Yksityistetään kaikki

Julkiset palvelut autorisoituja väkivaltakoneistoja lukuunottamatta.
Periaatteena asiakas maksaa ja vähävaraisille sitten jonkinlainen ilmaisseteli.
Ja aina voi ottaa vastuuta elämästään eli vakuutuksen.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä sinun sosialismisi taitaa olla sitä kansallissosialistista varianttia.

• Koskas minä olen väittänyt sosialisti olevani?
        Nikki ja kuva ovat hyviä ja iskeviä enkä näe mitään syytä niitä vaihtaa.

• Anonyymi

Jenkki meno päälle vaan ja köyhät kyykkyyn. Voisit vaihtaa nimimerkkiä.

• Katso yllä.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Katso yllä.

PS. Ne oikeasti köyhät ja heikot hoidettaisiin jopa paremmin.
        Asia joka saa minut raivon valtaan on asuntolainojen korkovähennysoikeus. Jos on varaa ottaa lainaa ei siihen sosiaalitukea tarvita!
        Elina Lepomäen kirja "Vapauden Voitto" on myös suositeltavaa luettavaa niille joiden mielestä hyvinvointivaltio on tullut tiensä päähän.
        Samoin kovan juoksumiehen ja arvostetun sosiologin Jari Ehrnrothin mielipiteet vapaudesta ja vastuusta.
        Ja ennen seuraavia natsisyytöksiä. Tämä koskee nimenomaan niitä jotka omillaankin pärjäisivät ei heikkoja ja sairaita.

• Anonyymi

Mielellään myydään vielä sulle ja sun kavereille? Sitten postilaatikko pystyyn veroparatiisiin ja hyväksikäyttämään suomalaisia?

• Anonyymi

Kyllä.
      Yksityistetään myös eduskunta.

• Anonyymi

Erittäin hyvä ajatus, lisäisi ihmisten vastuuta itsestään, kalliit yhteiskunnan tuottamat palvelut muuttuisi tehokkaaksi ja nopeasti toimiviksi. Meillä on vaan tämä kepulaisvasemmistolainen järjestelmä, missä tulonsiirrot maksimoidaan ja hyödyt minimoidaan. Meidän järjestelmä on sopiva n 40 miljoonan asukkaan määrään ja meitä oli? Ja vähävaraisten ongelma ratkeaisi todellakin palveluseteleillä. Arvatenkin kepuloiset alkaa syyttämään jenkkimeiningistä, mutta tuolla sinun ehdotuksella ei ole mitään tekemistä Amerikan kanssa. Meidän julkinen tervedenhuolto on tehoton, laiska ja vähän aikaa saapa. Juttelin vähän aikaa sitten yhden Leppävirralla terveyskeskuksessa olevan työntekijän kanssa ja kehui, että hyvä paikka olla töissä, kun ei koskaan ole kiire ja vähän asiakkaita, se siitä julkisesta. Olisiko 6 tuntinen näille ihan oikein ja -20% palkasta..

• Juuri näin. Julkisen puolen terveydenhuollossa pyörii myös kaikenmaailman talousjohtajien nimellä kulkevia kynänpyörittäjiä.
        Mallissamme on yksi nerokas piirre. Verotetaan ihmisiä vähemmän ja annetaan heidän itse päättää rahoistaan ja ottaa vastuu elämästään.
        Otan aina "varmistimen" pois kun kuulen jonkun vihervasemmistolaisen poliitikon sanovan että yhteiskunnan tulee maksimoida kansalaisten hyvinvointi.
        Eikö se ole heidän itsensä tehtävä?
        Tässä mallissa heikot ja sairaat hoidettaisiin jopa paremmin avun kohdistuessa oikein.

• Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Juuri näin. Julkisen puolen terveydenhuollossa pyörii myös kaikenmaailman talousjohtajien nimellä kulkevia kynänpyörittäjiä.
        Mallissamme on yksi nerokas piirre. Verotetaan ihmisiä vähemmän ja annetaan heidän itse päättää rahoistaan ja ottaa vastuu elämästään.
        Otan aina "varmistimen" pois kun kuulen jonkun vihervasemmistolaisen poliitikon sanovan että yhteiskunnan tulee maksimoida kansalaisten hyvinvointi.
        Eikö se ole heidän itsensä tehtävä?
        Tässä mallissa heikot ja sairaat hoidettaisiin jopa paremmin avun kohdistuessa oikein.

Kuinka sinä voit sairaseläkeläisenä olla noin kovasydäminen? EVA vaatii eläkkeiden indeksitarkistusten poistamista. Jos ne jätetään monta vuotta tekemättä, omakin eläkkeesi ostovoima voi olla vähäinen ja joudut turvautumaan sosiaalitukiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuinka sinä voit sairaseläkeläisenä olla noin kovasydäminen? EVA vaatii eläkkeiden indeksitarkistusten poistamista. Jos ne jätetään monta vuotta tekemättä, omakin eläkkeesi ostovoima voi olla vähäinen ja joudut turvautumaan sosiaalitukiin.

