tiellä, kyllä sukulaasekki viä tänne interwebbiin löytää, k u ensin käy työväen, eiku kansalaisopiston kurssin.

      • Anonyymi

        oikeesti kyllä lapualla taitaa mennä kyllä paremmin kun seinäjoella. nooh,suomen ylpein rotu seinäjokiset ei käsitä kuinka monesta e-p kylästä käydään vaan töissä siellä? ei kuntaliitoksia enää tuu


    • Anonyymi

      Onhan se niin, että sellaiselle, jolle sana Vaisala Oy ei sano mitään, pistää asian leikiksi.
      Iltasanomien Timo Haapalakin on asiasta ulkona, kuin tamponin naru, mutta kuitenkin on asiasta jämäkkä "mielipide".

      Vaasassa kieltämättä ollaan asialla.

    • Anonyymi

      Jos avaruusleskus ep:lle tulee, sen paikka on kauhavalla. Sen lentokenttä vanhana sotilaskenttänä on siihen parempi eikä ole käytön puutteesta nuhjaantunut.

      • Anonyymi

        eipä vanhalla sotilaslentokentällä ja uudella tegnologialla jota pitää koko ajan kehittää ole mitään tekemistä? sama kun ajat hiekkalaatikkoon 80t kaivinkoneen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eipä vanhalla sotilaslentokentällä ja uudella tegnologialla jota pitää koko ajan kehittää ole mitään tekemistä? sama kun ajat hiekkalaatikkoon 80t kaivinkoneen...

        Härmässä on metalliteollisuutta raketin rakentamiseen.
        Asema kannattaa sijoittaa Power Parkkiin. Ratakin jo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härmässä on metalliteollisuutta raketin rakentamiseen.
        Asema kannattaa sijoittaa Power Parkkiin. Ratakin jo on.

        erittäin viisas kommentti taas..rakettissa tuota rautaa onkin tosi paljon....erikoismetalleja kyllä ja tekniikka. vanhan ajan hitsattavaa njet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        erittäin viisas kommentti taas..rakettissa tuota rautaa onkin tosi paljon....erikoismetalleja kyllä ja tekniikka. vanhan ajan hitsattavaa njet

        Metalli kuin metalli. Härmässä tehdään vaikka muovista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Metalli kuin metalli. Härmässä tehdään vaikka muovista.

        seinäjoella vois tehdä maailman ensimmäisen makkara raketin..ei se toki lentäisi mutta komia olis. mitä tulee härmään niin kyllä varmaan yhteistyössä vaasan kanssa joku kippo syntyis jos ny alkain niin about 10v päästä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe