Kipeä kun mikä eikä meinaa laantua. Olen oikeakätinen ja vaiva on vasemmassa sekös hämmensi kun luulin sydänvaivaksi. Niin onko muilla oikea, vasen vai molemmanpuolinen.
Vuosia sitten oli samalla puolella kylkiluussa. Harrastaako muut joilla ollut Tietze jotain liikuntaa. Itse olen soittanut soutulaitteella.
Tiezen syndrooma
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sentään ei ole Sttendhal-syndrooma jotta ei voi nauttia taiteista tai Skitrofrenia tai paranoia... Tukholma-syndooma voi ehkä olla mahdollinen diagnoosi myöskin tai sitten.
Yhdistetty diagnoosi; Stendhal sekä Stockholm -paranoia. - Anonyymi
Vesijumppa. Tiedän, että sillä on vanhojen mummojen maine liikuntana, mutta se on oikeasti sopivan rankkaa ja kun säännöllisesti käy niin auttaa. Vedessä myös ei tee niin helposti vahinkoa itselleen. Pilates myös, mutta siihen kannattaa ammattilaiselta kysyä mitkä on sopivat liikkeet.
Jos sinulla sattuu olemaan hieman reilummat rinnat niin kunnolliset liivit, jotka oikeasti tukee ja pitää rintoja paikoillaan. Oikean kokoiset ja sellaiset, että saattaa olla hankalat laittaa päälle, koska ei ole niin paljon löysiä ja liikkuvia osia, mutta istuvat hyvin eikä karkaa mistään.
Vältä tärinä ja tärähtely liikuntaa, kuten sauvakävelyä ja juoksemista. - Anonyymi
Onko kellään kertoa Tiezen-syndoomasta lisää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663342Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433147Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1182546- 432528
- 311943
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271840- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851455- 391320
- 821179