En ole sairaseläkkeellä. Töitä on painettu aikoinaan 16 tuntia 6 päivänä ja vielä 8 tuntia pyhisin.
        Sen mitä lakisääteisiä eläkkeitä ja vähän enemmänkin lahjoitan suoraan hyväntekeväisyyteen
        Joten en katso olevani kovasydämeinen muuta kuin hyysäävää hyvinvointivaltiota kohtaan.

• Anonyymi

En ole sairaseläkkeellä. Töitä on painettu aikoinaan 16 tuntia 6 päivänä ja vielä 8 tuntia pyhisin.
        Sen mitä lakisääteisiä eläkkeitä ja vähän enemmänkin lahjoitan suoraan hyväntekeväisyyteen
        Joten en katso olevani kovasydämeinen muuta kuin hyysäävää hyvinvointivaltiota kohtaan.

Väitit joskus syntyneesi vuonna 1968. Samaan viittaavat tämänpäiväiset kirjoituksesi 80-luvusta. Ei niin nuori voi olla vanhuuseläkkeellä. Taidat olla fiktiivinen hahmo. Veikkaan kyllä edelleen sairaseläkettä. Työssä et voi olla, kun päivystät palstalla 24/7.

• Anonyymi kirjoitti:

Väitit joskus syntyneesi vuonna 1968. Samaan viittaavat tämänpäiväiset kirjoituksesi 80-luvusta. Ei niin nuori voi olla vanhuuseläkkeellä. Taidat olla fiktiivinen hahmo. Veikkaan kyllä edelleen sairaseläkettä. Työssä et voi olla, kun päivystät palstalla 24/7.

1968 olen syntynyt. Urani luonut 1990- ja 2000 luvuilla merkittävissä tehtävissä lääketeollisuudessa. Silloin minulla ei toki ollut aikaa roikkua täällä.

• Anonyymi

1968 olen syntynyt. Urani luonut 1990- ja 2000 luvuilla merkittävissä tehtävissä lääketeollisuudessa. Silloin minulla ei toki ollut aikaa roikkua täällä.

Olitko kansallissosialisti jo silloin? Mein kamp tuli varmaan luettua huolella?

• Anonyymi kirjoitti:

Olitko kansallissosialisti jo silloin? Mein kamp tuli varmaan luettua huolella?

Katso miracle on icen viimeinen peliminuutt7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fiktiivinen on hahmo, Kapin alter ego

• Anonyymi

1968 syntyneenä olet vähän yli 50-vuotias. Et siis voi olla muulla eläkkeellä kuin sairaseläkkeellä. Sairautesi laatu on helppo päätellä.

• OikeistoSosDem kirjoitti:

Katso miracle on icen viimeinen peliminuutt7.

Valmentaja Brooksin sanat. *Six times of seven they will beat us. But no't this day.."
        Näistä sanoista syntyi ihme ja historiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1968 syntyneenä olet vähän yli 50-vuotias. Et siis voi olla muulla eläkkeellä kuin sairaseläkkeellä. Sairautesi laatu on helppo päätellä.

Sekaisin on mennyt kun ei ole ihmissuhteita.

• Anonyymi kirjoitti:

Fiktiivinen on hahmo, Kapin alter ego

Minä olen reservin luutnantti.
        Sinä pelkkä trolli.

• Oletko tullut kysyneeksi vaikkapa ystävältäsi George W. Bushilta, miksi postilaitos on Yhdysvalloissa huomattavasti tiukemmin valtion kontrollissa kuin Suomessa? Postia ei ole edes yhtiöitetty, vaan se on valtion VIRASTO. Luulisi että postinkanto olisi tuossa markkinatalouden Mekassa kokonaan yksityisten yhtiöiden hallussa.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Yhdysvaltain_postilaitos

• Päinvastoin kyseessä on kilpailun puute. Anstk8kspitalismissa kyse on siitä eli kaikki palvelut toimivat kustannustehokkaammin ja rahalla.
        Mitä mieltä olit miracle on icesta. Tuli kyyneleet silmiin kun noita historiallisia hetkiä katsoi..

• OikeistoSosDem

Päinvastoin kyseessä on kilpailun puute. Anstk8kspitalismissa kyse on siitä eli kaikki palvelut toimivat kustannustehokkaammin ja rahalla.
        Mitä mieltä olit miracle on icesta. Tuli kyyneleet silmiin kun noita historiallisia hetkiä katsoi..

Herb Brooks lausui nämä kuolemattomat sanat
        "Six times of seven they will beat us. B'ut no't this day".
        Sattumavoito tai ei mutta maailman historia muuttui sen myötä.

• Anonyymi

Pallomekkoääliö on taas syönyt kuormasta

• Hieman älyllisempää keskustelua odottaisin. No turha odottaa kun Hakaniemen vajakki on eettwrissä.
        Reediä lainaten. I just don't care.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1359
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      52
      987
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      370
      808
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      769
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      123
      692
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      658
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56