Sherrykirsikka

Rose

Hei Cherrykirsikka!

Mieli on maassa vaikka kaikki pitäisi olla toisaalata ainakin vielä hyvin.Paljon kaikenlaista
tullut missä on mietittävää ja pyörittelen päässäni mitä seuraavaksi tekisin ja jotenkin kaikki tuleva huolettaa.Miten voisi saada itseleen
rauhallisemman mielen,oppisi luottamaan tulevaan?
Näätkö minulle yhtään selkenevää näiden asioideni kanssa?Jatkuuko parisuhteeni yhtä samanlaisena kuin tähänkin saakka?Tuleeko missäänvaiheessa hengähdystaukoa yleensä,kun tuntuu että kaikki menee samaa vauhtia, kohta loppuu puhti!

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun itse rauhoitut, maailma ympärilläsikin rauhoittuu ja löytää omat uomansa. Murehdit nyt aivan liikaa kaikesta - asiat kyllä selkenevät omalla painollaan kun sen aika on. Ota voimalauseeksesi: Minä olen tässä ja nyt. Toista lausetta niin usein kuin hyvältä tuntuu, se auttaa sinua maadoittumaan paremmin tähän hetkeen, sillä mennyt on mennyttä ja tulevaa et voi etukäteen elää. Piste, jossa aikajanalla seisot juuri nyt, on kaikki, mitä itse asiassa on - tällä hetkellä...

Eräs ystävyyssuhteisiisi liittyvä kiemura vaatinee puhumista asioiden selviämiseksi, tartu siis itseäsi rohkeasti niskasta kiinni tässä asiassa! Parisuhteesi näen olevan ihan hyvällä pohjalla, kun rauhoitut ja olet siinäkin vähän enemmän läsnä, se vain paranee.. Ei ei syytä huoleen, olet hyvissä käsissä ja sinusta pidetään kyllä huolta :) Uskoa ja toivoa kevääseesi toivottelen.. :)

• Rose

Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
        rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
        lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa!

• Rose kirjoitti:

Kiitän kovasti neuvoistasi,luulen että kaipaan
        rauhoittumista juuri tähän hetkeen.Mutta vielä
        lisä valaisua voisin kaivata ystävyyssuhde kiemuraan,onko kyse miehestä vai naisesta? Liittyykö myös työhön vai vapaa aikaan? Kiitän jos vielä jaksat auttaa tässäkin!Muuten hyvää ja aurinkoista keväänjatkoa!

Näkisin, että kyse on ystävättärestäsi, jonka kanssa välinne ovat kylmenneet johtuen väärinkäsityksestä, joka liittyy erääseen miestuttavaanne. Tapauksen yhteydessä jompikumpi on pahoittanut mielensä, mutta koska kyse on tosiaan väärinkäsityksestä, asia selviäisi puhumalla ja voisitte jälleen olla ystäviä.. Kyse lienee nuoruudenystävästäsi, jonka kanssa olette viettäneet vapaa-aikaa, ei siis liene työkaverisi? Kuulostaako mitenkään tutulta, tällaista kuitenkin minulle kerrottiin...

Toivon, että pystyt yhdistämään tämän kyseiseen henkilöön (mikäli olen oikein nähnyt..) ja saatte selvitettyä välinne jälleen hyvälle tolalle. Kaunista kevään jatkoa Sinullekin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      117
      3716
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      312
      2619
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2170
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      43
      1971
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      11
      1738
    6. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      125
      1230
    7. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      100
      1192
    8. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      6
      1105
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      84
      977
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      52
      952
    Aihe