Sherrykirsikka

Rose

Hei Cherrykirsikka!

Mieli on maassa vaikka kaikki pitäisi olla toisaalata ainakin vielä hyvin.Paljon kaikenlaista
tullut missä on mietittävää ja pyörittelen päässäni mitä seuraavaksi tekisin ja jotenkin kaikki tuleva huolettaa.Miten voisi saada itseleen
rauhallisemman mielen,oppisi luottamaan tulevaan?
Näätkö minulle yhtään selkenevää näiden asioideni kanssa?Jatkuuko parisuhteeni yhtä samanlaisena kuin tähänkin saakka?Tuleeko missäänvaiheessa hengähdystaukoa yleensä,kun tuntuu että kaikki menee samaa vauhtia, kohta loppuu puhti!

3

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun itse rauhoitut, maailma ympärilläsikin rauhoittuu ja löytää omat uomansa. Murehdit nyt aivan liikaa kaikesta - asiat kyllä selkenevät omalla painollaan kun sen aika on. Ota voimalauseeksesi: Minä olen tässä ja nyt. Toista lausetta niin usein kuin hyvältä tuntuu, se auttaa sinua maadoittumaan paremmin tähän hetkeen, sillä mennyt on mennyttä ja tulevaa et voi etukäteen elää. Piste, jossa aikajanalla seisot juuri nyt, on kaikki, mitä itse asiassa on - tällä hetkellä...

Eräs ystävyyssuhteisiisi liittyvä kiemura vaatinee puhumista asioiden selviämiseksi, tartu siis itseäsi rohkeasti niskasta kiinni tässä asiassa! Parisuhteesi näen olevan ihan hyvällä pohjalla, kun rauhoitut ja olet siinäkin vähän enemmän läsnä, se vain paranee.. Ei ei syytä huoleen, olet hyvissä käsissä ja sinusta pidetään kyllä huolta :) Uskoa ja toivoa kevääseesi toivottelen.. :)

• Rose

Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
        rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
        lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa!

• Rose kirjoitti:

Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
        rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
        lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa!

Näkisin, että kyse on ystävättärestäsi, jonka kanssa välinne ovat kylmenneet johtuen väärinkäsityksestä, joka liittyy erääseen miestuttavaanne. Tapauksen yhteydessä jompikumpi on pahoittanut mielensä, mutta koska kyse on tosiaan väärinkäsityksestä, asia selviäisi puhumalla ja voisitte jälleen olla ystäviä.. Kyse lienee nuoruudenystävästäsi, jonka kanssa olette viettäneet vapaa-aikaa, ei siis liene työkaverisi? Kuulostaako mitenkään tutulta, tällaista kuitenkin minulle kerrottiin...

Toivon, että pystyt yhdistämään tämän kyseiseen henkilöön (mikäli olen oikein nähnyt..) ja saatte selvitettyä välinne jälleen hyvälle tolalle. Kaunista kevään jatkoa Sinullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5616
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4257
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2227
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1926
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      123
      1774
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      988
    Aihe