Näkijät/tulkitsijat unililla

Anonyymi

Olen nyt muutamaan kertaan soittanut heille ja sieltä on parhaat lähteneet
pois. Toiselta kuulin että on saanut sydänkohtauksen,samoin tämä toinen.

Yrittäjät pitää niin kovaa huutoa ja painostusta,ettei elimistö kestä laitan noidenetukirjaminent eli E ja S.E sai sydänkohtauksen jo vuosi sitten ja-s sai tämän vuoden puolella


S.sain kiinni vastaa ihan normalista liittymästä joten ei ole kallis soittaa ja ihanaa kun sain kiinni

ihan järkyttävää että työnantaja toimi noin etä kun saa vaan asiakkaita rahat pois eikä yhtään erä mieltä,eikä sanoa mitä näkee. ei näy

S sanoi että voi kylä näyttää työspimuksen

voi kurjaa näissä firmoissa joita täällä on kymmeniä ja pomo käskee painaa hommia vaan. kaikille ei vaan näytä töitä tulevan

sydänkohtaus ei tule tuosta vaan pikku ongelman takia vaa tarvii paljon enemmän potkua takalistoon

ihanaa tulevaa syksyä kaikille

32

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Montakohan firmaa näitä on ja jokainen hakee aitoa näkijää ehkä 1% kaikista on niitä näkijöitä jotka oikeasti näkevät itse suosin kyllä näitä "yksityisiä" Mielestäni esim."korttipovari" ei ole näkijä. Kun laskee näitten firmojen unil,rajatieto,ennustus.fi jne niin näkijöitä on noin 40 niin todellakaan ei ole aitoja näkijöitä. Unilin Saria kyllä kaipilen,toivottavasti joskus vielä ottaa puheluja

      • Anonyymi

        Kiitos. Sain hänen kiinni ja on hän ihana lohduttava ja kaikin puolin enkeli maan päällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Sain hänen kiinni ja on hän ihana lohduttava ja kaikin puolin enkeli maan päällä

        Olen muutamia kertoja soittanut hänelle ja hän on aina hyvin ymmärtäväinen ja hänestä tulee tunne, että hän välittää eikä esitä näkevänsä. Ihana lämmin ihminen. Energiasta tuntee hänet hyvin


      • Anonyymi

        Jos saa 45cnt se on hyvin minuutilta...useissa saa vain 30...


      • Anonyymi

        Sarin saa ihan normaalista puhelinnumerosta kiinni ja edelleenkin tekee energiaputsaukset veloituksetta niinkuin teki Unilin aikaankin.

        Unil menetti kyllä huomattavasti parhaimman näkijän. Ja kyllä hän sai sydänkohtauksen. Ei kenenkään taakka ole sen arvoinen että kuolema käy kolkuttelemassa että nyt pitää himmata.

        Nämä kymmenet ihmiset jotka tekee eri firmissa työtä niin ei kaikilla ole edes kykyä. Unilin Sari kertoi että hänen nimi on oikeasti Sari eikä halua olla minkään peitetarinan takana,vaan ihan rehellisesti omana itsenään.

        Harmi kun nämä ihmiset jotka tekevät näkijän töitä niin ei näekkään ja silloin he pilaavat niiden näkijöiden maineen,ihmiset helposti luulee että kukaan ei näe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen muutamia kertoja soittanut hänelle ja hän on aina hyvin ymmärtäväinen ja hänestä tulee tunne, että hän välittää eikä esitä näkevänsä. Ihana lämmin ihminen. Energiasta tuntee hänet hyvin

        Sari on nykyään ennustus.comilla. Hän on minun luottonäkijäni. Ja kertoi että oli vuoden sairauslomalla sydäninfarktin takia ja halusi vaihtaa yritystä. Saa hänet yksityisestikkin kiinni. Mutta sitä ei varmasti voi tänne laittaa kun se poistetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari on nykyään ennustus.comilla. Hän on minun luottonäkijäni. Ja kertoi että oli vuoden sairauslomalla sydäninfarktin takia ja halusi vaihtaa yritystä. Saa hänet yksityisestikkin kiinni. Mutta sitä ei varmasti voi tänne laittaa kun se poistetaan.

        Minä sain Sarin kiinni facen kautta ja sähköpostitse [email protected] on todella hyvä edelleenkin


    • Anonyymi

      Ehkä vähän tyhmää tällainen suositteluketju, mutta Unililla kuitenkin minulle on varsin hyvin nähnyt Sonja. Olen soittanut hänelle vuosien mittaan muutaman kerran vuodessa, ja ennustaa minulle maltillisesti, ja isommat asiat ainakin on menneet oikein. Toivottavasti hän ei ole lopettanut, tavoitin hänet viimeksi joskus maaliskuussa. - Mutta jokaisella on oma näkijänsä, suositukset ovat oikeastaan siksi aika turhia, mutta laitan tässä silti omani.

      Olen soitellut myös Aliisalle ja Eija Nikolle, ja molemmista on pitkältä ajalta hyvää sanottavaa, huteja on tullut mutta enemmän kuitenkin osumia ja tilanteeni enemmän-kuin-arvattavissa-olevaa näkemistä. Leena Palo oli myös suosikkini, ennen kuin lopetti parisen vuotta sitten, ja nykyään hänen nimimerkkinsä on muiden käytössä.

      • Anonyymi

        Lisään edelliseen, että em. näkijöiltä olen saanut myös empatiaa, joka on todella arvokasta sinänsä. Vaikka se ei olekaan pääsyy jonka takia soittaisin linjoille. Henkilökemioista tämä juttu on aika paljon kiinni. Arvostan pitkän linjan ammattilaisia, jotka ovat tehneet monta vuotta näkijäntöitä tarvitsematta mainostaa. Ei ole helppo homma sekään.

        Listasta unohtui astrologi Tiina Kallio. Tiedän että hänkään ei näe kaikille, mutta minulle hän on ollut aivan huippu, tietää ajatkin, vaikka ne muilta näkijöiltä yleensä menevät enemmän tai vähemmän sekaisin. Tiina on Rajatiedolla, mikä on inhottavan kallis firma, mutta kannattaa kuitenkin soittaa.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan, että millä työnimellä Unililla lopettanut Natalia nykyään toimii?

    • Anonyymi

      Kun yrittäjä painaa päälle ja vaatii enemmän tulosta eli asiakasta puhutetaan ja samalla pitkitetään puhelua. Jos sitä ei tee niin potkitaan pellolle firmasta. Yrittäjä ei ymmärrä että tyytyväiset asiakkaat soittaa uudestaan. Sitä taktiikkaa en ymmärrä. Itse teen yksityisesti ja veloitan 1€"minuutti.haluan auttaa asiakasta enkä ole rahan kiilto silmissä mutta otan pienen summan. En koskaan mene yhdellekkään yritykselle töihin vaan haluan koko sydämmestäni auttaa ihmisiä.

      • Anonyymi

        Unililta on kyllä parhaat lähtenyt pois. Ja todellakin E ja S saivat sydänkohtauksen.
        S on julkisesti kertonut miten pomot painaa pälle,työvuorot on väärin merkattu joten heidän piti aamulla tarkastaa onko työvuorot oikein. S kertoi että hänellä oli jatkuvasti väärin.

        Minusta kunnioitettavaa,että näkijä sanoo että mennäämpä asiaan niin ei tule niin kovat laskut. Hän tietty menetti siinä myös palkkaa.

        Vain ahneet jää noihin firmoihin ja pitkittävät puhelua koska se on heidän palkkaansa myös. Kun ei pitkitä puhelua niin silloin näkijä ei ole tarpeeksi hyvä tuomaan firmalle euroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unililta on kyllä parhaat lähtenyt pois. Ja todellakin E ja S saivat sydänkohtauksen.
        S on julkisesti kertonut miten pomot painaa pälle,työvuorot on väärin merkattu joten heidän piti aamulla tarkastaa onko työvuorot oikein. S kertoi että hänellä oli jatkuvasti väärin.

        Minusta kunnioitettavaa,että näkijä sanoo että mennäämpä asiaan niin ei tule niin kovat laskut. Hän tietty menetti siinä myös palkkaa.

        Vain ahneet jää noihin firmoihin ja pitkittävät puhelua koska se on heidän palkkaansa myös. Kun ei pitkitä puhelua niin silloin näkijä ei ole tarpeeksi hyvä tuomaan firmalle euroja.

        Ei ole reilua haukkua ahneeksi työntekijää. Vai ovatko sairaanhoitajatkin sitä? Pysysivät lestissään vaan.


      • Anonyymi

        Itse käytän prepaidia, se loppuu kun loppuu. Ihmisellä on itsellään vapaa tahto sanoa myös, että kiitos riittää. Ketään ei pakoteta langalla roikkumaan.


