Pyörästäni pöllittiin takajelppimet!

Anonyymi

Kuka varasti pyörästäni takajelpparit? Olin vain käymässä Halpahallissa ja takasi tullessa jelppareita ei enää ollu takarattaassa. Taluttaa sai pyörän koko kotimatkan. En pysy pystössä iliman jelppaimia! :(

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitäisi olla kameravalvonta kauppojen pihoilla. Tosi raukkamaista varastaa toiselta jelpparit. Kunnon miehet kun sais varkaat kiinni,niin voisi antaa vähän voroille opetusta. Kurja juttu. Toivottavasti sinä pyöräilijä saat uudet jelpparit. Tsemppiä.

      • Anonyymi

        Niin pitäis. Kameravalvontaa tarvittais muutenkin lisää. Liikaa varastelua ja myöskin ilkivaltaa ja pahoinpitelyitä. Kamerat olisivat paljastaneet monta rikosta!


    • Anonyymi

      Ystävä hyvä tarvii nyt muutakin apua kuin takajelpparit. Kerro yhteystieto niin voidaan oikein avuttaa !

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä on takajelpparit????? minun pyörässani ainakaan ei moisia osia ole, joten syytön olen moisten osien varastamiseenkin!

      • Anonyymi

        Se on niinku potkuttimet..


      • Anonyymi

        Kommentoi Jussi.


      • Anonyymi

        Kommentoi Jussi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoi Jussi.

        Mitkä on takajelpparit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä on takajelpparit?

        Takajelppareita kutsutaan toisella nimellä apurattaiksi. Ne jelppaa polkijaa, jos se ei meinaa pysyä pystyssä, tai pelkää, että kaatuu.


      • Anonyymi

        Takajelpparit = apurattaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takajelpparit = apurattaat

        Vooiskoos joku myyrä halavalla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vooiskoos joku myyrä halavalla ?

        En mee halpaan, sulle en myy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on niinku potkuttimet..

        Elä ota enenpää, niin pysyt pystyssä ilman "potkuttimia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mee halpaan, sulle en myy.

        Tai oikeastaan voisinhan minä myydä mutta mun pitää
        maalata ne ensiks


    • Anonyymi

      Joo ei tarvi pölliä. Ja kuka niitä tarvihtee, provo?

      • Anonyymi

        On voitu kiusaksiki viiä ne! Suurin osa polokee ilman takajelppareita, mutta toisaalta en oo ainut joka niihin joutuu turvautumaan. Monet ikäihmiset tai vammaiset turvautuvat takajelppareihin, tai polkevat kolmirattaisella pyörällä. Aikuisten kokoiset kolmipyörät ovat kuitenkin sangen kalliita. Takajelppareita saa suhtkoht edukkaasti aikaihmisten pyöriin.


    • Anonyymi

      Eikös vanteiden varastaminen poliisien autosta ole nyt seksikästä.

    • Anonyymi

      Mitä siinä valittelet fillaristasi, jos ei ole varaa kunnon Audiin, jolla matka taittuu ilman takajelppareita!

      • Anonyymi

        Kyllä se audilla ajokin loppuu turha leveillä
        Pyöriä varastaa muutamat porukat


    • Anonyymi

      Mulla ois 10-12 tuumaisille rattaille apujelppimet. Kelpaako?

      • Anonyymi

        Mun pyörä ei oo niin pieni. Pyörässäni on 26-tuumaiset mummopyörän renkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pyörä ei oo niin pieni. Pyörässäni on 26-tuumaiset mummopyörän renkaat.

        Eli ne pienet jelppimet ei yllä mun pyörässä maahan asti. Eikä varmaan kestäisi edes aikuisen lievästi painavahkon painoa.


    • Anonyymi

      Aloittajalle toivos hoitopaikkaa, suukapulaa ja näppäimistön takavarikointia, koska kehtaa jussia haukkua.

    • Anonyymi

      Mie se olin. Huomenna tuon takasin kun justiisa opin pyörällä ajamisen pystytasapainon. Lauantai klo 15 Halpiksella tai kesän keskiviikko kumpi sopii. ? Ps. Tuon hitsausvehkeet matkasa kun piti rälläkkään turvautua irrotuksesa.

      • Anonyymi

        Laitetaan paja pystyyn sinne ekopisteelle. Tunnistat kyllä keltaisesta parrassta ja vihreistä haisaappaista.


    • Anonyymi

      Minä lähden potkuttelemaan paikalle. Sorvataan jelppimet paikalleen. Siis nähdelmisiin!

      • Anonyymi

        Multa vietiin etujelppimet.


      • Anonyymi

        Sori että missasin. Jouduin parinviikon karantteeniin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe