"Katri Kulmuni visioi: Suomesta miehitettyjä avaruuslentoja – ”Tulee perustaa oma avaruushallinto”" 🚀
https://www.is.fi/politiikka/art-2000006615983.html
Seinäjoelle uusi virasto
26
57
Vastaukset
- Anonyymi
vitsinä ihan paras melkein jopa nauratti..mut saitte jo elintarvike maakunnan tittelin ja koelabrat kuinkas siinä ny on käynytkään...sama kun antaa lapselle auton avaimet.. hiippakunta on ainut mikä kuuluu raamattu lakeuksille
- Anonyymi
Onkos Lapualla vielä jotain viemisen arvoisia virastoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos Lapualla vielä jotain viemisen arvoisia virastoja?
Siellä on kai vielä poliisi muutamia päiviä viikossa?
Kannattais keskittää Seinäjoelle, kun ei ole putkaakaan.
- Anonyymi
Kulmuni ottaa nyt vain perunantaimensa mukaan ja lähtee niitä kuuhun istuttamaan, älä pidä kiirettä kotiutumisessa.
- Anonyymi
Notti voidaan laukaista maata kiertävälle radalle ensimmäisennä kuten Laika koira. Molemmille haukkuminen ja turha räksyttäminen tuttua.
- Anonyymi
Mutta onko tällä hallituksella tarjota Laikoille edes kaluttuja luita
- Anonyymi
Sinä tässä minusta räksytät.
- Anonyymi
Kiittämättömyys on maailman palkka.....
Katri tarjoaa suomeen avaruuden valloittamiskeskusta ja avaruuden pääkaupungissa eikun v...ttuillaan vaan.... 🤭- Anonyymi
Nii-i 🙄
Lapualle tulee Hurstin ruoka jakelu ja se on hyvä. Maaseudullakin pitää syödä muutakin kuin petti leipää
- Anonyymi
ainoat virastot missä tarvitaan ajattelevia virkamiehiä pohjanmaalla tulee vaasaan, ja niin tuo avaruus projekti vaasahan tekee jo cernin yliopiston kanssa yhteistyötä. leikkikkää te pojat vaan traktoreilla
- Anonyymi
Se on kylläkin pettuleipää
- Anonyymi
Kepulaaset haaveeloo notta jospa siältä löytyys äänestäjiä!!
- Anonyymi
Seinäjoki saa itse kustantaa hauhaalunsa.
- Anonyymi
ny rillataan...
Lähetetään Lapua kuuhun
- Anonyymi
Oikein👍
- Anonyymi
Oikiasti, Notti on parasta mitä Lapua on tuottanu pitkään aikaan, jatka samalla tiellä, kyllä sukulaasekki viä tänne interwebbiin löytää, k u ensin käy työväen, eiku kansalaisopiston kurssin.
- Anonyymi
oikeesti kyllä lapualla taitaa mennä kyllä paremmin kun seinäjoella. nooh,suomen ylpein rotu seinäjokiset ei käsitä kuinka monesta e-p kylästä käydään vaan töissä siellä? ei kuntaliitoksia enää tuu
- Anonyymi
Onhan se niin, että sellaiselle, jolle sana Vaisala Oy ei sano mitään, pistää asian leikiksi.
Iltasanomien Timo Haapalakin on asiasta ulkona, kuin tamponin naru, mutta kuitenkin on asiasta jämäkkä "mielipide".
Vaasassa kieltämättä ollaan asialla. - Anonyymi
Jos avaruusleskus ep:lle tulee, sen paikka on kauhavalla. Sen lentokenttä vanhana sotilaskenttänä on siihen parempi eikä ole käytön puutteesta nuhjaantunut.
- Anonyymi
eipä vanhalla sotilaslentokentällä ja uudella tegnologialla jota pitää koko ajan kehittää ole mitään tekemistä? sama kun ajat hiekkalaatikkoon 80t kaivinkoneen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eipä vanhalla sotilaslentokentällä ja uudella tegnologialla jota pitää koko ajan kehittää ole mitään tekemistä? sama kun ajat hiekkalaatikkoon 80t kaivinkoneen...
Härmässä on metalliteollisuutta raketin rakentamiseen.
Asema kannattaa sijoittaa Power Parkkiin. Ratakin jo on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härmässä on metalliteollisuutta raketin rakentamiseen.
Asema kannattaa sijoittaa Power Parkkiin. Ratakin jo on.erittäin viisas kommentti taas..rakettissa tuota rautaa onkin tosi paljon....erikoismetalleja kyllä ja tekniikka. vanhan ajan hitsattavaa njet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
erittäin viisas kommentti taas..rakettissa tuota rautaa onkin tosi paljon....erikoismetalleja kyllä ja tekniikka. vanhan ajan hitsattavaa njet
Metalli kuin metalli. Härmässä tehdään vaikka muovista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metalli kuin metalli. Härmässä tehdään vaikka muovista.
seinäjoella vois tehdä maailman ensimmäisen makkara raketin..ei se toki lentäisi mutta komia olis. mitä tulee härmään niin kyllä varmaan yhteistyössä vaasan kanssa joku kippo syntyis jos ny alkain niin about 10v päästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644
