Kipeä kun mikä eikä meinaa laantua. Olen oikeakätinen ja vaiva on vasemmassa sekös hämmensi kun luulin sydänvaivaksi. Niin onko muilla oikea, vasen vai molemmanpuolinen.
Vuosia sitten oli samalla puolella kylkiluussa. Harrastaako muut joilla ollut Tietze jotain liikuntaa. Itse olen soittanut soutulaitteella.
Tiezen syndrooma
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sentään ei ole Sttendhal-syndrooma jotta ei voi nauttia taiteista tai Skitrofrenia tai paranoia... Tukholma-syndooma voi ehkä olla mahdollinen diagnoosi myöskin tai sitten.
Yhdistetty diagnoosi; Stendhal sekä Stockholm -paranoia. - Anonyymi
Vesijumppa. Tiedän, että sillä on vanhojen mummojen maine liikuntana, mutta se on oikeasti sopivan rankkaa ja kun säännöllisesti käy niin auttaa. Vedessä myös ei tee niin helposti vahinkoa itselleen. Pilates myös, mutta siihen kannattaa ammattilaiselta kysyä mitkä on sopivat liikkeet.
Jos sinulla sattuu olemaan hieman reilummat rinnat niin kunnolliset liivit, jotka oikeasti tukee ja pitää rintoja paikoillaan. Oikean kokoiset ja sellaiset, että saattaa olla hankalat laittaa päälle, koska ei ole niin paljon löysiä ja liikkuvia osia, mutta istuvat hyvin eikä karkaa mistään.
Vältä tärinä ja tärähtely liikuntaa, kuten sauvakävelyä ja juoksemista. - Anonyymi
Onko kellään kertoa Tiezen-syndoomasta lisää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779