Kipeä kun mikä eikä meinaa laantua. Olen oikeakätinen ja vaiva on vasemmassa sekös hämmensi kun luulin sydänvaivaksi. Niin onko muilla oikea, vasen vai molemmanpuolinen.
Vuosia sitten oli samalla puolella kylkiluussa. Harrastaako muut joilla ollut Tietze jotain liikuntaa. Itse olen soittanut soutulaitteella.
Tiezen syndrooma
3
166
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sentään ei ole Sttendhal-syndrooma jotta ei voi nauttia taiteista tai Skitrofrenia tai paranoia... Tukholma-syndooma voi ehkä olla mahdollinen diagnoosi myöskin tai sitten.
Yhdistetty diagnoosi; Stendhal sekä Stockholm -paranoia. - Anonyymi
Vesijumppa. Tiedän, että sillä on vanhojen mummojen maine liikuntana, mutta se on oikeasti sopivan rankkaa ja kun säännöllisesti käy niin auttaa. Vedessä myös ei tee niin helposti vahinkoa itselleen. Pilates myös, mutta siihen kannattaa ammattilaiselta kysyä mitkä on sopivat liikkeet.
Jos sinulla sattuu olemaan hieman reilummat rinnat niin kunnolliset liivit, jotka oikeasti tukee ja pitää rintoja paikoillaan. Oikean kokoiset ja sellaiset, että saattaa olla hankalat laittaa päälle, koska ei ole niin paljon löysiä ja liikkuvia osia, mutta istuvat hyvin eikä karkaa mistään.
Vältä tärinä ja tärähtely liikuntaa, kuten sauvakävelyä ja juoksemista. - Anonyymi
Onko kellään kertoa Tiezen-syndoomasta lisää ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323345Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032545Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv692508- 1002112
- 111658
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3781026Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos35822TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6770