Hei Cherrykirsikka!
Mieli on maassa vaikka kaikki pitäisi olla toisaalata ainakin vielä hyvin.Paljon kaikenlaista
tullut missä on mietittävää ja pyörittelen päässäni mitä seuraavaksi tekisin ja jotenkin kaikki tuleva huolettaa.Miten voisi saada itseleen
rauhallisemman mielen,oppisi luottamaan tulevaan?
Näätkö minulle yhtään selkenevää näiden asioideni kanssa?Jatkuuko parisuhteeni yhtä samanlaisena kuin tähänkin saakka?Tuleeko missäänvaiheessa hengähdystaukoa yleensä,kun tuntuu että kaikki menee samaa vauhtia, kohta loppuu puhti!
Sherrykirsikka
3
206
Vastaukset
Kun itse rauhoitut, maailma ympärilläsikin rauhoittuu ja löytää omat uomansa. Murehdit nyt aivan liikaa kaikesta - asiat kyllä selkenevät omalla painollaan kun sen aika on. Ota voimalauseeksesi: Minä olen tässä ja nyt. Toista lausetta niin usein kuin hyvältä tuntuu, se auttaa sinua maadoittumaan paremmin tähän hetkeen, sillä mennyt on mennyttä ja tulevaa et voi etukäteen elää. Piste, jossa aikajanalla seisot juuri nyt, on kaikki, mitä itse asiassa on - tällä hetkellä...
Eräs ystävyyssuhteisiisi liittyvä kiemura vaatinee puhumista asioiden selviämiseksi, tartu siis itseäsi rohkeasti niskasta kiinni tässä asiassa! Parisuhteesi näen olevan ihan hyvällä pohjalla, kun rauhoitut ja olet siinäkin vähän enemmän läsnä, se vain paranee.. Ei ei syytä huoleen, olet hyvissä käsissä ja sinusta pidetään kyllä huolta :) Uskoa ja toivoa kevääseesi toivottelen.. :)- Rose
Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa! Rose kirjoitti:
Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa!Näkisin, että kyse on ystävättärestäsi, jonka kanssa välinne ovat kylmenneet johtuen väärinkäsityksestä, joka liittyy erääseen miestuttavaanne. Tapauksen yhteydessä jompikumpi on pahoittanut mielensä, mutta koska kyse on tosiaan väärinkäsityksestä, asia selviäisi puhumalla ja voisitte jälleen olla ystäviä.. Kyse lienee nuoruudenystävästäsi, jonka kanssa olette viettäneet vapaa-aikaa, ei siis liene työkaverisi? Kuulostaako mitenkään tutulta, tällaista kuitenkin minulle kerrottiin...
Toivon, että pystyt yhdistämään tämän kyseiseen henkilöön (mikäli olen oikein nähnyt..) ja saatte selvitettyä välinne jälleen hyvälle tolalle. Kaunista kevään jatkoa Sinullekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381