Teuvo Hakkaraisen tukijat!

Anonyymi

Te jotka olette olleet tavalla, tai toisella tukemassa Teuvo Hakkaraista hänen tehtäväänsä Brysseliin kantakaa myös hänestä ja hänelle alkoholinkäytöstä mahdollisesti aiheutuvista ongelmista. Tämä ei ole trollausta, ei syyttelyä vaan rehellinen pyyntö.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä sulle kuuluu toisen juomiset?

      • Anonyymi

        Työyhteisön velvollsuus on lähettää alkoholismiin sairastunu jäsenesän hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työyhteisön velvollsuus on lähettää alkoholismiin sairastunu jäsenesän hoitoon.

        Mistä tiedät ettei hän saa hoitoa, jos hänellä ylipäätään on mitään ongelmaa?
        Eikös se eu:n Junger vai mikä se oli se pomo jota kukaan ei ollut valinnut mutta oli vaan pomona eu:ssa itsestään??? ollut ihan deegu. Ihan humalassa aina ja läpsytti toisia kasvoihin yms.
        Mitä tekivät työkaverit?
        Hakkaraisesta en tiedä, mutta parempi politikko se on kun ikinä yksikään sosialistisdp tai vihreä tai vassari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät ettei hän saa hoitoa, jos hänellä ylipäätään on mitään ongelmaa?
        Eikös se eu:n Junger vai mikä se oli se pomo jota kukaan ei ollut valinnut mutta oli vaan pomona eu:ssa itsestään??? ollut ihan deegu. Ihan humalassa aina ja läpsytti toisia kasvoihin yms.
        Mitä tekivät työkaverit?
        Hakkaraisesta en tiedä, mutta parempi politikko se on kun ikinä yksikään sosialistisdp tai vihreä tai vassari.

        Kyllä onglmaa on, ainakin Suomen laadukkaimman lehden SK:n mukaan:
        https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/hakkarainen-juopottelee-brysselissa-halla-aho-ei-voi-mitaan-en-voi-varsinaisiin-kurinpidollisiin-toimenpiteisiin-ryhtya/


    • Teuvo on avun tarpeessa oleva juoppo, ja se asia tiedetään jo Hondurasissa asti, joten ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Juncker ei nähnyt yhtään selvää päivää ollessaan EU komission puheenjohtajana, täys denso.


      • Anonyymi

        Teuvo on paljon parempi ja rehellisempi äijä presidentiksi, kuin teidän kutaleiden haalaama haavisto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juncker ei nähnyt yhtään selvää päivää ollessaan EU komission puheenjohtajana, täys denso.

        Niinpä. Juncker on oikea nimi. Aina kännissä ja koko eurooppa tiesi asian.
        Oliko porukka huolissaan? ja ohjasivat hänet hoitoon?
        Sitäpaitsi koko sdp rivistö on juoppoja kuten vassareiden ja vihreiden rivit. Huumeet siinä vielä lisäksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo on paljon parempi ja rehellisempi äijä presidentiksi, kuin teidän kutaleiden haalaama haavisto.

        mittavan rikosrekisterin omaava epärehellinen juoppoko on "rehellisempi" kuin erä toine?? ei kuule ..


    • Anonyymi

      Pitäs olla laki että kaikkien politiikkaan osallistuvien pitäs olla vähintään 3 ‰ humalassa töitä tehdessään. Kuultas mitä mieltä politikot oikeasti on asioista kun estot ja harkintakyky pettää.

    • Anonyymi

      Kouluttamattomat juopot äänestävät kouluttamattomia juoppoja.

      • Anonyymi

        Pössyttelevät pöljät äänestää itsensä moisia. Niitä on jo jokaisessa virassa, ja kaikki on mennyt moraalittomaksi.