    • Anonyymi

      Soitin uudelle näkijälle, Hennalle.
      Ei todellakaan vakuuttanut - ei sitten yhtään.
      Olisi ilmeisesti pitänyt kertoa oma elämäntilanne, ja sitten hän olisi katsonut.
      No minulla on kokemusta hyvistä näkijöistä, jotka näkee kyselemättä.

      • Anonyymi

        Olen soittanut Hennalle useamman kerran. Hän näki uudeksi näkijäksi yllättävänkin hyvin. Hän kuvaili tarkoin jo edesmenneen lapseni ulkonäköä ja toimii siis meedionkin tavoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen soittanut Hennalle useamman kerran. Hän näki uudeksi näkijäksi yllättävänkin hyvin. Hän kuvaili tarkoin jo edesmenneen lapseni ulkonäköä ja toimii siis meedionkin tavoin...

        "Hän näki uudeksi näkijäksi yllättävänkin hyvin."???????? miten näkemiseen vaikuttaa onko uusi vai vanha????
        Kiitos nyt Henna paljon mainoksesta. Melkein yhtä hyvä kun noitten aikaisempien samassa ketjussa. Kilvan käyvät täällä itseään kehumassa. Melko läpinäkyvää on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän näki uudeksi näkijäksi yllättävänkin hyvin."???????? miten näkemiseen vaikuttaa onko uusi vai vanha????
        Kiitos nyt Henna paljon mainoksesta. Melkein yhtä hyvä kun noitten aikaisempien samassa ketjussa. Kilvan käyvät täällä itseään kehumassa. Melko läpinäkyvää on.

        Vielä läpinäkyvämpää on tuo Naomin mainostaminen..mut kukapa sen kissan hännän jne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä läpinäkyvämpää on tuo Naomin mainostaminen..mut kukapa sen kissan hännän jne..

        Saa kai häntä mainostaa kun on hyvä. Kyllä täällä paljon mainostetaan sellaisia, joista itsellä on ainakin tosi huonot kokemukset. Ei voi edes samassa lauseessa Naomin kanssa mainita.

        Minä olen Naomia kehunut ainakin monessakin eri ketjussa, kun olen ihan hämmästyksissäni ollut, että oikeita näkijöitä siis tosiaankin on. Vuosia juoksin ennustajalta ennustajalle ja soittelin ties mihinkä linjoille. Rahaa meni ja meinasi mennä kyllä samalla usko koko ennustajiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa kai häntä mainostaa kun on hyvä. Kyllä täällä paljon mainostetaan sellaisia, joista itsellä on ainakin tosi huonot kokemukset. Ei voi edes samassa lauseessa Naomin kanssa mainita.

        Minä olen Naomia kehunut ainakin monessakin eri ketjussa, kun olen ihan hämmästyksissäni ollut, että oikeita näkijöitä siis tosiaankin on. Vuosia juoksin ennustajalta ennustajalle ja soittelin ties mihinkä linjoille. Rahaa meni ja meinasi mennä kyllä samalla usko koko ennustajiin.

        Tossa varmaan tarkotettiin vihjata että mainostais itteään.

        En usko että tarvii :) Naomilla on niin paljon tyytyväisiä asiakkaita , joihin itekin lukeudun, ja joo, olen kanssa monissakin ketjuissa häntä kehunu.

        Taas hänelle varasin aikaa, että varmaan tulen muuten kehuun jatkossakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa varmaan tarkotettiin vihjata että mainostais itteään.

        En usko että tarvii :) Naomilla on niin paljon tyytyväisiä asiakkaita , joihin itekin lukeudun, ja joo, olen kanssa monissakin ketjuissa häntä kehunu.

        Taas hänelle varasin aikaa, että varmaan tulen muuten kehuun jatkossakin :)

        Joo kehu omassa ketjussasi itseäsi, tässä ketjussa jaetaan kokemuksia unil näkijöistä ja myös muille firmoille on omat ketjunsa, joissa ei kaivata kokemuksia sinusta. En kiitä mainostamisesta kuitenkaan, se on niin läpinäkyvää ja lapsellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kehu omassa ketjussasi itseäsi, tässä ketjussa jaetaan kokemuksia unil näkijöistä ja myös muille firmoille on omat ketjunsa, joissa ei kaivata kokemuksia sinusta. En kiitä mainostamisesta kuitenkaan, se on niin läpinäkyvää ja lapsellista.

