Hei Cherrykirsikka!
Mieli on maassa vaikka kaikki pitäisi olla toisaalata ainakin vielä hyvin.Paljon kaikenlaista
tullut missä on mietittävää ja pyörittelen päässäni mitä seuraavaksi tekisin ja jotenkin kaikki tuleva huolettaa.Miten voisi saada itseleen
rauhallisemman mielen,oppisi luottamaan tulevaan?
Näätkö minulle yhtään selkenevää näiden asioideni kanssa?Jatkuuko parisuhteeni yhtä samanlaisena kuin tähänkin saakka?Tuleeko missäänvaiheessa hengähdystaukoa yleensä,kun tuntuu että kaikki menee samaa vauhtia, kohta loppuu puhti!
Sherrykirsikka
3
206
Vastaukset
Kun itse rauhoitut, maailma ympärilläsikin rauhoittuu ja löytää omat uomansa. Murehdit nyt aivan liikaa kaikesta - asiat kyllä selkenevät omalla painollaan kun sen aika on. Ota voimalauseeksesi: Minä olen tässä ja nyt. Toista lausetta niin usein kuin hyvältä tuntuu, se auttaa sinua maadoittumaan paremmin tähän hetkeen, sillä mennyt on mennyttä ja tulevaa et voi etukäteen elää. Piste, jossa aikajanalla seisot juuri nyt, on kaikki, mitä itse asiassa on - tällä hetkellä...
Eräs ystävyyssuhteisiisi liittyvä kiemura vaatinee puhumista asioiden selviämiseksi, tartu siis itseäsi rohkeasti niskasta kiinni tässä asiassa! Parisuhteesi näen olevan ihan hyvällä pohjalla, kun rauhoitut ja olet siinäkin vähän enemmän läsnä, se vain paranee.. Ei ei syytä huoleen, olet hyvissä käsissä ja sinusta pidetään kyllä huolta :) Uskoa ja toivoa kevääseesi toivottelen.. :)- Rose
Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa! Rose kirjoitti:
Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa!Näkisin, että kyse on ystävättärestäsi, jonka kanssa välinne ovat kylmenneet johtuen väärinkäsityksestä, joka liittyy erääseen miestuttavaanne. Tapauksen yhteydessä jompikumpi on pahoittanut mielensä, mutta koska kyse on tosiaan väärinkäsityksestä, asia selviäisi puhumalla ja voisitte jälleen olla ystäviä.. Kyse lienee nuoruudenystävästäsi, jonka kanssa olette viettäneet vapaa-aikaa, ei siis liene työkaverisi? Kuulostaako mitenkään tutulta, tällaista kuitenkin minulle kerrottiin...
Toivon, että pystyt yhdistämään tämän kyseiseen henkilöön (mikäli olen oikein nähnyt..) ja saatte selvitettyä välinne jälleen hyvälle tolalle. Kaunista kevään jatkoa Sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624