– Tennarit naisella mekon kanssa tai ylipäätään telkkarissa on jotenkin monille sellainen asia, että he ihmettelevät, onko tämä kannanotto. Totuus on se, että minulla on vain mukavampi olo niissä: Minulle se ei ole koskaan ollut mikään kannanotto tai muotijuttu.
Edes omissa häissään Valtonen ei viihtynyt kauaa korkokengissä.
Anniina Valtonen on tottunut saamaan palautetta työstään.Anniina Valtonen on tottunut saamaan palautetta työstään.
Anniina Valtonen on tottunut saamaan palautetta työstään. TIIA HEISKANEN
– Jos laitan korkokengät jalkaan, minulla on hutera ja epämukava olo, enkä osaa kävellä niillä yhtään.
Valtonen tunnetaan myös värikkäistä vaatteistaan. Yksi syy siihen, että hän viihtyy väreissä on se, että vaalea iho ja vaaleat hiukset kaipaavat rinnalleen studion kirkkaissa väreissä kontrastia. Värikkäät asukokonaisuudet poikivat usein myös positiivista palautetta."
Ihminen haluaa mukavan olon, se on luonnollista
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on erinomaisen mukava asia, että nykyajan nuoret naiset ajattelevat jalkojensa terveyttä niiin paljon, etteivät käytä korkokenkiä ainakaan kokoaikaisesti. Korkkarit ovatkin juhlakenkiä ja joka päivä ei juhlita, joten jalat saavat olla mukavasti ja luonnollisesti mukavissa kengissä. - Nm. Terveyspointsi
- Anonyymi
Totta, korkokengät ovat pilanneet jalkojen terveyden. monilta jo nuorina, joten
kärsimystä on riittänyt melkein koko elämän ajan.
- Anonyymi
Siis vain Suomessa pitää miettiä tämmöisiä, miltä näyttää esim. tennarit mekon kanssa ja voinko pukeutua siihen taikka tuohon...
Lähi-idässä on pitkät hameet ja tennarit kaikilla, koska siellä kävellään paljon. USA:ssa samoin.
Laittakaa ihmiset päälle sitä, mikä omasta mielestäsi on kivaa tai käytännöllistä.
5-kymppisenä sitä vähiten kiinnostaa enää kysellä toisten mielipiteitä siitä, mitä saan laittaa tai en saisi laittaa. Jotain hyvää siis ikääntymisessäkin.- Anonyymi
Juuri noin, hyvä kommentti. - Nm. Twelve points
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932059Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361170- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871074Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891