        Taisit ihan ite alkaa kademmieli sitä Naomia tähän ketjuun vedellä, eikö?
        Selvästi joku ihmeen pakkomielle, kun tarvii joka ketjuun käydä hänen nimee veteleen ja syytteleen mainonnasta tyyliin "Vielä läpinäkyvämpää on tuo Naomin mainostaminen..mut kukapa sen kissan hännän jne.."

        Kyllä meille kaikille, niin täällä Unilista keskustelevista kuin muistakin alan palveluista mielipiteitä vaihtaville, on käynyt tosi selväksi että olet ihan helvetin kateellinen kyseiselle näkijälle.
        Ite olen aivan varma siittä kuka olet. Ei Naomin haukkuminen tee susta oikeeta näkijää. Olet feikki ja sitä mieltä tuntuu aika moni muu olevan, ainakin näitten ketjujen keskustelujen perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisit ihan ite alkaa kademmieli sitä Naomia tähän ketjuun vedellä, eikö?
        Selvästi joku ihmeen pakkomielle, kun tarvii joka ketjuun käydä hänen nimee veteleen ja syytteleen mainonnasta tyyliin "Vielä läpinäkyvämpää on tuo Naomin mainostaminen..mut kukapa sen kissan hännän jne.."

        Kyllä meille kaikille, niin täällä Unilista keskustelevista kuin muistakin alan palveluista mielipiteitä vaihtaville, on käynyt tosi selväksi että olet ihan helvetin kateellinen kyseiselle näkijälle.
        Ite olen aivan varma siittä kuka olet. Ei Naomin haukkuminen tee susta oikeeta näkijää. Olet feikki ja sitä mieltä tuntuu aika moni muu olevan, ainakin näitten ketjujen keskustelujen perusteella.

        Tämä ketjuhan on Unilin työntekijöistä eikä Naomista,en tajua miksi se jaksaa itseään paukuttaa,oli joku kirjoitus että naomi näyttää ihan enkeliltä,hei perkele nyt oikeesti,jollain rusinat rasahtelee pään sisällä ja aika huolella...suosittelisin kunnon psykoterapiaa sille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketjuhan on Unilin työntekijöistä eikä Naomista,en tajua miksi se jaksaa itseään paukuttaa,oli joku kirjoitus että naomi näyttää ihan enkeliltä,hei perkele nyt oikeesti,jollain rusinat rasahtelee pään sisällä ja aika huolella...suosittelisin kunnon psykoterapiaa sille

        Tuntuuko itelläsi olevan joku rasahtelemassa? Miten on HÄNEN syynsä jos asiakkaansa hänestä kirjoittavat ja kehuvat. Miten silloin HÄN täällä itseään paukuttaa??????

        Onko kateus noin alkanut jollakin nyt rasahdella? Kävin sen kuvansa katsomassa ja kun oikeasti näyttää, MINUNKIN mielestäni enkeliltä. Miten se on SINULTA pois jos jossakin MUUSSA KETJUSSA KUN UNILIA KOSKEVASSA, joku käy hänestä kommentoimassa? Ja tässä ketjussa joku MUU, mahdoit olla juuri SINÄ, joka kävit hänet tänne vetelemässä, syyttelemällä mainonnasta.
        Antaa nyt vahvasti vaikutelman että jollakin on PAKKOMIELLE, sitä Naomia täällä haukkua ja hänestä narista.

        Hae ongelmaasi jotain KUNNON; TOIMIVAA PSYKOTERAPIAA ihan keskenäsi, ja jätä muut kirjoittajat täällä rauhaan. Ja se Naomi. Kun hän ei varmasti sille itse mitään voi, jos hän on henkilö, JOKLA NYT VAAN SATTUU OLEMAAN SUOSITTU, ja josta asiakkaat tykkää kirjoitella. Minäkin. Ja ihan moniin ketjuihin olen häntä kehunut.

        Että hei perkele nyt ihan vaan itsellesi. Koita kestää keskinkertaisuus ja kateus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko itelläsi olevan joku rasahtelemassa? Miten on HÄNEN syynsä jos asiakkaansa hänestä kirjoittavat ja kehuvat. Miten silloin HÄN täällä itseään paukuttaa??????

        Onko kateus noin alkanut jollakin nyt rasahdella? Kävin sen kuvansa katsomassa ja kun oikeasti näyttää, MINUNKIN mielestäni enkeliltä. Miten se on SINULTA pois jos jossakin MUUSSA KETJUSSA KUN UNILIA KOSKEVASSA, joku käy hänestä kommentoimassa? Ja tässä ketjussa joku MUU, mahdoit olla juuri SINÄ, joka kävit hänet tänne vetelemässä, syyttelemällä mainonnasta.
        Antaa nyt vahvasti vaikutelman että jollakin on PAKKOMIELLE, sitä Naomia täällä haukkua ja hänestä narista.

        Hae ongelmaasi jotain KUNNON; TOIMIVAA PSYKOTERAPIAA ihan keskenäsi, ja jätä muut kirjoittajat täällä rauhaan. Ja se Naomi. Kun hän ei varmasti sille itse mitään voi, jos hän on henkilö, JOKLA NYT VAAN SATTUU OLEMAAN SUOSITTU, ja josta asiakkaat tykkää kirjoitella. Minäkin. Ja ihan moniin ketjuihin olen häntä kehunut.

        Että hei perkele nyt ihan vaan itsellesi. Koita kestää keskinkertaisuus ja kateus.

        Täysin samaa mieltä olen!
        >->- Vielä läpinäkyvämpää on tuo Naomin mainostaminen..mut kukapa sen kissan hännän jne..""
        että tollasen sitte tilitti tähänkin ketjuun. Kukaan ei ollu Naomista täällä ennen hiiskunu sanaakaan.

        Mulle ei myöskään ihan aukene, etä miten se, että joku kehuu Naomia enkelinnäköseksi, tarvis jotain psykoterapiaa. Aika törkeetä tilitystä jostain rusinoitten raksahteluista :(

        Kovin tuntuu kiinnostavan, mitä Naomista kirjotetaan. Luen näitä ketjuja paljon, ja jossain oli mainintaa, että Naomilla on joku stalkkeri, joka käy häntä täällä haukkumassa. Vaikuttaa olevan totta, kun hyvin tunnistaa ton kirjotustyylin.

        Mun mielestä paljo enemmän psykoterapiaa tarvittis sellanen, joka ilmesesti kuvittelee ite olevansa joku näkijä, ja sit kun ei ole, sättii täällä oikeita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä olen!
        >->- Vielä läpinäkyvämpää on tuo Naomin mainostaminen..mut kukapa sen kissan hännän jne..""
        että tollasen sitte tilitti tähänkin ketjuun. Kukaan ei ollu Naomista täällä ennen hiiskunu sanaakaan.

        Mulle ei myöskään ihan aukene, etä miten se, että joku kehuu Naomia enkelinnäköseksi, tarvis jotain psykoterapiaa. Aika törkeetä tilitystä jostain rusinoitten raksahteluista :(

        Kovin tuntuu kiinnostavan, mitä Naomista kirjotetaan. Luen näitä ketjuja paljon, ja jossain oli mainintaa, että Naomilla on joku stalkkeri, joka käy häntä täällä haukkumassa. Vaikuttaa olevan totta, kun hyvin tunnistaa ton kirjotustyylin.

        Mun mielestä paljo enemmän psykoterapiaa tarvittis sellanen, joka ilmesesti kuvittelee ite olevansa joku näkijä, ja sit kun ei ole, sättii täällä oikeita.

        Niinnon. Jos joku on läpinäkyvää niinm ton Naomia vahtivan kateus! Säälittävää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko itelläsi olevan joku rasahtelemassa? Miten on HÄNEN syynsä jos asiakkaansa hänestä kirjoittavat ja kehuvat. Miten silloin HÄN täällä itseään paukuttaa??????

        Onko kateus noin alkanut jollakin nyt rasahdella? Kävin sen kuvansa katsomassa ja kun oikeasti näyttää, MINUNKIN mielestäni enkeliltä. Miten se on SINULTA pois jos jossakin MUUSSA KETJUSSA KUN UNILIA KOSKEVASSA, joku käy hänestä kommentoimassa? Ja tässä ketjussa joku MUU, mahdoit olla juuri SINÄ, joka kävit hänet tänne vetelemässä, syyttelemällä mainonnasta.
        Antaa nyt vahvasti vaikutelman että jollakin on PAKKOMIELLE, sitä Naomia täällä haukkua ja hänestä narista.