      • Anonyymi

        Eikö Keski-Suomen vaalipiirissä ollut ainoatakaan pätevämpää perussuomalaista ehdokasta kuin Teuvo Hakkarainen vai olivatko Teuvoa äänestäneet kaikki samalaisia teuvoja itsekin, mikä ei toisaalta kerro hyvää Keski-Suomen vaalipiirin alueella asuvista ihmisistä. Kaiken huippu oli se, että äänestäjät äänestivät Teuvon europarlamenttiin. Mitä Teuvo Hakkarainen on saanut aikaan europarlamentissa?


    • Teuvo on pahasti alkoholisoitunut äijän reppana, joka kuuluisi eläkkeelle.
      Miehestä ei ole muuhun kuin napin painajaksi, ja osuuko sekään aina oikeaan on hyvä kysymys. Mutta sellainen kansa millaiset edustajat.

    • Anonyymi

      Aina on ollut juoppoja poliitikota tässä maassa, niitä on vaan hyssytelty!

    • Anonyymi

      Asia on valvonnassa.
      Ainakin paremmin kuin teillä jotka olette olleet tukemassa Pekka Haavistoa poliittisella urallaan. Onko haavisto vietellyt lisää alaikäisiä poikia?
      Ainakin hänellä on puolison rinnalla uusi "poliittinen avustaja".

    • Anonyymi

      No, eiköhän Teukka pian löydä suomalaisen naisen. Suomalaiset tytöt tykkää rhasta ja vallasta.

      • Anonyymi

        teukalla on myös mittava rikosrekisteri, mikä oikeuttaa jännäpojan arvonimeen, eiköhä sitä jonkunmoista missiä vielä tule..


    • Anonyymi

      Onhan siellä Urpilainenkin ja vielä komissaari vaikka sopisi paremmin psykiatrisen sairaalan potilaaksi.

    • Anonyymi

      Teukka Rocks!!

    • Anonyymi

      On siellä Brysselissä muitakin jotka käyttävät alkoholia, jotkut meppi_naiset ovat lihoneet ihan muodottomiksi, niitä pitää myöskin auttaa ja antaa neuvoja kuinka eletään.

      • Anonyymi

        Sirpa "Sirpukka" Pietiläisestäkö on kyse?
        Joka ei olisi rattijuopumukseenkaan syyllistynyt ellei olisi ollut humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirpa "Sirpukka" Pietiläisestäkö on kyse?
        Joka ei olisi rattijuopumukseenkaan syyllistynyt ellei olisi ollut humalassa.

        Sirpukka tyypillinen kokoomuksen edustaja jonka työkaverit ovat nyt suistamassa Suomea suohon älyttömällä tempauksellaan hallituksen kaatamiseksi. Mitenkä kännissä tai muissa aineissa ne kokkareet nyt ovat kun noin sekavia puuhailevat.
        Teukka ei vanhana tukkisahurina olisi ikinä noin sekaisin viinasta että olisi sulkemassa kannattavia paperitehtaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sirpa "Sirpukka" Pietiläisestäkö on kyse?
        Joka ei olisi rattijuopumukseenkaan syyllistynyt ellei olisi ollut humalassa.

        Sirpa on marttojen martta.


    • Anonyymi

      Hakkaraisen mukaan alkoholilla on ollut vaikutusta siihen, että kohuja on syntynyt. Alkoholiongelmasta pitkään kärsinyt Hakkarainen on kertonut pitävänsä moottoripyöräilystä ja moottorikelkkailusta. Moottoripyöräily ja moottorikelkkailu ovat taantumuksellisia harrastuksia, eikä sellaiselle voi löytyä samanhenkistä Brysselistä, siksi hänellä tulee olemaan entistä suurempia vaikeuksia sopeutua Brysseliin. Maitojuna odottaa.

    • Anonyymi

      Jokainen huolehtii omista juomistaan. Junkkerin malliin mennään.

    • Anonyymi

      Vaikka kysymys on Hakkaraisesta, niin kohta kaikki suomalaiset ja ulkomaalaiset poliitikot on vedetty tavalla tai toisella osoittamaan Hakkaraisen kannattajien oikeus olla hakematta häntä alkoholistiparantolaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe