on hoitaa lasta, ja olla äiti, maan johtaminen tulee vasta toisena?
Toisekseen Marin on liian nuori ja kokematon johtaakseen maata, varsinkin näin vaikeassa tilanteessa. Hänestä voi tulla hyvä pääministeri, mutta 20 vuoden päästä.
terv, täältä Kokoomuksen riveistä
Ettekös demarit jo huomaa, että Marinin ykköshomma
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marinilla on maan johtamisesta enemmän kokemusta kuin kaikilla persupoliitikoilla yhteensä.
- Anonyymi
Jakamisesta paremminkin kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakamisesta paremminkin kokemusta.
Persuvaletta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuvaletta.
Osaatko sanoa mitään järkevää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sanoa mitään järkevää?
Tottahan tuo on.
- Anonyymi
Ja mistähän hän sen on ehtinyt hankkia, kun ikääkään ei vielä ole?
Puotipuksun kannattaisi ruveta kotiäidiksi ja hoitaa lastaan edes 6h päivässä. Jättäisi pääministerin työt jollekin osaavalle.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Markus-rakas hoitaa lapsen. Markusta tarvitaan silloin tällöon naistenlehtien kuviin pitelemään Sannaa oikeasta kohdasta, miten mediatoimisto ohjannut.
- Anonyymi
Jos Marinin ykköstehtävä on äitiys niin arvostukseni nousee kolmosesta yhdeksään.
Tuo asetelma vain kertoo ettei kukaan mies uskalla ottaa vastuuta kaaoksesta eikä konkurssista.
Vähän samoin kuin poliisissa. Jos tapahtuu jokin äärihirveä rikos niin laitetaan naiskonstaapeli selittämään yleisölle asioita. Mutta jos tapahtuu jokin kunniakas onnettomuus niin jo löytyy arvokkaita mieskonstaapeleita lohduttamaan kansaa.
Kun me kaikki kurjat jo tiedämme että tuho on edessä ja olemme itse jo vuosia eläneet rutiköyhyydessä niin meille on ykslysti mitä eliitti itkee. Tulkoon vain tuhatkertaiset konkurssit lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345868Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4982631JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t152283Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳291633En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171169Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai261019- 161018
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul291015Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http71014Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4957