        Hae ongelmaasi jotain KUNNON; TOIMIVAA PSYKOTERAPIAA ihan keskenäsi, ja jätä muut kirjoittajat täällä rauhaan. Ja se Naomi. Kun hän ei varmasti sille itse mitään voi, jos hän on henkilö, JOKLA NYT VAAN SATTUU OLEMAAN SUOSITTU, ja josta asiakkaat tykkää kirjoitella. Minäkin. Ja ihan moniin ketjuihin olen häntä kehunut.

        Että hei perkele nyt ihan vaan itsellesi. Koita kestää keskinkertaisuus ja kateus.

        Hah ha haa...voi voi liippasko noin liki? Kaikki hei ei tykkää naomista,eikä minulle nähnyt kyllä mitään,täyttä paskaa suoraan sanottuna oli sen lätinät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah ha haa...voi voi liippasko noin liki? Kaikki hei ei tykkää naomista,eikä minulle nähnyt kyllä mitään,täyttä paskaa suoraan sanottuna oli sen lätinät

        Suotta vauhkoot, et ole koskaan hällä käynyt. Samaa stalkkerivouhotusta mitä noissa muissakin ketjuissa.
        Mun kaveri näytti mulle taannoin yhtä kommenttia, mistä vauhkosit että oli Naomin mainontaa, tyyliin että olis ite käyny kirjottaas. No ei oikein voinu, kun oli samaan aikaan pitämässä katselmusta mun siskolle, jonka mökillä vietettiin hänen synttäreitä, ja heti hänen jälkeen oli mun vuoro.
        Tännehän jää kellon ajat näkyviin, millon kommentti on kirjotettu.
        Se on meille kaikille käynyt jo selväks, että et tykkää Naomista, kommenteista hohkaa ihan surullisen vahvasti kateus, mutta älä anna sen häiritä meitä muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah ha haa...voi voi liippasko noin liki? Kaikki hei ei tykkää naomista,eikä minulle nähnyt kyllä mitään,täyttä paskaa suoraan sanottuna oli sen lätinät

        Tol ei taida olla kaikki marjat koppassa.,,,? muutonkin, selvännäkijät ei varmaan olisi se taho mistä kannattaisi apuja hakea, jos noinkin moninaiset vaikeudet,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah ha haa...voi voi liippasko noin liki? Kaikki hei ei tykkää naomista,eikä minulle nähnyt kyllä mitään,täyttä paskaa suoraan sanottuna oli sen lätinät

        Täyttä paskaa suoraan sanottuna on toi loputon paskalatinä. Hanki elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ketjuhan on Unilin työntekijöistä eikä Naomista,en tajua miksi se jaksaa itseään paukuttaa,oli joku kirjoitus että naomi näyttää ihan enkeliltä,hei perkele nyt oikeesti,jollain rusinat rasahtelee pään sisällä ja aika huolella...suosittelisin kunnon psykoterapiaa sille

        Taitaa olla juurikii se Naomin stalkkeri? Taisi oikein ittens paljastaa niissä fasebookkissa olevissa kirjotuksissa. On teksti vaan meinaa sisällöltään ihan samaa. Järkyttävä kateus paistaa läpi.

        Kavereitten kans kattomas niitä kirjotuksia nii kyllähän sen heti ymmärs mistä kenklä puristelee. Toine näyttää enkeliltä, ja kokemuksesta voin sanoo, siltä myös vaikuttaa, ja toinen näyttää ja teksteistä sen viimmestään havaittee, itte perkkeleeltä.

        Ny sen paremmi tajus, kun toi rysän päältä kii jäämine tapahtu, että mistä noi kateelliset naljailut on kumpunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Hän näki uudeksi näkijäksi yllättävänkin hyvin."???????? miten näkemiseen vaikuttaa onko uusi vai vanha????
        Kiitos nyt Henna paljon mainoksesta. Melkein yhtä hyvä kun noitten aikaisempien samassa ketjussa. Kilvan käyvät täällä itseään kehumassa. Melko läpinäkyvää on.

        Melko tomppeleita näkyy olevan linjoilla. Henna näkee edelleen mulle uskomattoman hyvin. Ja hänen kauttaan toimii yhteys edesmenneeseen lapseeni. Sydämellinen kiitos universiumille tollasesta näkijästä...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      393
      3905
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      135
      2720
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      129
      1887
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1330
    5. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      172
      1209
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      51
      1202
    7. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      73
      1181
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      64
      1135
    9. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      51
      962
    10. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      291
      940
    Aihe