Presidentti Halonen totesi tämän ja ei muuta kuin persut pimahti asiasta. :D
Naisjohtoiset maat pärjänneet koronaa vastaan parhaiten
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totuudesta se persu pimahtaa.
- Anonyymi
Voihan emätin sentään, ei voi enää muuta todeta?
- Anonyymi
kainuun sote naisjohtoinen,
pahimmakis korona lingoksi osoittautunut nyt kun alka kertyä mittaushistoriaa
eli ei ole mitään tehneet ennalta
valehdelleet
nyt ku neste lahkeessa, maskeja suosittavat ja etäisyyttä.. - Anonyymi
Halonen syrjii sukupuoleen perustuen, Halonen on natsi
Hienosti pärjättiin. Talous romahti ja monet työpaikat häipyivät pysyvästi.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Tähän mennessä olosuhteisiin nähden hyvin. Oletko yhtään perillä miten muualla maailmassa on mennyt ja menee?
- Anonyymi
Ilman presidenttiä olisi käynyt vieläkin huonommin.
Arvostettu, hyvin harkitseva kansan johtajamme Niinistö varoitti jo toistamiseen, nyttemmin EU:sta ja Marinin huolettomuudesta sitoa kansamme vuosikymmenten pituiseen hirmuiseen velkavankeuteen. Mutta jälleen kerran Marin ei neuvoja suostunut kuuntelemaan ja nytkin viittasi kintaalla presidentti Niinistölle sanoin turhaa huolta. Niin mitäpä sitä huomisesta murehtimaan, kun löysin ranteinkin voi edetä median suosikiksi.
- Anonyymi
Parhaiten ovat pärjänneet Slovenia, Kreikka ja Latvia,joissa kaikissa on mieshjohtaja.
- Anonyymi
Vielä paljon paremmin ovat pärjänneet esim. Eritrea ja Uganda. Miesjohtoisia molemmat.
STM:n Varhila,sd, on ilmeisesti hakenutkin täältä maskittomuusoppinsa, koska sieltä löytyy asukkaita, jotka eivät ole edes kuulleet mistään maskista, puhumattakaan kaupallisista kirurgisista maskeista.
Ja koronaluvut ovat naisjohtoista Suomeakin paremmat. Olisiko lie kolmas sukupuoli johdossa?
- Anonyymi
Miksi pähkäillään mitään rokotteita tms. joka maahan vaan naiset johtoon ja korona on selätetty.
Suomessa mies on jo kuohittu, mutta joissakin maissa on vielä tehtävää. - Anonyymi
Onko Thaimaan hallituksessa naisenemmistö. 70 miljoonan asukkaan maassa on 58 henkeä kuollut covid-19 tautiin. Ruotsin hallituksessa on muuten naisenemmistö, minkä Halonen armeliaasti unohti tai sitten hän pitää svedujen koronapolitiikkaa onnistuneena.
- Anonyymi
Thaimaan kuninkaalla on 20 rakastajatarta, joten aika naisvetoinen maa on kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaan kuninkaalla on 20 rakastajatarta, joten aika naisvetoinen maa on kyseessä
... paitsi, että nykykuninkaalla ei ole edes arvovaltaa kansalaisten keskuudessa puhumattakaan muusta vallasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345618Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4942574JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51515Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171109Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4897- 62892
Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807