Kipeä kun mikä eikä meinaa laantua. Olen oikeakätinen ja vaiva on vasemmassa sekös hämmensi kun luulin sydänvaivaksi. Niin onko muilla oikea, vasen vai molemmanpuolinen.
Vuosia sitten oli samalla puolella kylkiluussa. Harrastaako muut joilla ollut Tietze jotain liikuntaa. Itse olen soittanut soutulaitteella.
Tiezen syndrooma
3
93
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sentään ei ole Sttendhal-syndrooma jotta ei voi nauttia taiteista tai Skitrofrenia tai paranoia... Tukholma-syndooma voi ehkä olla mahdollinen diagnoosi myöskin tai sitten.
Yhdistetty diagnoosi; Stendhal sekä Stockholm -paranoia. - Anonyymi
Vesijumppa. Tiedän, että sillä on vanhojen mummojen maine liikuntana, mutta se on oikeasti sopivan rankkaa ja kun säännöllisesti käy niin auttaa. Vedessä myös ei tee niin helposti vahinkoa itselleen. Pilates myös, mutta siihen kannattaa ammattilaiselta kysyä mitkä on sopivat liikkeet.
Jos sinulla sattuu olemaan hieman reilummat rinnat niin kunnolliset liivit, jotka oikeasti tukee ja pitää rintoja paikoillaan. Oikean kokoiset ja sellaiset, että saattaa olla hankalat laittaa päälle, koska ei ole niin paljon löysiä ja liikkuvia osia, mutta istuvat hyvin eikä karkaa mistään.
Vältä tärinä ja tärähtely liikuntaa, kuten sauvakävelyä ja juoksemista. - Anonyymi
Onko kellään kertoa Tiezen-syndoomasta lisää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566899Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334033Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142022- 611906
- 821446
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1931444Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213984- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947