on hoitaa lasta, ja olla äiti, maan johtaminen tulee vasta toisena?
Toisekseen Marin on liian nuori ja kokematon johtaakseen maata, varsinkin näin vaikeassa tilanteessa. Hänestä voi tulla hyvä pääministeri, mutta 20 vuoden päästä.
terv, täältä Kokoomuksen riveistä
Ettekös demarit jo huomaa, että Marinin ykköshomma
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Marinilla on maan johtamisesta enemmän kokemusta kuin kaikilla persupoliitikoilla yhteensä.
- Anonyymi
Jakamisesta paremminkin kokemusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakamisesta paremminkin kokemusta.
Persuvaletta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuvaletta.
Osaatko sanoa mitään järkevää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko sanoa mitään järkevää?
Tottahan tuo on.
- Anonyymi
Ja mistähän hän sen on ehtinyt hankkia, kun ikääkään ei vielä ole?
Puotipuksun kannattaisi ruveta kotiäidiksi ja hoitaa lastaan edes 6h päivässä. Jättäisi pääministerin työt jollekin osaavalle.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Markus-rakas hoitaa lapsen. Markusta tarvitaan silloin tällöon naistenlehtien kuviin pitelemään Sannaa oikeasta kohdasta, miten mediatoimisto ohjannut.
- Anonyymi
Jos Marinin ykköstehtävä on äitiys niin arvostukseni nousee kolmosesta yhdeksään.
Tuo asetelma vain kertoo ettei kukaan mies uskalla ottaa vastuuta kaaoksesta eikä konkurssista.
Vähän samoin kuin poliisissa. Jos tapahtuu jokin äärihirveä rikos niin laitetaan naiskonstaapeli selittämään yleisölle asioita. Mutta jos tapahtuu jokin kunniakas onnettomuus niin jo löytyy arvokkaita mieskonstaapeleita lohduttamaan kansaa.
Kun me kaikki kurjat jo tiedämme että tuho on edessä ja olemme itse jo vuosia eläneet rutiköyhyydessä niin meille on ykslysti mitä eliitti itkee. Tulkoon vain tuhatkertaiset konkurssit lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1644764Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043954Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513360
- 553301
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332718Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778