Jokilaaksojen alueella tuomarinimeäminen perustuu mielestäni suosikkijärjestelmään. Siellä tuomarimimeäjä laittaa kokemattoman nuoren lukioikäisen tuomarin U19 peliin. Kaveri ei edes läheltä osannut tai uskaltanut viheltää jäähyä poikittaisesta mailasta, jonka seurauksena pelaajalle lääkärillä käynti. Tuomarinimittäjä oli itse pelissä tämän nuoren kaverin kanssa tuomarina. Olisi syytä Heikuran puuttua asiaan, mutta tuskinpa mitään tapahtuu. Pelaaja on ollut tuomarina muistaakseni vain pari vuotta. Ei ole oikotietä vaikka kuinka hyvä H****sen pelaaja on kyseessä. Ei B-junnupeliin voi laittaa liian nuorta pelaajaa tuomariksi.
jääkiekkotuomari kokematon
Anonyymi
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
jatkoa: pitää rukoilla, että pelissä ei tule loukkaantumisia.
- Anonyymi
Kumman laittaisitte tuomariksi: nuoren ja kokemattoman vai sellaisen kokeeneen elämää nähnyt joka sai tuomarikoleegalta kommentit: Sinun vahvuutena on se että uskallat viheltää Itse en kuitenkaan menisi...Voi tulla pahaa jälkeä...
- Anonyymi
Kannattaa käydä katsomassa esim. Joensuussa kun kokenut ylipainoinen päätuomari viheltää,, pahaa jälkeä syntyy. Mieluummin nykyajan tuomareita, jotka jaksavat tuomita täyden pelin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492562
- 1961856
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91311- 72998
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes189899- 67891