Miten tuosta näkee kerralla kaikki asiat jotka vaatii huoltoa? Esim. nyt tulossa 160 tkm huolto. Ekan kerran kun välähti info ruutuun, oli B29. Seuraavana päivänä B28. Seuraavaksi AB26 ja nyt AB24. Muutenkin esim tuo 4 meinais tulppien vaihtoa jotka on 50tkm sitten vaihdettu, pitäs käsittääkseni olla n. 100tkm vaihtoväli. Jotenkin omituinen logiikka koko infotaulussa.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Kun viimeksi kuittailin mittaristosta huoltoilmaisinta omasta dieselistä, niin siinä pystyi selaamaan eteenpäin tulevia huoltoja. Kuittasin muutaman tulevankin tehdyksi, että ei turhaan ilmoittele parin kuukauden päästä niistä. Hondan testerillä toki myös näkee pian tulevat huollot. Huoltoilmaisimen käyttö on kerrottu manuaalissa myös.
- Anonyymi
Voi vittu näähän on muuten päiviä huoltoon eikä niitä huoltokoodeja :D Tuntuu älykkäältä taas tässä kohtaa.
- Anonyymi
Joo, siellä on molempia: jos on 'kuu/aurinko', ne on vuorokausia huoltoajankohtaan, mutta kyllä se niitä huoltokohteitakin ilmottelee numeroina ja tosiaan, ne ilmestyvät sinne ikävästi vähän tipoittain huoltopäivän lähetyessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66877
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92733
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429